Je to tam jasne napsane - pokud ma vracene zbozi zavadu vyzadujici servisni zasah, bude prodejce tuto skodu vymahat po kupujicim.
Aha. A kde je to prosím pěkně TAM? Už dva dny čekám na to, kde je to v tom OZ napsané, a stále nic.

to si asi budes muset pockat az to tam soudruzi doplni...
Jako zakaznik vubec neresim jestli je neco vadnyho nebo je to proste feature... Nefunguje neco co je slibovane v popisu produktu, nebo co ocekavam - zbozi jede zpatky... Nastesti ne v CR...
Proto mate tu lhutu 14 dni na vraceni zbozi (nevim jestli se to s novym obcanem neprodlouzilo na 1 mesic) bez udani duvodu. neni ani pravdou, ze zbozi nesmi byt rozbalene. Je nutne zbozi vratit s kompletnim prislusenstvim vcetne originalniho obalu.
Pokud ma zarizeni vadu, ktera je pritomna od "vybaleni" produktu a kupujicimu by se tezko prokazovala jeji pritomnost uz v dobe zakoupeni zbozi, prenase si dukazni bremeno na prodavajiciho a to pro reklamaci do 6 mesicu od zakoupeni zbozi.
tedy:
mate par tydnu na vraceni bez udani duvodu
pro reklamaci do pul roku od zakoupeni je dukazni bremeno na prodejci - tedy vy mu nemusite dokazovat (posudek atp.), ze ste tu vadu vy nezpusobil
Neznalost neomlouva ...
