FIT VUT vs. FI MUNI

FIT VUT vs. FI MUNI
« kdy: 22. 09. 2011, 18:11:43 »
Dobrý den,
v tomto školním roce mne čeká maturita a po ní bych rád někam na VŠ. Akorát nejsem zcela rozhodnut kam. Studuji SŠ v Brně, obor IT (já z Brna nejsem, dojíždím kousek od Přerova).
Velmi mne láká a prozatím baví programování (zatím mám základy VB, pak v rámci školy Pascal a Delphi a nyní jsem se více začal zajímat o Javu). Proto bych rád někam, kde se toho co nejvíce v této odbornosti naučím.
Učení mi problémy nedělá (prum. 1,0), ale nemám rád přílišné biflování pojmů a tak do hlavy. Prostě učení mě nebaví, ale když musim, tak co už, že jo :).
Z toho důvodu bych raději spíše praktickou výuku (VUT) nežli teoretickou (MUNI), ovšem i MUNI ma své výhody. Zejména tedy velká možnost volitelnosti předmětů oproti FIT.
Ovšem od MUNI mne zase zrazuje nadmíra matiky a angličtiny, ale ty mi problém též nedělají (matika mne i častečně baví).

Dále se pak nemůžu rozhodnout na který obor na FI se hlásit. Je tu někdo, kdo by je mohl srovnat, prozradit o co v kterém primarně de, kolik je zde programování atp.?
Navíc mám v seznamu CVUT a UPOL, na které bych měl mít nástup bez přijimaček, takže je to taková záloha. Ale chtěl bych zůstat v Brně, už kvůli přítelkyni (pravděpodobně půjde na FI MUNI - Počítačová grafika)..

1) FIT VUT

2) FI MUNI - Paralelní a distribuované systémy

3) FI MUNI - Počítačové systémy a zpracování dat, zaměření - Správa počítačových systémů

4) FI MUNI - Aplikovaná Informatika

5) UPOL - Aplikovaná Informatika

Předem mockrát děkuji za Vaši ochotu a čas :).
« Poslední změna: 25. 09. 2011, 21:00:02 od Petr Krčmář »

RDa

Re: FIT VUT x FI MUNI
« Odpověď #2 kdy: 22. 09. 2011, 20:14:46 »