Ticket systém pro uživatele

Jirka Zelený

Ticket systém pro uživatele
« kdy: 07. 10. 2010, 11:44:56 »
Ahoj, dostal jsem ve firmě za úkol vybrat nějaký ticket systém a uvítal bych nějaké tipy. Mělo by to umět jednoduše zadat ticket s požadavkem n vývojáře a pak by to mělo ukazovat stav plus případně úkoly pro zadavatele (do pátku dodej to a to, jinak požadavek nevyřídíme). Je to pro lamy, takže to chce něco jednoduhého a přehledného (BugZillu by asi nezkousli). Diky!


mat

Re: Ticket systém pro uživatele
« Odpověď #1 kdy: 07. 10. 2010, 14:05:28 »
redmine

Tomik

Re: Ticket systém pro uživatele
« Odpověď #2 kdy: 07. 10. 2010, 14:52:37 »
Na výšce se na IT odděleních využívá request tracker. Celkem pěkně se s ním pracuje

Re: Ticket systém pro uživatele
« Odpověď #3 kdy: 07. 10. 2010, 23:32:32 »
Velmi velmi odporucam request tracker
http://bestpractical.com/rt/ Velmi silny nastroj, realne nasadeny a funkcny !

mat

Re: Ticket systém pro uživatele
« Odpověď #4 kdy: 08. 10. 2010, 14:18:21 »
Jen ještě pro jistotu upozorňuju, že je nutné, opravdu nutné, k tomu uživatele vychovat, jinak je jakýkoli nástroj odsouzen k zániku. Buhužel ani jeden opensourcový projekt na tom není tak ergonomicky dobře, aby to uživatelé zvládli přirozeně bez bolesti.


Jakub D.

Re: Ticket systém pro uživatele
« Odpověď #5 kdy: 08. 10. 2010, 21:51:09 »
A co Trac? Je to jednoduche, rychle na pochopeni a propojene s wikinou, SVN prohlizecem, casovou linii a dalsimi ficurami. OpenSource, napsano v Pythonu, bezi pod Apachem.

WhiTe

Re: Ticket systém pro uživatele
« Odpověď #6 kdy: 08. 10. 2010, 22:23:46 »
ja pouzivam http://www.osticket.com/ .. je fakt simple ;)

peter34

Re: Ticket systém pro uživatele
« Odpověď #7 kdy: 08. 10. 2010, 22:47:03 »
otrs

Opin Dog

Re: Ticket systém pro uživatele
« Odpověď #8 kdy: 10. 11. 2010, 13:06:21 »
Mantis cool volba