A na tom MACu rozjedu AAA hry jak? Bavime se o zabavnim prumyslu, kde hry vydelavaji vice nez hollywoodske trhaky. Prosim, vysvetlete tem, co vydelavaji miliardy, jak jsou hloupi, ze se zameruji na Windows, jak na Linuxu bude vse slunickove a vsichni bohati.
Trolíku, a přečetl jsi celý text ? a nebo jsi četl jen co tě "nějak" zaujalo ?
Psal jsem proč relativně zajímavé množství lidí nebere $MS jako modlu a jedinou alternativu.
Promiň, ale pokud mám potřebu hrát hry (a že to i tak dělám) tak na to mám pochopitelně potřebný HW i OS, a budeš se možná divit, ale na všech mých desktopech (neboť laptopy u mě na hry nejsou vhodné) jsou pochopitelně i ty $MS Windows. Protože MS Windows považuji léta za nejlepší operační systém na hry. Jednoduché, praktické, konzumní. Ale ne zrovna pár dní, ale dost jistý počet let na práci používám výhradně linux (protože za apple se mi ty hříšné peníze utrácen nechce).
A zvláště u linuxu není vůbec problém mít na jednom HW systémy dva (i více), tak proč bych se měl omezovat.
A na servery o kterých se zde původně hlavně jednalo, to je opravdu potřeba zvážit jaký aplikační SW mám, potřebuji, a podle toho volit co na ten HW serveru dát.
Než bych složitě řešil jak rozběhat SW psaný čistě pro MS server na něčem jiném, tak ať tam klidně je. Avšak to neznamená, že musím mít vše jedině od $MS. Kombinace a koexistence s opensource je možná, a někdy velmi prospěšná.
Ty možná znáš pouze firmy co každých 2-4 roky kompletně obmění kompletně HW vč. OS, a nejlépe k tomu vymění i HW serveru, bohužel (bohudíky) znám dost firem, co to takto dělat opravdu nechtějí, protože to považují za vyhozené peníze.
Takže ano HW serveru mění pravidelně co 5 let, ale desktopy vč. OS a hlavně aplikačního SW už tak často ne.
Jistě zábavní průmysl hýbe světem, vydělává velmi mnoho, ale v těch firmách to není zrovna to, co by jim přinášelo zisk. Doma si měj co chceš...