Fórum Root.cz
Hlavní témata => Software => Téma založeno: Angorská Královna 11. 12. 2017, 14:09:25
-
Víte někdo o aplikaci, která umožní s maximiální hlasitostí pustit během hovoru co nejhlasitější a nejnepříjemnější sirénu volajícímu z Android telefonu? Jde mi hlavně o telemarketingové zmetky, co otravují několikrát za den, nejlépe aby na chvíli ohluchli...
Jednou jsem dala telefon do hrnce a začala do něj mlátit polévkovou lžící, markeťák po chvíli zavěsil. Zkoušela jsem i ruční alarm a sirénu z fotbalu, ale nevýhoda je, že je musíte mít pořád u sebe, protože nevíte, kdy ten šmejd zavolá, navíc to dělá hrozný hluk i u vás a to už vůbec nemluvím o tom, že na veřejnosti asi těžko něco takového použijete.
-
A nestačilo by si stáhnout nějaký filtr který detekuje telemarketingové hovory?
-
A nestačilo by si stáhnout nějaký filtr který detekuje telemarketingové hovory?
A hodí ti skutečnou nabídku práce do spamu. To víš že jo.
-
Vždyť oni dělají taky jenom svoji práci. Když zavolají, tak jim slušně řeknu, že nemám o nic zájem a rozloučím se. Není potřeba více. Případně sdělím, že si nepřeji, aby mi ještě volali. Hotovo, žádná věda.
-
Vždyť oni dělají taky jenom svoji práci. Když zavolají, tak jim slušně řeknu, že nemám o nic zájem a rozloučím se. Není potřeba více. Případně sdělím, že si nepřeji, aby mi ještě volali. Hotovo, žádná věda.
On chce být zlý na lidi, co tam pracují, aby tam nikdo pracovat nechtěl a celé odvětví zaniklo.
-
Víte někdo o aplikaci, která umožní s maximiální hlasitostí pustit během hovoru co nejhlasitější a nejnepříjemnější sirénu volajícímu z Android telefonu? Jde mi hlavně o telemarketingové zmetky, co otravují několikrát za den, nejlépe aby na chvíli ohluchli...
Jednou jsem dala telefon do hrnce a začala do něj mlátit polévkovou lžící, markeťák po chvíli zavěsil. Zkoušela jsem i ruční alarm a sirénu z fotbalu, ale nevýhoda je, že je musíte mít pořád u sebe, protože nevíte, kdy ten šmejd zavolá, navíc to dělá hrozný hluk i u vás a to už vůbec nemluvím o tom, že na veřejnosti asi těžko něco takového použijete.
Vzhladom na to, ze v telemarketingu robia povacsine brigadnici, ktori si popri skole chcu nieco zarobit, nie je velmi ferove sa pokusat o to aby ohluchli...
Neboj sa, oni ti nevolaju z vlastneho presvedcenia.
Namiesto toho si radsej stiahni appku, ktora ti podla cisla zisti z internetu o koho ide. Su na internete databazy cisel, ktore ludi obtazuju.
-
Vždyť oni dělají taky jenom svoji práci. Když zavolají, tak jim slušně řeknu, že nemám o nic zájem a rozloučím se. Není potřeba více. Případně sdělím, že si nepřeji, aby mi ještě volali. Hotovo, žádná věda.
On chce být zlý na lidi, co tam pracují, aby tam nikdo pracovat nechtěl a celé odvětví zaniklo.
Vas by to nevyrusovalo? Kdyz resim neco slozitejsiho, tak mi zabere klidnei 30 minut, nez se do toho poradne dostanu a takovyto telefonat me okrade o tento cas, ne jen o tech par minut/sekund nez reknu ne a zavesim.
Delam to spis takto
1. nekdo vola - chtel bych Vam nabidnout ....
2. ujistim se, ze mluvim s marketakem
3. reknu moment ted musim na chvili polozit telefon na stul, slusne se omluvim :)
4. a necham ten telefon lezet na stole a delam si svoji praci
5. vetsinou trva vic jak dve minuty, nez si ten na druhe starane uvedomi, ze nic nebude, prece jsem byl tak mily :)
Timto zachranim aspon jednoho cloveka, ktereho uz nestihne za svoji "pracovne-obtezovaci" smenu "vytocit" ...
Jinak toto se zacina resit na urovni cele EU a vypada to, ze by meli mit tito otrapove povinnost pouzivat cisla s urcitym prefixem, takze by je melo byt mozne je odfiltrovat uz u operatora.
-
Víte někdo o aplikaci, která umožní s maximiální hlasitostí pustit během hovoru co nejhlasitější a nejnepříjemnější sirénu volajícímu z Android telefonu? Jde mi hlavně o telemarketingové zmetky, co otravují několikrát za den, nejlépe aby na chvíli ohluchli...
Jednou jsem dala telefon do hrnce a začala do něj mlátit polévkovou lžící, markeťák po chvíli zavěsil. Zkoušela jsem i ruční alarm a sirénu z fotbalu, ale nevýhoda je, že je musíte mít pořád u sebe, protože nevíte, kdy ten šmejd zavolá, navíc to dělá hrozný hluk i u vás a to už vůbec nemluvím o tom, že na veřejnosti asi těžko něco takového použijete.
Vzhladom na to, ze v telemarketingu robia povacsine brigadnici, ktori si popri skole chcu nieco zarobit, nie je velmi ferove sa pokusat o to aby ohluchli...
Neboj sa, oni ti nevolaju z vlastneho presvedcenia.
Namiesto toho si radsej stiahni appku, ktora ti podla cisla zisti z internetu o koho ide. Su na internete databazy cisel, ktore ludi obtazuju.
Podomni prodej a Svedky Jehovovi na tebe, pak bys mluvil trochu jinak, az by sis pripadal jako vratnej a porad ti nekdo sedel u dveri a zvonil :)
-
On chce být zlý na lidi, co tam pracují, aby tam nikdo pracovat nechtěl a celé odvětví zaniklo.
To má asi taký efekt ako strieľať pracovníkov daňového úradu...
-
Jasně, oni to dělaj pro vaše úsměvy, ne pro vaše peníze... I když je spousta lidí pošle do hajzlu, vždycky se najde nějakej zoufalec co se jim k něčemu upíše.
-
Zajimavy napad, ta predstava se mi vylozene libi.
Kdyby si to nainstalovalo alespon nekolik malo % lidi,byla by to dobra aktivni obrana proti tem zlodejum a podvodnikum, na ktere je bohuzel zakon kratky, byt vsichni vi, ze to co nabizi by si jinak nikdo normalni nekoupil.
Appka blokujici konkretni cisla nic neresi, nebot nejdriv tam musi nekdo to cislo zadat a pro neho uz je pozde, dvak to nebrani v dalsim odrbavani lidi a nechava podvodnikum moznost dalsi cinnosti.
-
Na Androidu nelze.
https://developer.android.com/guide/topics/media/mediaplayer.html hned prvni note:
Note: You can play back the audio data only to the standard output device. Currently, that is the mobile device speaker or a Bluetooth headset. You cannot play sound files in the conversation audio during a call.
-
drive to slo pomoci AIDL, nevim jak v aktualnich verzich Androida
-
Na Androidu nelze.
https://developer.android.com/guide/topics/media/mediaplayer.html hned prvni note:
Note: You can play back the audio data only to the standard output device. Currently, that is the mobile device speaker or a Bluetooth headset. You cannot play sound files in the conversation audio during a call.
Meh. Si to člověk musí rootnout, no....
-
Currently, that is the mobile device speaker or a Bluetooth headset.
Takze jeden vektor by tady byl - bluetooth. Zbastlit na arduinu vlastni bluetooth "mikrofon" kde vstupem by nebyl mikrofon ale rovnou wav soubor (nebo bt-audio ekvivalnent). To android nema sanci zjistit, ze neni pripojen skutecny mikrofon ale audio data co dostava jsou zvukovy soubor.
Bude to mozna praktickejsi ale ne tak rychle jak hrnec a varecka :-D
Jeste mne napada, decka maji takovou krabicku: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/810eXVfqyjL._SY886_.jpg
Prdi to, hvizda, buci, meci, na jednu tuzkovku vydrzi rok. Das do supliku a osladis den telemarketaka :-)
-
Víte někdo o aplikaci, která umožní s maximiální hlasitostí pustit během hovoru co nejhlasitější a nejnepříjemnější sirénu volajícímu z Android telefonu? Jde mi hlavně o telemarketingové zmetky, co otravují několikrát za den, nejlépe aby na chvíli ohluchli...
Jednou jsem dala telefon do hrnce a začala do něj mlátit polévkovou lžící, markeťák po chvíli zavěsil. Zkoušela jsem i ruční alarm a sirénu z fotbalu, ale nevýhoda je, že je musíte mít pořád u sebe, protože nevíte, kdy ten šmejd zavolá, navíc to dělá hrozný hluk i u vás a to už vůbec nemluvím o tom, že na veřejnosti asi těžko něco takového použijete.
Jen bych rád upozornil, že to může být bráno jako pokus o ublížení na zdraví. Doporučuji vyvarovat se formulací typu "aby ohluchli". Jinak spíše než aplikaci by to chtělo psychiatra. Obvyklá reakce je ten hovor prostě zavěsit. Vaše volba v hovoru pokračovat a trápit sebe i volajícího není tak úplně normální.
-
OMG. Stáhni si např. "Můžu to zvednout" a nech ty hovory blokovat.
-
Pravděpodobně žádná organizace nemůže těmito komerčními nabídkami člověka obtěžovat, pokud s tím on sám nesouhlasí. Tedy by bylo možné postupovat nějak takto:
- požádat o identifikační údaje organizace a kontakt na jednatele
- zjistit, odkud získali moje telefonní číslo
- ve vší slušnosti vyjádřit přání, ať už mi nevolají
- hovory si nahrát pro vlastní evidenci a možnost se na ně odkázat
IMHO mnohem lepší postup než je prudit sirénou a navíc se to dostane na kompetentní místa. Pokud se toho nahromadí víc, bylo by pak zajímavé zjistit od právníka jak se má situace a napsat o tom článek (možná už něco takového existuje, nehledal jsem).
-
Já na androidu používám http://nevolejte.cz/ a celkem spoko. Je tam už nějaká db, která se pravidělně aktualizuje. A číslo, co nezná, si mohu přidat do seznamu ručně... ;)
-
Sirénu a podobná zvěrstva bych neaplikoval, byť i mě tyhle hovory nebetyčně... obtěžují, zvlášť, pokud jsem v práci.
Pokud je volající slušný, tak se s ním slušně rozloučím. Pokud je to exot, který začíná hovor stylem "Komu jsem se dovolááál?", tak buď beze slova zavěsím, nebo dotyčnému laskavě vysvětlím, že pokud někomu volám a nevím komu, tak bych si měl o tom pohovořit s odborníkem.
V případě, že volající má od začátku styl komunikace daleko za hranou asertivity (i to se občas stane), tak k jsem k němu zdvořilý zhruba jako Obelix k Římanům.
Volající údajně mají "povinnost" nezavěsit první, nicméně na tohle mi zabralo taktní upozornění "ale ano, i já si tento hovor nahrávám pro zkvalitnění vašich služeb, pokud s tím nesouhlasíte, ukončete tento hovor". Po lehkém zavzdušnění a následném odvzdušnění dotyčný volající hovor ukončil a velmi uctivě se omluvil za obtěžování.
Tak jako tak, nemálo dnešních telefonů má možnost hovory blokovat a pokud ne, tak je k dispozici velké množství aplikací, které toto umí, včetně těch, které už byly zmíněny v diskuzi.
-
Karel: Pochybuji, ze to mikrofon a reproduktor jsou schopny prenest tak, aby dotycny clovek doopravdy ohluchl.
Ondrej Nemecek: O tom se s Vami nikdo bavit nebude. Nekolikrat jsme se ptal, odkud maji moje telefonni cislo a nikdy jsem nedostal pouzitelnou odpoved.
Jeste me napada myslenka dat si na takova cisla automat, ktery rekne neco ve smyslu: Veskere komercni a reklamni hovory na toto cislo jsou nahravany a ZPOPLATNOVANY sazbou 1000Kc za kazdou zapocatou minutu, v pripade nezaplaceni na ucet cislo xxxxxx do 10 dnu budou vymahany exekucne. Pokracovanim hovoru souhlasite s touto sazbou, opacnem pripade prosim zaveste.
-
Pokracovanim hovoru souhlasite s touto sazbou, opacnem pripade prosim zaveste.
Jo a nahrajs neco jako "Hello my friend, I'm Nigerian prince, pliz..." :D
-
Tak telefoní čísla není tak složité zkoušet jedno po druhém. Navíc i v případě nějaké jejich databáze, se telefoní čísla neustále recyklují. Takže jestli předchozí majtel čísla ho všude rozdával, tak je to docela nemilé.
Nestává se mi často, že by mi někdo volal se nějakejma nabídkama. Číslo mám už asi 15 let stejný a snažím se ho nikde neuvádět. To spíš se častěji stává, že nějakej připitej kkt splete nad ránem v čísle.
Vždycky je tu možnost pořídit číslo u nějako SIP providera, třeba odorik, a všude pak uvádět toto číslo a následně si až na ústředně nastavit podmíněčný přesměrování (whitelist), připadně tam dát nějakou plechovou hubu, která na vás dotyčného přepojí po zmáčknutí jedničky, čímž zároven odsouhlasí nahrávání hovoru.
Problém je v tom, že přepojený hovor už platíte a i volají platí hovor s plechovou hubou,což může být někomu proti srsti.
Co se týče hlasitosti telefonu, v callcenterech mají většinou sluchátka, která umí být i dost hlasitá a jsou přímo na uších.
-
Víte někdo o aplikaci, která umožní s maximiální hlasitostí pustit během hovoru co nejhlasitější a nejnepříjemnější sirénu volajícímu z Android telefonu? Jde mi hlavně o telemarketingové zmetky, co otravují několikrát za den, nejlépe aby na chvíli ohluchli...
Oni akorat delaji svoji praci, protoze asi jinou nesehnali a predstavuji si, ze ani jim se nelibi, co delaji, ale zase chteji jist, ze jo. Nevim, proc by kvuli nim mel clovek besnit, kdyz staci stopnout jejich uvodni zvasty a zeptat se, co chteji a pak jim rici: "Dekuji, nezajima, naschledanou". Nekteri lide asi ziji v predstave, ze jsou povinni zdvorile naslouchat telemarketakum nebo svedkum jehovovym a pritom je tak trivialni je odpalit. Cilte se na toho, kdo jim dal vase telefonni cislo a nerespektuje vase soukromi.
Pokud vami clouma touha po pomste, tak az se domaknete konkretni osoby, natrete mu predni sklo auta psim hovnem (k sehnani v parku). Muzete jim osetrit i kliku a hlavne zamek, aby do budoucna byl klic uz jen od hovna. To vam spravi naladu.
-
Vždyť oni dělají taky jenom svoji práci. Když zavolají, tak jim slušně řeknu, že nemám o nic zájem a rozloučím se. Není potřeba více. Případně sdělím, že si nepřeji, aby mi ještě volali. Hotovo, žádná věda.
On chce být zlý na lidi, co tam pracují, aby tam nikdo pracovat nechtěl a celé odvětví zaniklo.
Praktikuji podobnou cestu, tedy jen mam-li na to zrovna cas - a vyplaci se to. Driv mi pravidelne volala nejaka plzenska cisla s ruznymi nabidkami a nefungovalo jim slusne rict at' uz nikdy nevolaji. Zavolali znovu "s jinou nabidkou pod jinym jmenem", ale bylo jasne, ze to dela jedna telemarketingova firma, uplne stejne reakce na "nevhodne otazky" typu koho zastupujete apod. Nejake bubu ze jestli zavolaji jeste jednou tak bude podanicko uradum taky nezabralo.
Zvolil jsem cestu, ze jsem se pokusil mile pani co nejvice protahnout rozhovor a cely jej vest cestou, aby se citila co nejhur. Takze otazky "opravdu Vas vase prace bavi? Usina se Vam vecer dobre? Kolik Vam za to obtezovani lidi plati?" a tak. A ona se porad snazila to otocit aby mi rekla to co chtela, ja ji to vracel, ze "se jen slusne ptam a bylo by slusne mi odpovedet, takze jestli se chce se mnou o necem bavit, at' odpovi" apod :-). Mam ten hovor nahrany a je neuveritelne co vsechno vydrzela. Pak bez pozdravu zavesila. A od te doby? Z Plzne uz jediny hovor!
Zopakoval jsem to jeste nekolikrat v mirnejsi verzi a obtezujici telefonaty vpodstate vymizely. Podle me maji nejaky seznam problemovych osob, kterym nevolat. A tech firem co delaji telemarketing myslim neni zase tak moc.
-
Oni akorat delaji svoji praci, protoze asi jinou nesehnali a predstavuji si, ze ani jim se nelibi, co delaji, ale zase chteji jist, ze jo.
Toto neni krajni nouze, ktera by to "prikryla". Oni si svoji praci voli na zaklade sve svobodne vule. Stejne tak by mohli delat neco uzitecneho, treba za mene penez. Nebo naopak dost pravdepodobne i za vice :-).
Takze treba zlodej je z obliga, pokud si nesezene jinou praci? Jak vite, ze ta volajici se treba nemohla rekvalifikovat a delat neco uzitecneho pro lidi ?
-
Najemny vrah taky jen dela svoji praci. Navic ma tu smulu, ze oproti temhle podvodnikum je jeho prace nezakonna.
-
Snad dotaz není primárně o buzerujících agentech nabízející různé "produkty", ale já je také upozorním na nahrávání hovoru a také s nimi vedu hovor tak dlouho, jak to nejdéle jde, neodpovídám hned, čekám až odpadnou. Ovšem po odchodu od operátora O2 tyhle spammeři vč. rekl.SMS. už jsou minulostí i přesto, že mám stejné čislo. Pokud se operátor dopracuje do fáze, že chce údaje, nejprv se ho zeptám, zda je již zná, pokud ne, nadiktuji mu policejní služebnu.
A nestačilo by si stáhnout nějaký filtr který detekuje telemarketingové hovory?
A hodí ti skutečnou nabídku práce do spamu. To víš že jo.
Zkoušeli jste popřemýšlet někdy o těch "appkách" typu kdovolal apod ? (alias databáze obtěžujících čísel)
POtřebuje ta appka přístup k internetu nebo už má seznam "přednahraný" (což z logiky bude způsobovat zastarávání dat)? Nemůže i aplikace "bonzovat" kdo komu volal? Není to bezpečnostní riziko?
K otázce: maximální hlasitost je daná citlivostí mikrofonu, tudíž od určité úrovně stejně bude zaznamenávat maximální hlasitost. Možná s tím něco dělají algoritmy na potlačemí hluku z ostatních mikráků...
-
Toto neni krajni nouze, ktera by to "prikryla". Oni si svoji praci voli na zaklade sve svobodne vule. Stejne tak by mohli delat neco uzitecneho, treba za mene penez. Nebo naopak dost pravdepodobne i za vice :-).
Mozna mohli, mozna nemohli. Treba musi nakrmit deti a splacet hypoteku ted okamzite a ne po rekvalifikaci.
Takze treba zlodej je z obliga, pokud si nesezene jinou praci? Jak vite, ze ta volajici se treba nemohla rekvalifikovat a delat neco uzitecneho pro lidi ?
Zlodej vam odnese veci bez vaseho souhlasu, telemarketak vam neco proda s vasim souhlasem, date-li mu ho. Vidite jisty rozdil? Jinak pokud chcete vedet, jestli se telemarketak mohl prekvalifikovat, tak se ho zeptejte. Treba ho tim nakopnete spravnym smerem.
-
Zvolil jsem cestu, ze jsem se pokusil mile pani co nejvice protahnout rozhovor a cely jej vest cestou, aby se citila co nejhur. Takze otazky "opravdu Vas vase prace bavi? Usina se Vam vecer dobre? Kolik Vam za to obtezovani lidi plati?" a tak. A ona se porad snazila to otocit aby mi rekla to co chtela, ja ji to vracel, ze "se jen slusne ptam a bylo by slusne mi odpovedet, takze jestli se chce se mnou o necem bavit, at' odpovi" apod :-). Mam ten hovor nahrany a je neuveritelne co vsechno vydrzela. Pak bez pozdravu zavesila. A od te doby? Z Plzne uz jediny hovor!
Tak známý jakéhosi agenta s teplou vodou asertivně nutil, aby mu před pokračováním hovoru zazpíval ukolébavku... když se asi po půl hodině povedlo, tak předstíral, že při zpěvu usnul. 8) ;D
-
Tak známý jakéhosi agenta s teplou vodou asertivně nutil, aby mu před pokračováním hovoru zazpíval ukolébavku... když se asi po půl hodině povedlo, tak předstíral, že při zpěvu usnul. 8) ;D
My jednou meli agenta s nejakymi ukrutne drahymi, totalne Star Trek vysavaci s turbinou vyrobenou s pouzitim technologii leteckych motoru. Pry, ze nam vysavac predvede. No, odpadnul po prvnim kresle a na dalsi dve se vykaslal. Dneska ti agenti jsou skoro na nic, predvadi jen na 33,33333333%.
-
Moje taktika je nejprve slušně odmítnu, pokud se opakuje tak pak používám metody souhlasíte s nahráváním hovoru ? ano já vás také nahrávám.. to většinou vede k ukončení.
A pak je tu třetí varianta, dnes bohužel trochu nevhodná ale když do sluchátka zakřičíte něco jako Alláh akbar...tak se volání taky celkem rychle zbavíte.
-
My jednou meli agenta s nejakymi ukrutne drahymi, totalne Star Trek vysavaci s turbinou vyrobenou s pouzitim technologii leteckych motoru. Pry, ze nam vysavac predvede. No, odpadnul po prvnim kresle a na dalsi dve se vykaslal. Dneska ti agenti jsou skoro na nic, predvadi jen na 33,33333333%.
Jo, znám... tady taky zklamali. Máme několik psů a koček - agent odpadl již na zátěžovém koberci v chodbě, kosmický vehement se ucpal. A to jsem se těšil, jak bude bezpracně uklizeno. ;D
-
Jo, znám... tady taky zklamali. Máme několik psů a koček - agent odpadl již na zátěžovém koberci v chodbě, kosmický vehement se ucpal. A to jsem se těšil, jak bude bezpracně uklizeno. ;D
No, potiz je v tom, ze dneska si agenti mysli, ze clovek padne na zadek a z fleku koupi ten zazrak a oni s tim nebudou mit vubec zadnou praci.
-
Nejdrsnější bude ten z vás, komu se podaří telemarketérovi prodat nějaké svoje nepotřebné věci.
-
A pak je tu třetí varianta, dnes bohužel trochu nevhodná ale když do sluchátka zakřičíte něco jako Alláh akbar...tak se volání taky celkem rychle zbavíte.
A hlavně, ať už na tohle číslo raději nevolaj, aby nedošlo k nějaké předčasné detonaci...
-
A pak je tu třetí varianta, dnes bohužel trochu nevhodná ale když do sluchátka zakřičíte něco jako Alláh akbar...tak se volání taky celkem rychle zbavíte.
A hlavně, ať už na tohle číslo raději nevolaj, aby nedošlo k nějaké předčasné detonaci...
Když to dobře podáš, můžeš z toho i něco mít:
Přijde chlap na policejní stanici a chce vědět, kde mají bonzárnu, že chce udat souseda. Pošlou ho na služebnu a on hned spustí: "Soused má na dvoře složeno deset metrů dřeva."
Policista: "To přece není trestné."
Bonzák: "Ale on si ho nechal dovézt z Německa."
Policista: "No, to se teď taky může, musíte mi říci něco víc!"
Bonzák: "On v tom dřevě pašuje zlato."
Policista zajásá a hned začne organizovat akci. Bonzák odejde a hned volá sousedovi, kterého právě udal. "Tak Josef, objednal jsem Ti to sekání dříví. A mám pocit, že to bude stejná parta, co Ti na jaře zryla zahrádku."
-
Víte někdo o aplikaci, která umožní s maximiální hlasitostí pustit během hovoru co nejhlasitější a nejnepříjemnější sirénu volajícímu z Android telefonu? Jde mi hlavně o telemarketingové zmetky, co otravují několikrát za den, nejlépe aby na chvíli ohluchli.....
..... trápit sebe i volajícího není tak úplně normální.
Proc tedy uzivatele tohoto fora dlouhodobe trapi a ponizuji nejen vyvojare a uzivatele OS Windows, ale i mene znale uzivatele pocitacu obecne?
-
Tak telefoní čísla není tak složité zkoušet jedno po druhém. Navíc i v případě nějaké jejich databáze, se telefoní čísla neustále recyklují. Takže jestli předchozí majtel čísla ho všude rozdával, tak je to docela nemilé.
Ta recyklacia ide aj o krok dalej niekedy. Pocul som o pripade, kedy cloveku zavolala jeho uz par rokov mrtva babka, aby po zdvihnuti zistil, ze je to telemarketing.
-
Proc tedy uzivatele tohoto fora dlouhodobe trapi a ponizuji nejen vyvojare a uzivatele OS Windows, ale i mene znale uzivatele pocitacu obecne?
Je to dusledek poruchy osobnosti, kterou ziskava vetsina pouzivatelu linux desktopu. Psychologove maji zato, ze to je projev permanetni frustrace pri praci s vecnym nedodelkem, kterym linuxovy desktop byl, je a porad bude.
-
Vždyť oni dělají taky jenom svoji práci. Když zavolají, tak jim slušně řeknu, že nemám o nic zájem a rozloučím se. Není potřeba více. Případně sdělím, že si nepřeji, aby mi ještě volali. Hotovo, žádná věda.
Jasně, v neděli večer dělají svoji práci. Kopat do pr-dele s rozběhem. A to se nebavíme o tom, která kurva jim nameldovala moje telefonní číslo. Když pochcípají, jenom dobře.
-
Neboj sa, oni ti nevolaju z vlastneho presvedcenia.
Ježišmarjá, oni jsou k tomu dokonce donuceni! No tak to by se mělo hlásit na policii!
-
OMG. Stáhni si např. "Můžu to zvednout" a nech ty hovory blokovat.
Pro začátek dobré, ale chybí mi tam funkcionalita automatického zvednutí hovoru s vypnutím mikrofonu.
-
Pravděpodobně žádná organizace nemůže těmito komerčními nabídkami člověka obtěžovat, pokud s tím on sám nesouhlasí. Tedy by bylo možné postupovat nějak takto:
- požádat o identifikační údaje organizace a kontakt na jednatele
- zjistit, odkud získali moje telefonní číslo
- ve vší slušnosti vyjádřit přání, ať už mi nevolají
- hovory si nahrát pro vlastní evidenci a možnost se na ně odkázat
IMHO mnohem lepší postup než je prudit sirénou a navíc se to dostane na kompetentní místa. Pokud se toho nahromadí víc, bylo by pak zajímavé zjistit od právníka jak se má situace a napsat o tom článek (možná už něco takového existuje, nehledal jsem).
1. Jsou to často kdejací anonymové ze soukromých čísel.
2. To vám nikdy neřeknou. Odkud jej mají, vám je snad jasné.
3. To je práce navíc a funguje to jen s tím jedním zmrdem - oni si to nepředávají mezi sebou!
4. Opět práce navíc, k tomu s pochybnou použitelností.
-
Proc tedy uzivatele tohoto fora dlouhodobe trapi a ponizuji nejen vyvojare a uzivatele OS Windows, ale i mene znale uzivatele pocitacu obecne?
Když se vám podaří odpovědět na otázku, proč do fóra nepřátelského k widlím lezou vysírat widláci, získáte tak odpověď i na vaši otázku.
-
My jednou meli agenta s nejakymi ukrutne drahymi, totalne Star Trek vysavaci s turbinou vyrobenou s pouzitim technologii leteckych motoru. Pry, ze nam vysavac predvede. No, odpadnul po prvnim kresle a na dalsi dve se vykaslal. Dneska ti agenti jsou skoro na nic, predvadi jen na 33,33333333%.
Jo, znám... tady taky zklamali. Máme několik psů a koček - agent odpadl již na zátěžovém koberci v chodbě, kosmický vehement se ucpal. A to jsem se těšil, jak bude bezpracně uklizeno. ;D
To musí být dobytčák ... fuj.
-
To musí být dobytčák ... fuj.
Hele, zalez zpet do sveho sterilniho bytu a mezi nas, co mame kocky, psi, ovce a slepice se nemichej. Jeste by ti domu mohly nalezt nejake strasne pakety infikovane zvirecimi nemocemi.
-
Pravděpodobně žádná organizace nemůže těmito komerčními nabídkami člověka obtěžovat, pokud s tím on sám nesouhlasí. Tedy by bylo možné postupovat nějak takto:
- požádat o identifikační údaje organizace a kontakt na jednatele
- zjistit, odkud získali moje telefonní číslo
- ve vší slušnosti vyjádřit přání, ať už mi nevolají
- hovory si nahrát pro vlastní evidenci a možnost se na ně odkázat
IMHO mnohem lepší postup než je prudit sirénou a navíc se to dostane na kompetentní místa. Pokud se toho nahromadí víc, bylo by pak zajímavé zjistit od právníka jak se má situace a napsat o tom článek (možná už něco takového existuje, nehledal jsem).
1. Jsou to často kdejací anonymové ze soukromých čísel.
2. To vám nikdy neřeknou. Odkud jej mají, vám je snad jasné.
3. To je práce navíc a funguje to jen s tím jedním zmrdem - oni si to nepředávají mezi sebou!
4. Opět práce navíc, k tomu s pochybnou použitelností.
Tak samozřejmě, že pokud mi na dotaz neodpoví, tak se s nima už dál bavit nebudu.