Fórum Root.cz

Ostatní => /dev/null => Téma založeno: Pavel 'TIGER' Růžička 01. 10. 2013, 22:34:52

Název: CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 01. 10. 2013, 22:34:52
Až do včerejšího dne jsem s touto firmou poměrně dobře vycházel, lež včera jsem si připadal jak obtěžující hmyz. Jejich arogantní chování se začíná dost podobat jednání v Alze. Opět se potvrdilo mé obecné pravidlo: "Čím jsou větší, tím jsou horší!" Z těch velkých zatím v mém žebříčku si celkem dobře stojí Mironet, ale menší prodejci jasně vedou, dokonce i cenama.

Oč šlo. Měl jsem objednávku, která byla předpokládaná na pondělí. V pondělí kolem poledne jsem jel kolem, ale jelikož mi ještě  nepřišla SMS, tušil jsem, že to asi nebude připravené. Avšak obchodník mi řekl, že zboží už je v budově a zbývá ho jen naskladnit, což by mělo být do dvou hodin. Procházím chřipkou, takže jsem z toho dvakrát nadšen nebyl. Ale měl jsem v okolí ještě nějaké věci na vyřizování, tak jsem si je vyřídil. Přijel jsem tam po druhé hodině a hle, měl jsem to samé štěstí, že lístek mi vyšel i na toho samého obchodníka. Zboží stále nebylo připraveno, ale to už jsem potřeboval z dané lokality odjet. Obchodník se sám pozastavil nad tím, kde to vázne a tak volal do skladu, tam mu něco řekli a přišel s tím, že za dvě hodiny. Ještě zdůraznil, ať si raději počkám na tu SMS. Normálně bych to asi zkousl, ale jelikož mi bylo dost zle, tak jsem vypěnil, proč si to neověřil hned na poprvé ve skladu, proč slibuje něco, když to není vůbec jisté? Normálně bych vybral asi nějakou alternativu a přešel to, tentokrát jsem objednávku zrušil a sjel donedalekého softcomu, kde měli i lepší verzi, za méně peněz a ihned skladem. Ano měl jsem na tom i svůj podíl viny, to připouštím. Nicméně když chci u někoho utratit peníze, neměl by se mnou jednat stylem, co otravuji, když jsem neobdržel vyzvedávací SMS. Krom toho jejich SMS také chodí dost divoce!
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: IDDQD 01. 10. 2013, 22:42:49
Tý voe, ty jsi chudák, to ti vážně udělali  ;D
No to s nima mušíš skončit, to dá rozum, to se ti u Pepíka z "Pc na růžku" stát vážně nemůže ;D
Hele a rozbrečel jsi se tam?
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Lol Phirae 01. 10. 2013, 22:44:28
 ;D ;D ;D ;D ;D
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: majitel 01. 10. 2013, 22:45:30
Vy mate problem s nakupem, ja mel zase problem s reklamci podle zakona v alfacomp.cz, kdy mi bylo receno, zbozi prebrane na prodejne i kdyz byl uzavren obchod na dalku neni proste koupe uzavrena elektronickykymi prostredky. Jednalo se jen o  reklatvne nespokozeny obal.
Moje reseni?
Prestal jsem tam nakupovat, a uz u nich nikdy nic nekoupim.
Beru u mensich obchodniku a na tyhle vetsi proste hazim bobek, moc povyrostli a neumeji se chovat k zakaznikovi.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: ohren 01. 10. 2013, 22:53:14
pravidlo zní jasně přijď až ti přijde SMS. Slušnost v jednání patří na obě strany.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Lol Phirae 01. 10. 2013, 23:02:05
pravidlo zní jasně přijď až ti přijde SMS. Slušnost v jednání patří na obě strany.

Nebuď na něj zlej. Příště už bude vědět, že soutěžit s kapitánem Rumem v chlastu je blbost, nebude mu blbě a nebude si to vylejvat na skladníkovi.  ;D
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: j 01. 10. 2013, 23:50:51
Nevim teda od ktery doby chodi misto mailu sms ... jen popisu (spis zabavnou) prihodu.

Kolega objednal ... a protoze tam moc nenakupuje, tak se me ptal, jak to chodi (zbozi skladem) ... ja na to, ze normalne prijde obratem mail potvrzujici objednavku (ten dorazil ... za cca hodinu) a ze normalne tak do pul hodiny dorazi vyzva k odberu (ta nedorazila pro jistotu vubec).

Kupodivu, mu nekdy v mezidobi prisla sms potvrzujici objednavku (nikoli vyzva k odberu) ... na telefonni cislo, ktere nikde u acc neni zadany. Mozna bylo v nejaky mailovy komunikaci, ale ocekaval bych, ze v nastaveni acc bude mit clovek moznost ho aspon zmenit ...


Jop, zbozi kupodivu dostal i tak ... ale to, ze czc jde o desiti k peti defakto jen potvrzuju.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Bla 02. 10. 2013, 00:23:27
Myslím, že ta scéna je už i na Youtube!
http://www.youtube.com/watch?v=_Q5FdzHaOuE
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 02. 10. 2013, 00:37:21
pravidlo zní jasně přijď až ti přijde SMS. Slušnost v jednání patří na obě strany.

A když nepřijde, což je celkem normální stav, tak volej a ptej se! V potvrzovacím emailu je předběžný datum dodání a sms přijde klidně i dva dny po tomto datu. Pokud nejsou schopni dodržet termíny, tak nevidím důvod je v tomto podporovat. Oni potřebují prodávat, já to mohu koupit u tisíce dalších. Když jim 250tis. za rok smrdí, tak je tím nebudu obtěžovat a půjdu tam, kde mne uvítají s otevřenou náručí. Často obchoduji s angličany, ale to je úplně jiné jednání. Když nastane zpoždění, ihned píší mail a ještě dávají slevu. Jinak kolikrát je tu balík z Londýna dříve, než z Budějovic.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: ohren 02. 10. 2013, 00:38:54
odjakživa chodí SMS. E-mail potvrzuje objednávku. SMS vyzívá k odběru.
Taky jsem tam jednou přišel aniž by mi přišla SMS, ale řekl jsem si O.K. vrátím se až mi přijde. Což bylo až následující den.
A vždycky mi ta SMS přišla.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 02. 10. 2013, 00:44:19
odjakživa chodí SMS. E-mail potvrzuje objednávku. SMS vyzívá k odběru.
Taky jsem tam jednou přišel aniž by mi přišla SMS, ale řekl jsem si O.K. vrátím se až mi přijde. Což bylo až následující den.
A vždycky mi ta SMS přišla.

Emailem chodí i výzva k odběru a už se mi několikrát stalo, že jsem na základě toho emailu vyzvedl zboží a za týden mi přišla sms, že si ho mohu vyzvednout, přitom už jsem ho měl doma ... ;D Ale ať si to dělají jak chtějí, mne ten jejich přístup prostě nevyhovuje, tak tam nepolezu.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 02. 10. 2013, 00:53:28
A pro rejpaly, tady nejde vůbec o to, že jsem tam přišel bez sms. Jde o to, že mi jejich člověk řekl: "Je to tu, za dvě hodiny to bude naskladněné." OK, tak si něco vyřídím a vrátím se. No a po dvouch hodinách mi ten samej člověk řekne: "Není to tu, ale do dvou hodin by to tu mělo být." Na co tedy do toho systému čumí, když se v něm nevyzná?
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: ohren 02. 10. 2013, 01:10:16
protože kdyby Vám dotyčný odpověděl až to bude tak to bude tak byste řekl, že je drzý. Tak musel mlžit a doufat. Hold se zákazníky je to občas těžký.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 02. 10. 2013, 01:27:46
protože kdyby Vám dotyčný odpověděl až to bude tak to bude tak byste řekl, že je drzý. Tak musel mlžit a doufat. Hold se zákazníky je to občas těžký.

To bychom spíše vyhledali alternativu, vždycky to tak řeším, když něco hoří, nebo se mi nechce vracet. Pokud však obchodník je naučen lhát, tak je to spíše s obchodníkem těžké, než se zákazníkem.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: ohren 02. 10. 2013, 02:11:03
Avšak obchodník mi řekl, že zboží už je v budově a zbývá ho jen naskladnit, což by mělo být do dvou hodin

coz by melo byt = znamena, ze mozna bude za dve hodiny. Co vice dodat, on nelhal. On jen rekl ja to obvykle byva. Clovek mini a okolnosti meni.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: nazir 02. 10. 2013, 03:38:21
1) Při osobním odběru mi chodí SMS a chodí mi včas.

2) Stači se nad tím trochu zamyslet.  Ochodník momentální situaci ve skladu asi neovlivní.  Neví, co se tam zrovna děje, může Ti dát jen osobní odhad, do kdy ti šmoulové ty palety, nebo v čem jim to tam chodí, rozeberou a roztřídí.  Časový odhad asi nezahrnuje i nějaké mimořádné průserové momenty.  Nějaký takový moment zřejmě nastal i v Tvém případě.

3) (http://s1d5.turboimagehost.com/t/7301235_oh-noes-everybody-panic.gif)
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 02. 10. 2013, 06:56:46
1) Při osobním odběru mi chodí SMS a chodí mi včas.

2) Stači se nad tím trochu zamyslet.  Ochodník momentální situaci ve skladu asi neovlivní.  Neví, co se tam zrovna děje, může Ti dát jen osobní odhad, do kdy ti šmoulové ty palety, nebo v čem jim to tam chodí, rozeberou a roztřídí.  Časový odhad asi nezahrnuje i nějaké mimořádné průserové momenty.  Nějaký takový moment zřejmě nastal i v Tvém případě.

3) (http://s1d5.turboimagehost.com/t/7301235_oh-noes-everybody-panic.gif)

1) Patříš mezi ty šťastnější, gratuluji!

2) Pokud je poprvé zboží v budově a na podruhé ne, kam tedy mezitím zmizelo?

3) S panikou to nemá vůbec nic společného, všechno je to jen v lidech. Jak ochota, tak i neochota, lhaní i pravdomluvnost. Kdysi dávno jsem měl podobné zkušenosti s Procou, Alzasoftem atp. Dokud jsou malou pobočkou, snaží se, jakmile vyrostou tak už zákazník není na prvním místě.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: IDDQD 02. 10. 2013, 07:43:53
Tak se Růženo přiznej, že jsi trochu přecitlivělý ;D
Z tohodle prdu tu totiž kuličku fakt neuděláš.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: 死神 02. 10. 2013, 10:16:02
Pavel 'TIGER' Růžička: jste si jistý, že to je chřipka? Není to třeba toxoplasmóza? Ta prej leze na mozek ;D
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: neruda 02. 10. 2013, 10:27:32
... to, ze resis to co resis znamena, ze musis zit v jinak velice bezproblemovem svete :-)

Ja u CZC nakupuji dlouha leta a i pres mou kriticnost jsem vzdy byl se vsim spokojen, vzdy mi vsechno zbozi prislo tak jak melo, vcetne sms a mejlu, vzdy mi vysli ze vsim vstrict i nad ramec jejich povinosti ...
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 02. 10. 2013, 10:54:09
Já holt nemám ve zvyku stahovat ocas mezi nohy a dělat, že je vše v pořádku. Natož, abych si nechal srát na hlavu. Pokud to někomu nevadí a je spokojen, je to jeho věc. Ano, snažím se, aby svět kolem mne byl hezčí a lepší, protože jen tak se může situace změnit. Neříkám, že celá ta firma je špatná, ale chování jednoho z jejich zaměstnanců mne vadilo natolik, že já je prostě k životu nepotřebuji. Pokud Vám nadřazená arogance nevadí, tak mne ano. I kdyby to byl pouhý tón v hlase, který mi nesedí, tak mám plné právo se rozhodnout, jak s tím naložím. Lepší jednat s pohodářem, než s prudérem a je na mne, komu z nich se rozhodnu dát své peníze. Nikdo nejsme dokonalý a každý máme občas den blbec. Já jsem si svou chybu dokázal přiznat o čemž jsem psal hned v úvodním příspěvku. Přesto si myslím, že hned při první návštěvě se dalo zjistit, jak to s objednávkou ve skutečnosti je a mohlo se to řešit alternativním výběrem zboží.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: smoofy 02. 10. 2013, 11:11:28
Prijde mi ze to trochu prehanis  ;D. Tak jak tady prubeh onoho incidentu licis, tak oni nic tak spatneho neudelali a ty si to jen velice spatne prijal. Pokud tam slo o nejakou aroganci ci nadrazenost ze strany onoho zamestnance, ktera byla onym spoustecem tak to je neco, co lze tezko popsat a navic muze byt subjektivni.
Dovolim si tvrdit, ze jsi nikdy v prostredi obchodu s IT nebo ve skladu nepracoval, jinak bys vedel. ze ani pri hloubkovem pruzkumu se neco takoveho, jako jak je to s objednavkou zbozi se zjistit vicemene neda a vsechny sluzby nabizene zakaznikum jako je sledovani, zasilek, objednavek a jejich stavu jsou zalozeny v lepsim pripade na odhadu, v horsim zase na lzi. Predstav si situaci, ze nekdo objedna nejake zbozi do skladu a to tam pak dorazi, pokud chodi napriklad pravidelne kazde pondeli ve tri (cucam z prstu) tak dorazi xy palet s ruznym zbozim. Toto zbozi je sice uz fyzicky ve skladu, ale systemove nikoliv, protoze ho musi nekdo nejprve naskladnit, coz nemusi byt jednoducha prace. Obchodak tedy vi, ze zbozi uz dorazilo, ale nezna tu byrokracii za tim skrytou, kterou je treba projit predtim, nez-li je mozne zbozi vyskladnit k zakaznikovi, takze hrubym odhadem, protoze chodej na cigaro s Pepikem jesterkarem takze sem tam neco pochytil o tom, jak to na sklade chodi, ti dal nejaky odhadovany ramec.Vzhledem k tomu, ze mam v onom prostredi zkusenosti tak ti muzu rici, ze kolikrat se to zasekne na takovejch banalitach ze by ses az divil a nedokazes s tim nic udelat. Ver tomu nebo ne, takhle to funguje +- vsude a je jen na tobe, jestli se s tim naucis zit, nebo proste prestanes nakupovat uplne :D
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavouk106 02. 10. 2013, 12:07:40
Vždy mi ze všech obchodů přišly výzvy v (očekávaný) čas. Občas jsem v nějakém obchodě byl v den, kdy zboží přišlo, ale výzva zatím ne (až později ten den) a světe div se - nevydali mi jej.

Mluvím o Alza, CZC, Lan-shop.

Alzu se snažím definitivně opustit, i když jejich dodání ještě ten den nebo druhý den mi vyhovuje, zatím jsem se na to mohl vždy spolehnout. Jejich zelenej mamrd a ceny už nejsou zrovna fajn.

CZC mi celkem vyhovuje, od dob, co je v Plzni ještě víc :-) Ceny jsou +- dobrý. Jednou jsem u nich bral skříň Lian-Li a byli i schopný mi cca jednou týdně zjistit, proč jí ještě nemám (jela zjevně až od výrobce...). Dřív skvěle řešili reklamace (stylem "my si to vyřešíme, tady máte novej kus"). Dodání často do druhýho dne.

Lan-shop je kapitola sama pro sebe... Dodání na pobočku v Plzni 3-5 dnů (často 3, ale spolehnout se nedá), ceny většinou lepší než ty dva předtim, občas mají něco, co jinde neseženu (např. moje krásná Palit GTS450 low-profile). Na pobočce nemají ani micro USB kabel ("Objednejte si na internetu a přijďte vyzvednout" - dobrej vtip, budu mít kabel za týden, když ho můžu pomalu koupit i u asijských přátel obchodu ;D ).
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: michal 02. 10. 2013, 12:42:38
me u nich zase stve jak si clovek obedna zbozi kde zelene sviti skladem vice jak x kusu
a pa kdyz pride na prodejnu tak mu reknou ze to skladem sice maj, ale jenom nekde v kotehulkach.. nechapu kdo tu zelenou ikonku u neceho co neni skladem vymyslel!!.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Filip Jirsák 02. 10. 2013, 14:14:57
me u nich zase stve jak si clovek obedna zbozi kde zelene sviti skladem vice jak x kusu
a pa kdyz pride na prodejnu tak mu reknou ze to skladem sice maj, ale jenom nekde v kotehulkach.. nechapu kdo tu zelenou ikonku u neceho co neni skladem vymyslel!!.
Jak byste si to jinak představoval? Že tam bude svítit zelená jenom tehdy, když to mají na všech skladech? Nebo z křišťálové koule uhodnou, kam se pro to chystáte, a zobrazí ten sklad? Já zase nechápu, že si stěžuje někdo, kdo na tu zelenou ikonku neumí kliknout, aby se dozvěděl, kdy zboží kde bude k vyzvednutí.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Tonda 02. 10. 2013, 14:20:17
Jít na pobočku bez výzvy, následně dotlačit obchodníka k odhadu, který nemůže být kvalifikovaný, protože těžko může znát situaci na skladě a co se děje zrovna s tvojí objednávkou je jen tvoje chyba a krom sebe si zbytečně zdržoval a otravoval toho obchodníka a pravděpodobně i další zákazníky.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Sten 02. 10. 2013, 14:34:05
me u nich zase stve jak si clovek obedna zbozi kde zelene sviti skladem vice jak x kusu
a pa kdyz pride na prodejnu tak mu reknou ze to skladem sice maj, ale jenom nekde v kotehulkach.. nechapu kdo tu zelenou ikonku u neceho co neni skladem vymyslel!!.

Informace o dostupnosti se týká všech skladů. Když na ni najedete myší, ukáže se vám detailní informace o jednotlivých skladech ;-) A pokud se přihlásíte, můžete si nastavit, aby i ten přehled zobrazoval jen konkrétní sklad.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 02. 10. 2013, 15:53:15
Jít na pobočku bez výzvy, následně dotlačit obchodníka k odhadu, který nemůže být kvalifikovaný, protože těžko může znát situaci na skladě a co se děje zrovna s tvojí objednávkou je jen tvoje chyba a krom sebe si zbytečně zdržoval a otravoval toho obchodníka a pravděpodobně i další zákazníky.

Nikoho jsem nikam netlačitl. Jel jsem kolem a jen jsem se tam zastavil, kdyby náhodou (to by ušetřilo čas a ta chvilka zdržení nevadí)... on koukl do počítače, řekl, že to je v budově, ale musí se to naskladnit, odhad ve dvě! Ve dvě to nebylo, zvedl telefon, zavolal do skladu a tam mu řekli, že to ještě nedorazilo. To znamená, že to teprve má do budovy dorazit! Kdyby zvedl to sluchátko hned, nemuselo k tomu dojít. Měl říct hned nevím, počkejte na výzvu a bylo to. Řešil bych to úplně jinak. Další zákazníky jsem neotravoval, v poledne tam tak narváno není. Obchodníka jsem asi otravoval, proto bude lepší, když mne tam neuvidí, přeci jen nerad lidi otravuji.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Lol Phirae 02. 10. 2013, 15:59:18
No ty woe... asi jsou taky rádi, že už tě tam neuviděj. Přestaň chlastat ten rum, fakt ti to nedělá dobře. Až příště nepochopíš jasný pokyny, že tam máš lozit až potom, co ti pošlou SMSku, tak nakupuj jen to, co maj na regálu v Tescu, tam tě nebudou s čekáním na dodání obtěžovat. ::)
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 02. 10. 2013, 16:06:08
Pokud tam slo o nejakou aroganci ci nadrazenost ze strany onoho zamestnance, ktera byla onym spoustecem tak to je neco, co lze tezko popsat a navic muze byt subjektivni.
Ano, to se musi zažít, protože popsat se to nedá. Bylo to to klíčové, že jsem vybouchl, protože věci se dají říci různě a jsou hranice, které fakt nevstřebávám. Může to být i subjektivní, ale kolikrát je i subjektivita klíčová v rozhodování. Vzpomněl jsem si při tom na jednání některých jedinců u O2.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: smoofy 02. 10. 2013, 16:09:32
Jooo tak to chapu :D  O2 jsou demoni, uctujou mi nezaplaceni neceho o cem nikdo nevi, dovolat se tam neda, kdyz sem nechal je at zavolaj mne tak mi rekli ze tohle nedelaj a ze musim zavolat na 800020202 a tak sem se zase nedostal pres ten jejich automat.
Lidi umeji byt arogantni, neni nic lepsiho nez se s nima poradne pohadat a pak podat stiznost :D At zije podpora nezamestnanosti.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Lol Phirae 02. 10. 2013, 16:19:07
protože věci se dají říci různě a jsou hranice, které fakt nevstřebávám. Může to být i subjektivní, ale kolikrát je i subjektivita klíčová v rozhodování.

Rozumím. CZC příště vydá chudákům obchodníkům nasertivní pokyn, aby v případě výskytu podobného neodbytného prudila pouze metodou zaseknuté gramofonové desky opakovali "přijďte, až dostanete SMSku o naskladnění zboží". Doufám, že pak budeš spokojen.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 02. 10. 2013, 16:30:59
Člověk, který se živí komunikací, tak by jí měl mít vypilovanou na nějaké úrovni, protože jinak: "Z některých úst může znít i slovo růže jako hnůj" J. Werich Nicméně je možné, že obchodník je dobrý a splňuje vše co by měl mít a vybral si špatnou chvilku, stejně jako já. Někdy prostě stačí úplná maličkost k razantním změnám.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: IDDQD 02. 10. 2013, 21:12:53
aby v případě výskytu podobného neodbytného prudila pouze metodou zaseknuté gramofonové desky opakovali "přijďte, až dostanete SMSku o naskladnění zboží". Doufám, že pak budeš spokojen.

A evidentně to je jediné, co pomůže.
I když mám pocit, že se tu obratem objeví post, že v CZC s ním jednají jako s debilem.
Alespoň bude jasné, komu poděkovat  ;D
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Lol Phirae 02. 10. 2013, 21:19:59
Alespoň bude jasné, komu poděkovat  ;D

 ;D ;D ;D
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavel 'TIGER' Růžička 02. 10. 2013, 21:23:30
Pánové, podpisy až na letišti.  ;D
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: MK 02. 10. 2013, 23:12:37
V CZC občas nakupuju, zatím je to OK. Ale rozhodně jim nezapomenu, že požrali dříve skvělé OK Computers.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pukavec 03. 08. 2015, 21:35:15
Tak se Růženo přiznej, že jsi trochu přecitlivělý ;D
Z tohodle prdu tu totiž kuličku fakt neuděláš.
ty ses jeden s tech lidi co si honi svoje kule nad svym vtipem co ??
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pukavec 03. 08. 2015, 21:38:11
Nevim jaka byla situace ale ja momentalne uz cekam 2 tydny na pocitac s vsim vsudy ... do ted sem nezjistil co se snim deje .. zadna smska nechodi .. nikdo me neinformuje co se presne deje a ja cekam dal .. protoze podle lidi co sem pisou to tak asi ma byt a ja mam v klidu drzet zobak a soupat zadkem protoze chudacci za to nemuzou ...
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: JardaP . 03. 08. 2015, 22:26:28
@Pukavec: No, jeste si nestacili prohlednout vsechno tvoje porno.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: nobody 03. 08. 2015, 23:36:30
...

fakt myslis ze nez se ozvat do czc jak to vypada, ti pomuze psat na forum do par let stareho vlakna jehoz obsah povazujes za aktualni ? :-D
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: OMG 04. 08. 2015, 08:56:02
Nevim jaka byla situace ale ja momentalne uz cekam 2 tydny na pocitac s vsim vsudy ... do ted sem nezjistil co se snim deje .. zadna smska nechodi .. nikdo me neinformuje co se presne deje a ja cekam dal .. protoze podle lidi co sem pisou to tak asi ma byt a ja mam v klidu drzet zobak a soupat zadkem protoze chudacci za to nemuzou ...
a to jako maji nejakou povinnost ti posilat SMS typu nas technik prave instaluje windows? Pokud se jedna o reklamaci, maji 30 dnu na vybaveni reklamace, nikde zadna povinnost ti posilat smsky neni, tudiz pokud se ti to nelibi, kup si priste pocitac nekde jinde...
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: pedro 04. 08. 2015, 08:59:24
Ruzicko najdi si babu nebo nejake hobby.
Hlavne neco co te udrzi od psani takovych hoven, cos jich tu nasr*l plny kybl/stranku.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: omg 04. 08. 2015, 09:33:01
kdo ma potrebu tohle ucelove a uboze exhumovat?

ze by konkurencni boj o okurky?
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: Pavouk106 04. 08. 2015, 09:45:53
Jestli jde o konkurenční boj, tak já dávám +1 CZC. Proč? Mají pobočku Plzni a nemají v reklamě toho zelenýho šmejda! ;D Přesně kvůli tomu uřvaýmu ufonovi jsem zcela opustil Alzu (za poslední asi dva roky jsem tam nic nekoupil - i dyby to měli o něco levnější).

Osobně taky občas kouknu na lan-shop.cz, protože ... mají pobočku v Plzni a bývají ještě levnější než CZC nebo Alza ;D

A nechte zombíka už spát :-)
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: remet 04. 08. 2015, 12:24:09
fakt myslis ze nez se ozvat do czc jak to vypada, ti pomuze psat na forum do par let stareho vlakna jehoz obsah povazujes za aktualni ? :-D

Psal sis nekdy s CZC? Ze 4 emailu odpovedeli na jeden a to po 5 dnech.

Kazdopadne mi prijde nesmyslne tahat do obchodu emoce, takze je mi fuk jaky obchod ma jakou reklamu, ale musi umet to zakladni - dodat vcas to co jsem si objednal. A bohuzel v tomhle kulhaji v CR asi vsichni. Pro CZC neni den, dva u zbozi "skladem" zadny cas. Alza mi zase vytrvale posila v objednavkach jine zbozi. Proti tomu, kdyz jsem si objednal zbozi v Irsku nebo Nemecku, tak mi ho kuryr privezl druhy den. Proste ceske obchody se jeste maji co ucit.
Název: Re:CZC, aneb už mne tam neuvidí!
Přispěvatel: martin 05. 01. 2016, 14:10:17
reklamace nebyla uznana klavesnice KB C-TECH SCORPIA, CZ, černá klavesy se na teto herni klavesnici ohoblovaly ze nebyli citelne za 3 mesice to jsem nechal,ale to ze se zaclo sekat w a shift s tim se opravdu hrat neda.
Vyjadreni technika V produktu jsou nalezené stopy tekutiny, oxidace. Zařízení nesplňuje záruční podmínky a předpoklady výrobce Koupil sem komponenty za 25000 a jim je problem vymenit klavesnici za 650kc
NIKDY CZC

Lzi jen aby nemuseli menit zbozi nebo vtatit penize.