Čau,
podle mých spolužáků ze školy, kteří byli z průmyslovky, bylo elektro, logické obvody a základy telekomunikací víceméně brnkačka, až na nějakou teorii většinu už znali (já jsem byl naopak naprosto v háji -> byl jsem z gymplu, po gymplu jsem šel na FI-MUNI, pauzu od fyziky jsem měl tak 2-3 roky, zkušenosti se zapojovaním obvodů a spol. veškeré žádné).
Co se matiky týče, tak je pravda, že se nejprve provádělo nějaké shrnutí ze SŠ, ale většinou se to vtěsnalo do první jedné/dvou přednášek (ono taky záleží na tom, co všechno jste brali na SŠ, před 9 lety, kdy jsem maturoval, byl ve vzdělávacích plánech celkem bordel).
Programování se jelo naprosto od začátku a IMHO celkem dost zvolna - myslím že tak čtvrtina ročníku do té doby neprogramovala vůbec v ničem. Trochu problém je v tom, že se cca předloni zase lehce měnil studijní plán v programování na Bc., ale nepředpokládal bych, že došlo k výraznému "zdrsnění".