To, že ti firma funguje neznamená, že by ti nefungovala mnohem líp, pokud bys nebyl zakomplexovanej nadutec.
... už jsem to měl rozepsané ...
Obdivuji Tvoji schopnost soudit lidi na dálku.
Je fakt, že tímto slovníkem bys asi letěl jako první. (anebo spíš by jsi se to neodvážil říct z očí do očí...)
Re: eiffel
Podle popisu jsem zamestnanec v podobne firme jako je ta tvoje a chapu, ze veta "pridejte, nebo..." je v podstate konecna.
Porad mi tedy, jak elegantne naznacit sefovi, aby pridal.
Tak nejak automaticky predpokladam, ze kdyz si reknu o vic penez, tak bych to mel zduvodnit, to chapu.
A zaroven taky predpokladam, ze mi to nemusi projit a tim padem bych musel odejit, tak to mam v hlave nastaveny.
Takze si nejdriv sezenu jinou praci, tim padem uz si ani nerikam o pridani.
Jak to tedy vidi druha strana, tj. ty?
Hlavní chyba je v onom ultimátu. Srovnáváním sumy ničeho nedosáhneš. Je klidně možné, že Ti konkurence dá vyšší plat, ale musíš třeba dojíždět, či spát po hotelích, pokud musíš "jezdit". (anebo stíháš v práci melouchy ...
) Nicméně pokud jsi se vnitřně rozhodl, že práci změníš, tak není skutečně dál co řešit.
Zajdi za nim a zeptejte se ho co mas udelat proto, aby ti zvednul plat.
Dobry sef ti da solidni argumenty, ty zaberes a mas pridano.
Bingo !
Povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom "loajalita"?
Loajalita není o lezení do pr...e a automatický souhlas se vším. Kolikrát jsme již byli u zákazníka v průseru. Jeden typ zaměstnance to nezajímá, odmaká si "svoje" a má padla, jiný začne mektat něco o tom, že on za to nemůže, že to podělali ve firmě, ale další maká tak dlouho, dokud buď problém nevyřeší, nebo mu "nedojde prach" ...
Přidal jsem třeba uklízečce, které nebylo jedno, že zákazník bloudí po firmě, vypnula vysavač a dovedla ho na správné místo.