Co se vlastně řeší? Samostatné obchodní sdělení Seznamu odfiltruje poštovní klient. Koho budou zajímat nějaké odkazy někam jako reklama? Chodí mi hafo majlů, co mají připojené odstavce ve dvou jazycích o tom, pokud to není určené mě, tak to mám smazat a další litanie zavedené zákonem 89/2012, že majl nelze považovat za uzavření smlouvy a kdesi cosi. No tak tam pod tím přibyde holt pár odkazů, které také nikdo nebude číst, protože díky těmto dovětkům to každý přečte akorát k podpisu nebo konci mejlu a dál už to vůbec nevnímá.
Teď je neskpokojenost s tím, že jak POP3 sáhne na zprávu i bez mazání, tak nezůstane v Doručených a spadne do Koše. Mno a pak tu mají být zase nějaké úpravy spamového filtru, tak to bych považoval za větší zásah, když by to dopadalo jak dosud až v nedoručení pošty.