Jaké GUI na C++

caca

Re: Jaké GUI na C++: Nuklear ci rovnou Quarks
« Odpověď #15 kdy: 16. 04. 2018, 22:15:02 »
Na herni (multiplatformni) GUI nic z vyse uvedeneho, nybrz jednoznacne Nuklear (https://github.com/vurtun/nuklear) ci rovnou Quarks (https://gist.github.com/vurtun/c5b0374c27d2f5e9905bfbe7431d9dc0). Vlastne bych to doporucil na jakekoliv GUI, ne pouze herni.

Koukal jsem na to, nějak to uplně nechápu k čemu to je. To jako jen nějakej návod asi k C++ ne?
Protože jako knihovna to asi nefunguje. Jak to můžu využít na GUI?


bubak

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #16 kdy: 17. 04. 2018, 02:45:28 »
ja nevim, ja Te nechcu urazit, ale asi by bylo pro Tebe vhodnejsi si necim projit; jako treba jak bylo kdysi Delphi a tak. Embarcadero ma posledni verze nastroju docela slusne, samozrejme s i c++, i kdyz tam nejsou las featurez, ale jak Te tak posloucham, tak se mi nezda, ze bys v 'tom' mel nejak moc jasno.

jinak, jestli ses treba profik pres C++, tak jed na Ultimate++ (gugl_).

no a jestli ses teda nejakej main-stream nebo tak, tak to, jak kluci a holka vyse zminovali, Qt.

ale budes muset bojovat.

jinac taky existuje knihovna typu SDL, jestli si 'dobrodruzny' typ. (rikam to, pac sem si v tom naopsal kdyzi svoe gui)

cest

Neviditelný

Re: Jaké GUI na C++: Nuklear ci rovnou Quarks
« Odpověď #17 kdy: 17. 04. 2018, 11:32:47 »
Na herni (multiplatformni) GUI nic z vyse uvedeneho, nybrz jednoznacne Nuklear (https://github.com/vurtun/nuklear) ci rovnou Quarks (https://gist.github.com/vurtun/c5b0374c27d2f5e9905bfbe7431d9dc0). Vlastne bych to doporucil na jakekoliv GUI, ne pouze herni.

Koukal jsem na to, nějak to uplně nechápu k čemu to je. To jako jen nějakej návod asi k C++ ne?
Protože jako knihovna to asi nefunguje. Jak to můžu využít na GUI?
Nuklear je takový trochu esoterický přístup k tomu, jak napsat UI knihovnu. Qt jsou OK, stahuj zde: http://download.qt.io/official_releases/online_installers/qt-unified-linux-x64-online.run

caca

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #18 kdy: 17. 04. 2018, 14:28:16 »
OK moc děkuju chlapi...poslední otázka, kdybych třeba chtěl udělat projekt, kterej by se dělal několik dalších let
něco ve stylu sportovních manažerů a chtěl nejprve udělat GUI (kde v dnešní době žádnej zázrak).
Stačí na to QT? dá se to v něm udělat nebo je to jenom na takový appky do Win? Třeba bych to později dělal několik měsíců, když bude čas, ale za pokus to stojí. Tak mi napište zda to mam zkusit v QT nebo použít jinej program...
Doufám, že mi poradíte ať se popřípadě do toho můžu pustit.

fdrwqerwqer

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #19 kdy: 17. 04. 2018, 14:31:55 »
OK moc děkuju chlapi...poslední otázka, kdybych třeba chtěl udělat projekt, kterej by se dělal několik dalších let
něco ve stylu sportovních manažerů a chtěl nejprve udělat GUI (kde v dnešní době žádnej zázrak).
Stačí na to QT? dá se to v něm udělat nebo je to jenom na takový appky do Win? Třeba bych to později dělal několik měsíců, když bude čas, ale za pokus to stojí. Tak mi napište zda to mam zkusit v QT nebo použít jinej program...
Doufám, že mi poradíte ať se popřípadě do toho můžu pustit.

v Qt se delaji velke projekty.

neni vhodnejsi forma pro nejake sportovni manazery webova aplikace? muze ji pouzivat vice lidi na internetu najednou jednodussim zpusobem.


bubak

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #20 kdy: 17. 04. 2018, 14:59:33 »
neni vhodnejsi forma pro nejake sportovni manazery webova aplikace? muze ji pouzivat vice lidi na internetu najednou jednodussim zpusobem.

souhlas.

OK moc děkuju chlapi...poslední otázka, kdybych třeba chtěl udělat projekt, kterej by se dělal několik dalších let
něco ve stylu sportovních manažerů a chtěl nejprve udělat GUI (kde v dnešní době žádnej zázrak).
Stačí na to QT? dá se to v něm udělat nebo je to jenom na takový appky do Win? Třeba bych to později dělal několik měsíců, když bude čas, ale za pokus to stojí. Tak mi napište zda to mam zkusit v QT nebo použít jinej program...
Doufám, že mi poradíte ať se popřípadě do toho můžu pustit.

jinak, jestli Te dobre chapu, myslis sportovni mager jako hra?
jestli jo a nevadi Ti nutnost nejake te podpory 3D akcelerace, tak hod vocko na

http://wiki.ogre3d.org/-GUI (za me CEGUI)

a muzes pouzit rovnou tenhle materskej framework, jestli To natebebude sprechtit.

at se podari

Honza

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #21 kdy: 17. 04. 2018, 15:00:02 »
OK moc děkuju chlapi...poslední otázka, kdybych třeba chtěl udělat projekt, kterej by se dělal několik dalších let
něco ve stylu sportovních manažerů a chtěl nejprve udělat GUI (kde v dnešní době žádnej zázrak).
Stačí na to QT? dá se to v něm udělat nebo je to jenom na takový appky do Win? Třeba bych to později dělal několik měsíců, když bude čas, ale za pokus to stojí. Tak mi napište zda to mam zkusit v QT nebo použít jinej program...
Doufám, že mi poradíte ať se popřípadě do toho můžu pustit.
Sportovní manažery? A nebude tě náhodou limitovat spíš to, v jakých jazycích seženeš knihovny na parsování spec. datových formátů? A teprve potom řešit GUI lib? Máš to už prozkoumané?

caca

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #22 kdy: 17. 04. 2018, 15:45:44 »
OK moc děkuju chlapi...poslední otázka, kdybych třeba chtěl udělat projekt, kterej by se dělal několik dalších let
něco ve stylu sportovních manažerů a chtěl nejprve udělat GUI (kde v dnešní době žádnej zázrak).
Stačí na to QT? dá se to v něm udělat nebo je to jenom na takový appky do Win? Třeba bych to později dělal několik měsíců, když bude čas, ale za pokus to stojí. Tak mi napište zda to mam zkusit v QT nebo použít jinej program...
Doufám, že mi poradíte ať se popřípadě do toho můžu pustit.
Sportovní manažery? A nebude tě náhodou limitovat spíš to, v jakých jazycích seženeš knihovny na parsování spec. datových formátů? A teprve potom řešit GUI lib? Máš to už prozkoumané?

Zatím jsem to moc neřešil...tak programovat asi by měl člověk v c++...proto se ptám v čem je nejlepší udělat základ a to teda je GUI...až bude nějak to uživatelský rozhraní trochu vypadat a bude fungovat bych řešil dál.

Honza

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #23 kdy: 17. 04. 2018, 16:20:08 »
OK moc děkuju chlapi...poslední otázka, kdybych třeba chtěl udělat projekt, kterej by se dělal několik dalších let
něco ve stylu sportovních manažerů a chtěl nejprve udělat GUI (kde v dnešní době žádnej zázrak).
Stačí na to QT? dá se to v něm udělat nebo je to jenom na takový appky do Win? Třeba bych to později dělal několik měsíců, když bude čas, ale za pokus to stojí. Tak mi napište zda to mam zkusit v QT nebo použít jinej program...
Doufám, že mi poradíte ať se popřípadě do toho můžu pustit.
Sportovní manažery? A nebude tě náhodou limitovat spíš to, v jakých jazycích seženeš knihovny na parsování spec. datových formátů? A teprve potom řešit GUI lib? Máš to už prozkoumané?

Zatím jsem to moc neřešil...tak programovat asi by měl člověk v c++...proto se ptám v čem je nejlepší udělat základ a to teda je GUI...až bude nějak to uživatelský rozhraní trochu vypadat a bude fungovat bych řešil dál.
Já se na to dívám z jiného pohledu - něco smysluplného na GUI najdeš u (téměř) všech mainstream jazyků. GUI potřebuje řešit naprostá většina projektů. Ale pokud potřebuješ použít nějakou specialitu, zaměřil bych se na dostupnost knihoven pro ni, a GUI řešil až následně.

caca

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #24 kdy: 17. 04. 2018, 16:43:30 »
Pokud to mam udělat v QT a myslíte, že je to v pohodě tak to udělam v tom (naka lišta, hlavní okno, odkazy atp..)
Myslím si, že neni potřeba dělat nějaký husarský kousky. Pokud se v tom dá dělat něco graficky zajímavého a doporučíte mi tohle tak OK. Pokud si myslíte, že se na takovej projekt hodí přímo jinej program tak vemu to...

Chtěl bych se do toho pustit co nejdřív...tak bych chtěl nějaký verdikt :) i tak děkuju za ochotu..

Livan

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #25 kdy: 17. 04. 2018, 17:41:50 »
Myslím, že pro začátek by sis měl sehnat knihu "Grafická uživatelská rozhraní v QT a C++" Computer Press, Martin Chroboczek. Potom už v tom budeš mít jasno.

lopata

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #26 kdy: 17. 04. 2018, 18:25:03 »
Pokud si myslíte, že se na takovej projekt hodí přímo jinej program tak vemu to...

Ano hodí se na to jiný program. Pokud chceš dělat hru, nemá smysl znovu vynalézat kolo. Vezmi rovnou nějaký game engine: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_game_engines

Neviditelný

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #27 kdy: 17. 04. 2018, 23:33:02 »
Pokud si myslíte, že se na takovej projekt hodí přímo jinej program tak vemu to...

Ano hodí se na to jiný program. Pokud chceš dělat hru, nemá smysl znovu vynalézat kolo. Vezmi rovnou nějaký game engine: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_game_engines
Jestli chce dělat "Sportovní manažer" jak je znám já, žádný herní engine k tomu nepotřebuje a spíš by si to tím zbytečně komplikoval. Jako zbytečná komplikace mi přijde i psát něco takového v C++ ale to už je jiný problém...

caca

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #28 kdy: 18. 04. 2018, 00:08:21 »
Pokud si myslíte, že se na takovej projekt hodí přímo jinej program tak vemu to...

Ano hodí se na to jiný program. Pokud chceš dělat hru, nemá smysl znovu vynalézat kolo. Vezmi rovnou nějaký game engine: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_game_engines
Jestli chce dělat "Sportovní manažer" jak je znám já, žádný herní engine k tomu nepotřebuje a spíš by si to tím zbytečně komplikoval. Jako zbytečná komplikace mi přijde i psát něco takového v C++ ale to už je jiný problém...

Jako klidně si nechám poradit, pokud máš lepší nápad ;) V čem myslíš, že píšou hry jako FHM nebo EHM?

montErkA

Re:Jaké GUI na C++
« Odpověď #29 kdy: 18. 04. 2018, 00:40:47 »
normalne Vim a gcc pre zaciatok musi stacit kedze nik nevie tvoju c++ gramotnost