Nejprve, že o poruše vědí a že pracují na opravě. Protože tam máme doménu a e-maily jak centra tak zahraniční pobočky zajímalo mě jak vidí čas kdy se to podaří opravit. Pracovník podpory to odhadl na 3 hodiny.
Nyní to již funguje.
Jen by mě zajímalo jak moc a co vše tam spadlo, neboť každá s těch domén, co jsou k ní ty mail boxy je na jiném hostingovém účtu. Jeden z nich je navíc spíše VPS. Dokonce jsou placeny jinou oprávněnou osobou každý z jiného účtu. Tedy zda to spadlo všem.
Samozřejmě přemýšlím zda neudělat záložní mail boxy s přeposíláním ještě někde jinde, třeba na virtuálním serveru. Sice nejsme internetový obchod, ale i tak je cca 5 hodinový výpadek e-mailů nepříjemný.
Na straně druhé výpadek je to ojedinělý, první za 3 roky a vedení chce aby e-maily obstarávalo outlookem, takže jim to nemůže chodit dvakrát.