Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Adam Zbiejczuk

Stran: [1]
1
Sítě / Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« kdy: 09. 10. 2022, 22:44:46 »
Dobrý večer,

myslím, že je poměrně pochopitelné, že interní informace - jako je třeba průběh jednání s dlužníkem - nemůže firma psát jen tak na diskusní fóra.

Nicméně, je poměrně logické, že pro CETIN by samozřejmě bylo lepší se v podobném případě dohodnout, protože vzniklá situace nám žádnou radost nedělá; je to nepříjemné pro koncové zákazníky (a tím to zhoršuje i situaci pro nás), takže asi tak - odstoupení od Smlouvy není nic, z čeho by měl CETIN radost nebo by na tom nějak profitoval, naopak, je to v řadě variant prakticky až ta poslední možná.

Ještě k různým diskusím na téma toho, jestli pro CETIN jsou menší provideři přínosem nebo ne (viděl jsem to ve velkém zejména v diskusi na Lupě, ale i zde): jsou, nakonec, je pravda, že v řadě případů jsou to právě menší provideři, kteří dokážou různé inovace přinášet do praxe rychleji - a ano, i 365internet byl v tomto jedním z nich.

Jsme přesvědčení, že právě možnost výběru je velké plus a ukazuje se v praxi - někdo si vybere operátora kvůli možnosti kombinace s mobilními službami, někdo providera, který mu bude víc vyhovovat zákazníckým servisem nebo osobnějším přístupem nebo rychlejším zaváděním novinek - možností je víc a v tom je dobře, že konkurence existuje a posouvá dopředu všechny. Právě ona - spolu s masivními investicemi CETINu za poslední roky - stojí za zvýšení konkurenceschopnosti naší sítě.

Adam Zbiejczuk

Dobrý večer,
řešíme tuto kauzu dlouho - nekoretní toto jednání není, ČTÚ je samozřejmě průběžně o všech krocích informován.
Monopol CETIN nemá - různých možností připojení je samozřejmě spousta. Pokud ovšem využíváte něčí infrastrukturu, tak logicky není možné za ni dlouhodobě neplatit. 365internet byl výslovně opakovaně upozorněn, že v případě neuhrazení může dojít k přerušení služby (není to tedy rozhodně "z ničeho nic", jak se může zdát z vyjádření na webu 365internet).

Pokud někomu internet nejede vůbec, kontaktujte prosím kolegy na info@cetin.cz, na FB (odpovídáme tam, byť to není do 10 minut) nebo zavolejte - prověříme to.

Jednání o možném plošném řešení mezi 365internet a jinými firmami vítáme.

Adam Zbiejczuk / CETIN

Mne to pripada jako hon na carodejnici !

Nevim jak dlouho a jak velke ma sice CETIN pohledavky vuci 365internet,
ale takhle sproste prepojit vsechny zakazniky mi pripda ze strany CETINU
jako nekorektni a vyuziti sveho MONOPOLNIHO postaveni !!!

Jak to ze se CTU nevyjadril jeste k te situaci? Web CTU mlci !!!!

Jak to ze neexistuje postup, podle ktereho by mnel 365internet/CETIN postupovat
a drzet se ho? Jestli ano, kdo ho porusil?

CTU/Cetin si umyjou ruce a privedou firmu ke krachu........

Drzim panu Ivankovi, jednateli spolecnosti 365internet palce.

Samozrejmne chapu ze jako zamestnanec CETINu budete hajit zajmy/jmeno firmy ktera plati vase uctu :)
ale presto si nemuzu pomoct ze jste ve Vasem prohlaseni opemnelil skutecnost ze
se firma 365internet stale snazi "castecne" plnit svoje zavazky a den pred Vasi
medialni kampani (limit damage control) uhradila dalsi cast faktury !!!!!

Bohuzel Vas stale vidim jako MONOPOL a CTU jako nefunkcniho regulatora, ktery
muze za to ze v Cesku mate jedny z nejdrazsich mobilnich sluzeb
tomu je samozrejmne na vine i vlada, kterou si zvolili demokraticky obcane (takze tady je treba zacit :)

Bohuzel se mi to jeste nikdy nestalo ale proste je to jednoduche se dostat do platebni
neschopnosti a mne by zajimalo proc jste misto takoveho divadla radsi nevytvorili SPOLECNE s
firmou 365internet nejaky splatkovy kalnedar, kdyz je videt ze tu s.r.o. proste nezabalili krachem,
ale snazi se drzet nad vodou a plati castecne faktury...........? (Prosim zadne PR).

2
Sítě / Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« kdy: 06. 10. 2022, 20:37:36 »
Dobrý večer,
řešíme tuto kauzu dlouho - nekoretní toto jednání není, ČTÚ je samozřejmě průběžně o všech krocích informován.
Monopol CETIN nemá - různých možností připojení je samozřejmě spousta. Pokud ovšem využíváte něčí infrastrukturu, tak logicky není možné za ni dlouhodobě neplatit. 365internet byl výslovně opakovaně upozorněn, že v případě neuhrazení může dojít k přerušení služby (není to tedy rozhodně "z ničeho nic", jak se může zdát z vyjádření na webu 365internet).

Pokud někomu internet nejede vůbec, kontaktujte prosím kolegy na info@cetin.cz, na FB (odpovídáme tam, byť to není do 10 minut) nebo zavolejte - prověříme to.

Jednání o možném plošném řešení mezi 365internet a jinými firmami vítáme.

Adam Zbiejczuk / CETIN

Mne to pripada jako hon na carodejnici !

Nevim jak dlouho a jak velke ma sice CETIN pohledavky vuci 365internet,
ale takhle sproste prepojit vsechny zakazniky mi pripda ze strany CETINU
jako nekorektni a vyuziti sveho MONOPOLNIHO postaveni !!!

Jak to ze se CTU nevyjadril jeste k te situaci? Web CTU mlci !!!!

Jak to ze neexistuje postup, podle ktereho by mnel 365internet/CETIN postupovat
a drzet se ho? Jestli ano, kdo ho porusil?

CTU/Cetin si umyjou ruce a privedou firmu ke krachu........

Drzim panu Ivankovi, jednateli spolecnosti 365internet palce.

3
Sítě / Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« kdy: 06. 10. 2022, 01:27:33 »
Ozvěte se kolegům - mail info@cetin.cz nebo telefonicky na infolinku, oni vám to určitě potvrdí. Nakonec, je to vidět v tom, z jaké IP adresy se připojujete. Mé osobní doporučení je novou fakturu neplatit.

AZ

Smlouva mi skončila 30. 9. 2022. Do 15. 10. 2022 mám zaplatit fakturu na další rok. Smlouvu nemůžu vypovědět z důvodu neplnění, protože mi internetové připojení funguje. Jak dokážu, že mi 365internet neposkytuje připojení, když mi připojení funguje?
Díky.

Dobrý večer,
jaký bude další postup ze strany 365internet bohužel netuším. Logickým krokem je asi výpověď smlouvy z vaší strany (z důvodu jejího neplnění, protože v tuto chvíli vám už 365internet připojení neposkytuje). Jak je smlouva nastavena (práva, povinnost, vracení peněz), to už budete muset prozkoumat sám (i když předpokládám, že i někdo z médií k tomu asi také něco napíše).
Dle mých informací platí to, co je na "notifikační stránce", tedy tento "DPI režim" platí do 1. listopadu. CETINu nic neplatíte.

AZ

4
Sítě / Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« kdy: 05. 10. 2022, 23:55:40 »
Dobrý večer,

CETIN vám nemohl poslat mail, protože váš mail nemá. Přesměrování určitě zrušeno nebylo, ale může záležet na nastavení (třeba VPN).

AZ

Já jsem také zákazníkem 365internet, ale žádný mail od CETIN jsem nedostal (jen od 365 abych ho ignoroval) a Internet funguje bez přesměrování na informace/varování.

Je možné, že detekce zákazníků nefunguje úplně spolehlivě, nebo bylo mezitím přesměrování zrušeno?

5
Sítě / Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« kdy: 05. 10. 2022, 21:47:48 »
Dobrý večer,
jaký bude další postup ze strany 365internet bohužel netuším. Logickým krokem je asi výpověď smlouvy z vaší strany (z důvodu jejího neplnění, protože v tuto chvíli vám už 365internet připojení neposkytuje). Jak je smlouva nastavena (práva, povinnost, vracení peněz), to už budete muset prozkoumat sám (i když předpokládám, že i někdo z médií k tomu asi také něco napíše).
Dle mých informací platí to, co je na "notifikační stránce", tedy tento "DPI režim" platí do 1. listopadu. CETINu nic neplatíte.

AZ

Dobrý večer,
brzy k tomu bude vyjádření na Lupě, ale napíšu to i sem:
jedná se o poměrně bezprecedentní situaci: 365internet bohužel dlouhodobě CETINu neplatil a proto došlo z naší strany k odstoupení od smlouvy. Během uplynulých 30 dnů 365internet své zákazníky o situaci neinformoval, dnes došlo k účinnosti odstoupení od smlouvy - nechtěli jsme uživatele nechat bez varování ze dne na den bez internetu - zvolili jsme proto tento způsob, protože kontakty na koncové zákazníky nemáme. Lze to přirovnat k režimu DPI - doporučujeme najít si nového poskytovatele, zatím mohou zákazníci dál internetové připojení využívat.

Problém jsme řešili řadu měsíců, ale bohužel.

Adam Zbiejczuk / tiskový mluvčí CETIN
Můžete prosím uvést pro ty z nás co si platili předplatné na rok dopředu, zda v této situaci se máme přihlásit jako věřitelé, obrátit se ČTU nebo prostě požádat o vrácení prostředků? Nenašel jsem, že by byl vyhlášen bankrot.

Prosím uveďtě do vyjádření do kdy bude tato obdoba DPI pokračovat a jestli je zpoplatněna nebo zdarma.
Já to osobně budu řešit za několik lidí a vzhledem k práci to začnu řešit až příští týden (10.10).

Jinak bych chtěl za všechny poděkovat, že jste se na nás nevykašlali protože bez internetu už dnes nelze fungovat.

6
Sítě / Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« kdy: 05. 10. 2022, 21:41:05 »
Prosím, obraťte se na kolegy na info@cetin.cz nebo napište na FB - pošlete nám svou adresu a prověříme to. Nicméně nic takového by se dít nemělo - všem, kdo měli připojení od 365internet by měl internet jet i nadále. Je možné, že jde o jinou chybu - ale to bez dalších informací bohužel nezjistím.

AZ

Dobrý večer,
konec poskytovatele se mě také týká.
Ale internet mi nefunguje narozdíl od jiných vůbec, nevyskakuje ani hláška o hledání si nového poskytovatele.
Je možno poradit, jak zatím internet dočasně zprovozni v "režimu DPI"?
Nového poskytovatele samozřejmě už hledáme.
Díky

7
Sítě / Re:Konec poskytovatele 365internet.cz
« kdy: 05. 10. 2022, 21:15:41 »
Dobrý večer,
brzy k tomu bude vyjádření na Lupě, ale napíšu to i sem:
jedná se o poměrně bezprecedentní situaci: 365internet bohužel dlouhodobě CETINu neplatil a proto došlo z naší strany k odstoupení od smlouvy. Během uplynulých 30 dnů 365internet své zákazníky o situaci neinformoval, dnes došlo k účinnosti odstoupení od smlouvy - nechtěli jsme uživatele nechat bez varování ze dne na den bez internetu - zvolili jsme proto tento způsob, protože kontakty na koncové zákazníky nemáme. Lze to přirovnat k režimu DPI - doporučujeme najít si nového poskytovatele, zatím mohou zákazníci dál internetové připojení využívat.

Problém jsme řešili řadu měsíců, ale bohužel.

Adam Zbiejczuk / tiskový mluvčí CETIN

Stran: [1]