Ne, neptal jsem se na nic. Reagoval jsem na tvé tvrzení, že místo stojanu pro 6 se udělá nabíječka pro 30, které bylo prezentováno jako nějaká výhoda v situaci, kdy pump bude stejně jako nabíječek. Ve skutečnosti je to ve většině případů jedno, protože plná kapacita není využívána. Pokud by ale využívána byla, tak to imho stále není výhoda vzhledem k časové náročnosti obou způsobů. Nehledě na prostorovou náročnost a další...
Máš pravdu, ptal se Petr Straka, od jehož otázky se konverzace odpíchla. Má chyba.
Prostorová náročnost je prakticky stejná, protože pro nabíječku ti stačí běžné parkovací místo, plus pár desítek centimetrů čtverečních na stojan.
Časová náročnost je diskutabilní. Ano, nabití trvá déle, ale musíš ho podstoupit opravdu jen v případě, že hodláš bezprostředně pokračovat v cestě (modla všech - Chorvatsko), a taková cesta si stejně zaslouží delší pauzu - jídlo, záchod, protáhnout nohy.
Roadster se před 10 lety nabíjel 3,5 hodiny, S to teď zvládne za polovinu. Myslím, že plné nabití za 40 minut (u stojanu, ne ze zásuvky) a dojezd 700km není nic nepředstavitelného v horizontu 10 let. Z toho mi vyplývá, že cestou do Chorvatska budu muset někde stát neuvěřitelných 20 minut, nebo nedej bože půl hodiny. Na trase, kterou jedu 10 hodin. Nezlob se na mě, ale tohle mi nepřijde jako něco, co by mělo elektromobily pohřbít.