Fórum Root.cz

Práce => Studium a uplatnění => Téma založeno: janek 23. 01. 2018, 07:03:48

Název: Priority firem
Přispěvatel: janek 23. 01. 2018, 07:03:48
Prave jsem docetl priority a strategie nasi firmy. Ad1 zlepsovani procesu, Ad2 udrzatelnost a spokojenost zakaznika, ....mnoho dalsich jinych a nakonec AdX zamestnanci. V jednym motovacnim videu od Simona Sineka je krasne vysvetleno, ze kdyz jsou zamestnanci na prvnim miste a jejich spokojenost, tak to dava firme zcela jiny rozmer a pozici. Kdyz se tak zamyslim, tak ta posledni pricka naozaj odpovida jak to tady vypada. To si firmy neuvedomuju, ze kde je zamestnanec spokojenej, bude i zakaznik?
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: pb 23. 01. 2018, 07:46:32
Můžeš v rámci priority jedna (zlepšování procesů) navrhnout přesunutí poslední priority - zaměstnanci - na první místo.

Děláš v IT? Tak jdi jinam. (Nebaví vás práce? Tak do ní zítra běžte znova!)
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: roghir 23. 01. 2018, 07:56:45
Pro typickou ceskou firmu je zamestnanec cislo, kde je skoro jedinym hodnoticim kriteriem jeho mzda. Je tady dost prispevku na tema kolik kdo bere jaka je "lopata" apod. ale znam nekolik firem (a to v Praze!), ktere plati napr. .NET vyvojare pracujici na serverovych aplikacich, IoT nebo komunikace s HW - cili zadne webiky, mzdou 30-50 hrubeho.
Co se stane, kdyz takovy zamestnanec odejde? Ma vedeni tech malych firem dostatek sebereflexe, aby si zacalo uvedomovat, ze odchod takoveho vyvojare je problem? V praxi to chodi tak, ze se prace odchazejiciho cloveka hodi na jineho cloveka se systemem "hrosi kuze" = na vse odpovidat: je to tvuj problem. Nebudete tomu verit, ale dost malych (i strednich) firem tak funguje.
Tim chci v reakci na prispevek dodat, ze jsme hodne daleko za zapadem. U nas se resi na prvnim miste penize, na druhem penize a na tretim opet penize. Muj prispevek berte jako proste konstatovani.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: to_je_jedno 23. 01. 2018, 08:20:52
asi tak no. ja jsem teda stastnej, ze nedelam v "typicke ceske" firme.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Michal Kovacic 23. 01. 2018, 08:59:22
Hmmm... Fascinující...

Jak koukám papír snese všechno a v dnešní kultuře "politické korektnosti" se nikdo neodváží říci, že prioritou každé firmy je zisk.

Takže, pokud si firma spočte nebo odhadne nebo si prostě myslí nebo ani nemyslí, že je lepší se o zaměstnance nestarat a splní zadání majitelů - je vše OK z hlediska firmy. A snad jsou někde firmy, co se o zaměstnance starají i jinak, než na papíře - pokud plní zadání, je zase vše OK.

Ostatní hmmm... proklamace je asi správné slovo, jsou nádherné slogany pro analytiky nebo pro veřejnost nebo pro potenciální zaměstnance. Hledat za tím něco jiného je pošetilé.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: O 23. 01. 2018, 10:11:44
Určitě není dobře, aby zaměstnanci byli až na posledním místě, ale stejně tak nedává smysl, aby byli na prvním. Kvůli zaměstnancům ta firma přece neexistuje. Dobré firmy o své zaměstnance samořejmě pečují, protože si uvědomují jejich hodnotu, ale nemohou té péči podřizovat svůj byznys.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: aaaaaaaa 23. 01. 2018, 10:26:50
Tak chodte inam  :)

U nas vo firme maju admini:
* kazde 3 roky nove auto, ktore je mozne vyuzivat na sukromne ucely (cca 10eur / 100km) a bezplatne cestovanie do/z prace
* 100% neobmedzeny telefon
* preplacanie vzdelavanie, 100% preplacanie ciest napr na FOSDEM vr diet
* homeoffice 2 dni v tyzdni
* kazdych 6 tyzdnov vide 1 tyzdenny hotline kde sa dokopy nic nedeje. Vtedy je cely tyzden homeoffice s nastupom do prace na 10:00 a plnym platom

Fakt nerozumiem preco sa v dnesnej dobe drzite v takychto firmach, ked je najviac pracovnych ponuk v historii a kvalitnych ludi nie je.

OK, robim vo Viedni  ;D ;D ;D
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Berghain 23. 01. 2018, 10:30:54

OK, robim vo Viedni  ;D ;D ;D

Jeste, ze ne v Praze
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: ddd 23. 01. 2018, 10:34:23
Hmmm... Fascinující...

Jak koukám papír snese všechno a v dnešní kultuře "politické korektnosti" se nikdo neodváží říci, že prioritou každé firmy je zisk.

Takže, pokud si firma spočte nebo odhadne nebo si prostě myslí nebo ani nemyslí, že je lepší se o zaměstnance nestarat a splní zadání majitelů - je vše OK z hlediska firmy. A snad jsou někde firmy, co se o zaměstnance starají i jinak, než na papíře - pokud plní zadání, je zase vše OK.

Ostatní hmmm... proklamace je asi správné slovo, jsou nádherné slogany pro analytiky nebo pro veřejnost nebo pro potenciální zaměstnance. Hledat za tím něco jiného je pošetilé.

Zisk je globální výsledek, tady se řeší postup, jak k němu dospět.
Jinak by ta firma mohla utvořit seznam priorit:
1) stabilní, stabilně rostoucí, dlouhodobý zisk
*konec seznamu*
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Nějáký PhD 23. 01. 2018, 10:39:24
Prave jsem docetl priority a strategie nasi firmy. Ad1 zlepsovani procesu, Ad2 udrzatelnost a spokojenost zakaznika, ....mnoho dalsich jinych a nakonec AdX zamestnanci. V jednym motovacnim videu od Simona Sineka je krasne vysvetleno, ze kdyz jsou zamestnanci na prvnim miste a jejich spokojenost, tak to dava firme zcela jiny rozmer a pozici. Kdyz se tak zamyslim, tak ta posledni pricka naozaj odpovida jak to tady vypada. To si firmy neuvedomuju, ze kde je zamestnanec spokojenej, bude i zakaznik?
Záleží na typu businessu, pokud děláte support a back office řešení, fluktuace zaměstnanců nevadí, náklady na zaučení nového zaměstnance na danou pozici jsou přiměřené, nejste v přímém kontaktu se zákazníkem, tak může být akcionářům/majitelům úplně ukradané, jestli je spokojený zaměstnanec. V dlouhém období je pro podnik každý člověk nahraditelný a hlavní je to, jestli dokáže generovat přidanou hodnotu, ne jestli má zaměstnanec 4 nebo 8 metrů čtverečních osobního prostoru a možnost vybrat si ze tří druhů káv, případně podnikovou školku pro své děti a podobné hovadiny. I když se to špatně poslouchá a je to politicky velmi nekorektní - otrok zůstane otrokem. Firma sleduje v první řadě zájmy svých majitelů/akcionářů/stockholders, pokud neexistuje přímá korelace mezi spokojeností zaměstnance a výkonností podniku, je zaměstnanec vždy až na druhém místě.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: ddd 23. 01. 2018, 10:53:17
Firma sleduje v první řadě zájmy svých majitelů/akcionářů/stockholders, pokud neexistuje přímá korelace mezi spokojeností zaměstnance a výkonností podniku, je zaměstnanec vždy až na druhém místě.

Souhlas. A teďka je otázka, jestli náhodou lidé tady neříkají něco jiného - že tam prostě velká souvislost je.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Nějáký PhD 23. 01. 2018, 11:03:48
Firma sleduje v první řadě zájmy svých majitelů/akcionářů/stockholders, pokud neexistuje přímá korelace mezi spokojeností zaměstnance a výkonností podniku, je zaměstnanec vždy až na druhém místě.

Souhlas. A teďka je otázka, jestli náhodou lidé tady neříkají něco jiného - že tam prostě velká souvislost je.

Zaměstnanec to říká, protože je sám ve střetu zájmů a chce víc peněz/benefitů a taky to říká protože je zaměstnanec a o finanční struktuře a závislosti jednotlivých procesů na generování přidané hodnoty většinou nic neví. Kolik zaměstnanců má přístup k dostatku interních dat, k tomu aby si udělali jasno v tak zásadní otázce? Top management, maximální regionální manažeři a konec zvonec. U malých firem jednatel/majoritnjí společníci, pokud nic neřeknou, zaměstnancí neví většinou dost na to, aby si byli schopni udělat ucelený obrázek.

Argumentaci "Spokojenost zaměstnance je pro podnik nejdůležitější, protože znamená spokojenost zákazníků.", jde tedy jednoduše smést ze stolu.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: semestralka 23. 01. 2018, 11:19:45
Prave jsem docetl priority a strategie nasi firmy. Ad1 zlepsovani procesu, Ad2 udrzatelnost a spokojenost zakaznika, ....mnoho dalsich jinych a nakonec AdX zamestnanci. V jednym motovacnim videu od Simona Sineka je krasne vysvetleno, ze kdyz jsou zamestnanci na prvnim miste a jejich spokojenost, tak to dava firme zcela jiny rozmer a pozici. Kdyz se tak zamyslim, tak ta posledni pricka naozaj odpovida jak to tady vypada. To si firmy neuvedomuju, ze kde je zamestnanec spokojenej, bude i zakaznik?
hochu hlavním cílem firmy je zisk 8) 8) 8)

schopnej manažr bude vždycky ten co je navíc i všehoschopnej a umí se chovat klidem jako k postradatelným položkám seznamu 8) jakříkal jeden východní učenec kde není člověk není ani problém 8) 8)
skutečnou prioritou firmy je teda vydělat co nejvíc a být conejmíň závislá na postradatelných položkách seznamu 8) v budoucnosti přijde manažr do firmy nakopne servr aten sám svou umělou inteligencí odvede všechnu práci a týpek schrábne $$$ a zase pujde domu 8) jestli vám to připadá jako csi-fi tak vás mužu ujistit že setam pomalu ale jiustě přibližujeme 8) 8) 8) alespoň teda u nás ve firmě 8)
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Nějáký PhD 23. 01. 2018, 11:37:13
Prave jsem docetl priority a strategie nasi firmy. Ad1 zlepsovani procesu, Ad2 udrzatelnost a spokojenost zakaznika, ....mnoho dalsich jinych a nakonec AdX zamestnanci. V jednym motovacnim videu od Simona Sineka je krasne vysvetleno, ze kdyz jsou zamestnanci na prvnim miste a jejich spokojenost, tak to dava firme zcela jiny rozmer a pozici. Kdyz se tak zamyslim, tak ta posledni pricka naozaj odpovida jak to tady vypada. To si firmy neuvedomuju, ze kde je zamestnanec spokojenej, bude i zakaznik?
hochu hlavním cílem firmy je zisk 8) 8) 8)

schopnej manažr bude vždycky ten co je navíc i všehoschopnej a umí se chovat klidem jako k postradatelným položkám seznamu 8) jakříkal jeden východní učenec kde není člověk není ani problém 8) 8)
skutečnou prioritou firmy je teda vydělat co nejvíc a být conejmíň závislá na postradatelných položkách seznamu 8) v budoucnosti přijde manažr do firmy nakopne servr aten sám svou umělou inteligencí odvede všechnu práci a týpek schrábne $$$ a zase pujde domu 8) jestli vám to připadá jako csi-fi tak vás mužu ujistit že setam pomalu ale jiustě přibližujeme 8) 8) 8) alespoň teda u nás ve firmě 8)
Teď jsi to trefil ogare, akorát dnes bohužel nejsou lidi, takže je třeba přes HR oddělení vymyslet co nejlepší PR, a přesvědčit mladé a nezkušené, proč zrovna v naší organizaci byste měli ohýbat záda a zároveň je motivovat přesvědčením, že právě jejich pozice je nepostradatelná pro celou organizaci, byť jde o nahraditelné operativní řadové články lidského kapitálu - kusy výrobních a procesních jednotek. Nic víc zaměstnanci pro podnik nejsou a nikdy nebudou.

P.S. Uber těch smailů, úchyle. Nedá se to číst a strašně to ruší.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: UF 23. 01. 2018, 11:52:17
jaky vlastne vidite smysl v tom predavani si h*ven co tu predvadite?
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Tomáš Roll 23. 01. 2018, 12:13:03
Zisk je globální výsledek, tady se řeší postup, jak k němu dospět.
Jinak by ta firma mohla utvořit seznam priorit:
1) stabilní, stabilně rostoucí, dlouhodobý zisk
*konec seznamu*

To zní, jako by byl zisk nějaký Side Effect. Postup jak dospět k zisku je směřovat k zisku. Zisk musí být prioritou. Už nežijeme v komunismu, kdy byl zisk sprostým slovem.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: sss 23. 01. 2018, 12:13:10
jaky vlastne vidite smysl v tom predavani si h*ven co tu predvadite?
Umožňujeme tím "prohlédnout" i skutečným amatérům, kterými se to na rootu jenom hemží.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: technomaniak 23. 01. 2018, 12:19:31
Prave jsem docetl priority a strategie nasi firmy. ....
Ty jsi moc inteligence do vínku nedostal, že?  Věřit PR kecům jenž jsou zhruba na stejné úrovni jako víra v vánočního Ježíška, to snad v roce 2018 v éře kapitalismu ani nejde. Jestli ti jsi typický vzorek free/cool/in generace tak pán bůh s námi. Podle míry naivity bych tě zatřídil do rodiny té kurýrky z Pakistánu.

Pokusím se to vysvětlit aby to pochopil i slabomyslný. JEDNÁ SE O PR KECY, jejíchž cílem je u slabomyslných zaměstnancům vytvořit dojem, že firma je hlavně o nich. Když to vyjádřím řečí ulice : drž hubu a krok,makej, ať máme větší zisky.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: janek 23. 01. 2018, 12:38:44
Technomaniak:
Trpis dusevni poruchou?

Ja vim, ze firma podnika kvuli zisku a ne za dobry slovo. Ale kde nejsou spokojeni zamestnanci, tak celkove firma jde do zadeke. Se to odrzcadli na vykonech zamestnancu. Klidne se podivejte na video simona sineka. Ma hodne zajimavych videi a kupodivu to dava smysl.
Jo kdyby se lidi nehnali za ziskem, tak svet je uplne nekde jinde a ne v takovych srackach.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Tomáš Roll 23. 01. 2018, 12:58:34
Jenže debata není o tom, jestli mají být zaměstnanci spokojení, ale o tom, co je prioritou. A to nejsou zaměstnanci, ale zisk.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Nějáký PhD 23. 01. 2018, 13:16:48
Technomaniak:
Trpis dusevni poruchou?

Ja vim, ze firma podnika kvuli zisku a ne za dobry slovo. Ale kde nejsou spokojeni zamestnanci, tak celkove firma jde do zadeke. Se to odrzcadli na vykonech zamestnancu. Klidne se podivejte na video simona sineka. Ma hodne zajimavych videi a kupodivu to dava smysl.
Jo kdyby se lidi nehnali za ziskem, tak svet je uplne nekde jinde a ne v takovych srackach.

To není pravda, podnik nejde do zadeke, ale nespokojení zaměstnanci jsou nahrazeni novými a podnik pokračuje vesele dál. Tak funguje Siemens, Škoda Auto, Agrofert, Kaufland, Tesco, Continental... u těchto typů podniků fluktuace roste exponenciálně v pohybu struktury ve směru dolů. Pokud mluvíš o zanedbatelném promile procentu klíčových manažerů, to je jiná situace, ale proto také mají motivační balíčky, podíly na zisku, akcie, bonusy a podobně. Jediné, co je možnou obrannou zaměstnance, jsou odbory, ale s těmi si může zaměstnavatel vytřít zadek, pokud nemají zákonné páky. Ten, kdo bohatne bude vždy ten co řídí, ne ten co je řízen, to je zákon, který platí a platit vždy bude. Kdyby neplatil, systém přestane fungovat, protože řídící pracovníci nebudou adekvátně motivováni ke své práci a jsme zpátky v komunismu.

Tak co soudruhu, plníte normu?

Plním soudruhu, na 110 %.

A co z toho?

Nic, podnik je v zadeki tak jako tak.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Yarda 23. 01. 2018, 15:23:51
Prave jsem docetl priority a strategie nasi firmy. Ad1 zlepsovani procesu, Ad2 udrzatelnost a spokojenost zakaznika, ....mnoho dalsich jinych...
Položme se na otázku, jestli se na to lze odvolat a třeba zeptat co to konkrétně znamená nebo jestli to bylo sepsáno proto, aby se to na webových stránkách hezky četlo a nemá to cenu ani toho papíru co to na něj sekretářka ředitele naklofala.

Moje konkrétní zkušenost. Firma co jsem měl potěšení tam být zaměstnaný a honosila (a snad ještě honosí) se certifikátem ISO9000 měla vypracované TOO jak nakládat s výrobky poškozenými nebo zničenými při zkouškách. To se mne týkalo, zabezpečoval jsem zkoušky výrobků třeba do výbušného prostředí, výrobek se při nich zničil, měla se sejít škodní komise a výrobek odepsat. Ale o škodní komisi nikdo neslyšel, zničený výrobek byl na stavu našeho oddělení a jeho hodnota jak postupovala inflace pořád rostla jako by byl nový. A když jsem se domáhal odepsání výrobku, bylo mi doporučeno, abych se v tom nešťoural.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Cek 23. 01. 2018, 15:28:11

Jo kdyby se lidi nehnali za ziskem, tak svet je uplne nekde jinde a ne v takovych srackach.

Kdyby se lidi nehnali za ziskem, tak jsme este v jeskyni. Proc by sakra meli majitele ty firmy zakladat? Aby se jejich zamestnanci meli dobre? No nevim, ale to opravdu neni prevazujici motivace....
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Ondrej Nemecek 23. 01. 2018, 17:05:58
Jenže debata není o tom, jestli mají být zaměstnanci spokojení, ale o tom, co je prioritou. A to nejsou zaměstnanci, ale zisk.

Problém je v tom, jak se ten zisk definuje - pro koho a jaký zisk. Zisk má vztah k hodnotě, proto je potřeba nejprve definovat hodnoty. Pak je nutno najít kritérium, podle kterého se bude hodnota měřit a pak můžeme teprve mluvit o tom, co bude ziskem.

Jednorozměrná kritéria (zisk = $$$, komu = majiteli) jsou varovným signálem, že půjde nejspíš o hru s nulovým součtem (https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiK3am0ue7YAhWRKewKHVnyAHIQFggoMAA&url=https%3A%2F%2Fcs.wikipedia.org%2Fwiki%2FHra_s_nulov%25C3%25BDm_sou%25C4%258Dtem&usg=AOvVaw184H2rdAjnE9vzh4w9K4uz). Komplexněji pojatá kritéria mohou aspirovat na trvalejší vztah s nenulovým součtem. Viz teorie her (https://cs.wikipedia.org/wiki/Teorie_her#Hry_s_nulov%C3%BDm_sou%C4%8Dtem_a_hry_s_nenulov%C3%BDm_sou%C4%8Dtem). Na zaměstnanecký vztah i business se to dá aplikovat docela dobře.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Ondrej Nemecek 23. 01. 2018, 17:20:50
Technomaniak:
Trpis dusevni poruchou?

Ja vim, ze firma podnika kvuli zisku a ne za dobry slovo. Ale kde nejsou spokojeni zamestnanci, tak celkove firma jde do zadeke. Se to odrzcadli na vykonech zamestnancu. Klidne se podivejte na video simona sineka. Ma hodne zajimavych videi a kupodivu to dava smysl.
Jo kdyby se lidi nehnali za ziskem, tak svet je uplne nekde jinde a ne v takovych srackach.

To není pravda, podnik nejde do zadeke, ale nespokojení zaměstnanci jsou nahrazeni novými a podnik pokračuje vesele dál. Tak funguje Siemens, Škoda Auto, Agrofert, Kaufland, Tesco, Continental... u těchto typů podniků fluktuace roste exponenciálně v pohybu struktury ve směru dolů.

Přesně tak. Ale jsou i iniciativy v opačném duchu, viz například aktivity Tomáše Hajzlera tomashajzler.com (https://www.tomashajzler.com/)  resp. svobodavpraci.cz (http://svobodavpraci.cz/) a pokusy o tzv. svobodné firmy (https://www.google.cz/search?q=koncept+svobodné+firmy).
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: ddd 23. 01. 2018, 17:54:11
Zisk je globální výsledek, tady se řeší postup, jak k němu dospět.
Jinak by ta firma mohla utvořit seznam priorit:
1) stabilní, stabilně rostoucí, dlouhodobý zisk
*konec seznamu*

To zní, jako by byl zisk nějaký Side Effect. Postup jak dospět k zisku je směřovat k zisku. Zisk musí být prioritou. Už nežijeme v komunismu, kdy byl zisk sprostým slovem.

Reaguji na ty, kteří (v reakci na lidi, kteří říkají, že prioritou pro firmy jsou zaměstnanci) říkají, že jedinou prioritou firem je zisk.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: ddd 23. 01. 2018, 17:56:51
Firma sleduje v první řadě zájmy svých majitelů/akcionářů/stockholders, pokud neexistuje přímá korelace mezi spokojeností zaměstnance a výkonností podniku, je zaměstnanec vždy až na druhém místě.

Souhlas. A teďka je otázka, jestli náhodou lidé tady neříkají něco jiného - že tam prostě velká souvislost je.

Zaměstnanec to říká, protože je sám ve střetu zájmů a chce víc peněz/benefitů a taky to říká protože je zaměstnanec a o finanční struktuře a závislosti jednotlivých procesů na generování přidané hodnoty většinou nic neví. Kolik zaměstnanců má přístup k dostatku interních dat, k tomu aby si udělali jasno v tak zásadní otázce? Top management, maximální regionální manažeři a konec zvonec. U malých firem jednatel/majoritnjí společníci, pokud nic neřeknou, zaměstnancí neví většinou dost na to, aby si byli schopni udělat ucelený obrázek.

Argumentaci "Spokojenost zaměstnance je pro podnik nejdůležitější, protože znamená spokojenost zákazníků.", jde tedy jednoduše smést ze stolu.

Takovou argumentaci jsem tu ale nevedl.
Když už, tak bych řekl něco jako "nasraný zaměstnanec pracuje neodvádí dobrou práci, a hledí zmizet ke konkurenci, což k dosažení dlouhodobého zisku nevede."
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Tomáš Roll 23. 01. 2018, 18:17:12

Reaguji na ty, kteří (v reakci na lidi, kteří říkají, že prioritou pro firmy jsou zaměstnanci) říkají, že jedinou prioritou firem je zisk.

Priorita, jak už z názvu vyplývá, je jedna.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: janek 23. 01. 2018, 18:17:22
Video:
1. https://m.youtube.com/watch?v=u4ZoJKF_VuA (https://m.youtube.com/watch?v=u4ZoJKF_VuA)
2. https://m.youtube.com/watch?t=173s&v=jDIZS4IQlQk (https://m.youtube.com/watch?t=173s&v=jDIZS4IQlQk)

Inspirativni a je kus pravdy na tom, hlavne Why, How, What.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: ddd 23. 01. 2018, 18:45:19

Reaguji na ty, kteří (v reakci na lidi, kteří říkají, že prioritou pro firmy jsou zaměstnanci) říkají, že jedinou prioritou firem je zisk.

Priorita, jak už z názvu vyplývá, je jedna.

Pak nechápu, co se ti nezdá na
"Zisk je globální výsledek, tady se řeší postup, jak k němu dospět.
Jinak by ta firma mohla utvořit seznam priorit:
1) stabilní, stabilně rostoucí, dlouhodobý zisk
*konec seznamu*"
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: ddd 23. 01. 2018, 18:46:48

Reaguji na ty, kteří (v reakci na lidi, kteří říkají, že prioritou pro firmy jsou zaměstnanci) říkají, že jedinou prioritou firem je zisk.

Priorita, jak už z názvu vyplývá, je jedna.

Krom toho, v tomhle vlákně se navíc řeší PRIORITY. Těch, jak už z názvu vyplývá je víc. Takže říct, že je něco prioritou zde znamená říct, že je  to jednou z priority.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: not ledecky 23. 01. 2018, 21:43:18
Janku, zkus se zamyslet nad tím, kdyby sis založil firmu ty, jaké bys měl priority?
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Ivan Nový 23. 01. 2018, 22:02:04
Priorita firmy? Reálně? Uživit zaměstnance.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: programator 23. 01. 2018, 23:12:24
Prave jsem docetl priority a strategie nasi firmy. Ad1 zlepsovani procesu, Ad2 udrzatelnost a spokojenost zakaznika, ....mnoho dalsich jinych a nakonec AdX zamestnanci. V jednym motovacnim videu od Simona Sineka je krasne vysvetleno, ze kdyz jsou zamestnanci na prvnim miste a jejich spokojenost, tak to dava firme zcela jiny rozmer a pozici. Kdyz se tak zamyslim, tak ta posledni pricka naozaj odpovida jak to tady vypada. To si firmy neuvedomuju, ze kde je zamestnanec spokojenej, bude i zakaznik?
Záleží jestli je to česká nebo nějaká maďarská firma. Ono maďarů je dost a tak s nima nešetřej.
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: Yarda 24. 01. 2018, 10:35:29
OT: Taky to někde ve firmách takhle funguje?
https://zpravy.idnes.cz/poslanecka-snemovna-alkohol-prodej-zakaz-zrusen-f6u-/domaci.aspx?c=A180123_190705_domaci_pmk
Název: Re:Priority firem
Přispěvatel: to_je_jedno 24. 01. 2018, 16:38:35
OT: Taky to někde ve firmách takhle funguje?
https://zpravy.idnes.cz/poslanecka-snemovna-alkohol-prodej-zakaz-zrusen-f6u-/domaci.aspx?c=A180123_190705_domaci_pmk
Jak takhle? Kdyz jsme zadny takovy nesmyslny zakaz nemeli tak nam ho nemuseli rusit.