Pane Jirsáku, při vší úctě, já jsem žádné emaily neignoroval, tak ze mě nedělejte blbce prosím.
Píšete, že účet není váš. Nemohl ty e-maily ignorovat vlastník účtu?
Ano, mohl jsem si vygenerovat ty kódy, ostatně u svého účtu je mám, ale tady jsem nepředpokládal, že nastavená 2f přes mobil nebude fungovat.
Vám to asi v tuhle chvíli nepomůže, spíš je to varování pro příště a pro ostatní. Autentizaci přes mobilní číslo bych fakt nepovažoval za něco velmi spolehlivého – způsobů, jak přijít o přístup k mobilnímu číslu, si dovedu představit spoustu. I jenom ztráta mobilu nebo SIMkarty znamená aspoň na čas o to číslo přijít, než od operátora získáte náhradní SIMku. Minimálně to vygenerování a uložení záložních kódů bych považoval za nutnost. Pokud ten účet spravujete pro někoho jiného, uložíte si je k sobě a je to.
Zkusil bych vzít čistý mobil s Androidem (po factory resetu), tam dát SIM s tím číslem a přihlásit se tam jenom tím účtem, (aby v tom mobilu nebyl jiný účet). To vidím jako nejpřesvědčivější způsob, jak Google přesvědčit, že to telefonní číslo vlastníte.
Předpokládám, že jste zkoušel poslat svou SMS na to číslo. Ještě bych zkusil podívat se na nastavení u operátora, zda tam není nějak zablokovaný příjem SMS ze zahraničí, se shortkódy apod.
Ale spíš si myslím, že není problém s příjmem té SMS. Podle mne se spíš něco stalo na straně toho účtu – buď se něco stalo s tím telefonním číslem (třeba ta změna státu), nebo Google nějak měnil práci s těmi telefonními čísly a s tím účtem jste prošvihli tu dobu, kdy bylo potřeba to nějak zmigrovat. Protože to, že Google tvrdí, že se to telefonní číslo změnilo, nebude samo sebou.
Na stránku
zabezpečení Google účtu se dostanete?