Budoucnost a vize v IT

Petra Štefaňáková

Budoucnost a vize v IT
« kdy: 07. 04. 2014, 20:40:50 »
Jsem studentkou Slezské univerzity, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné. V rámci předmětu Počítače v podnikatelské praxi máme seminární práci – vytvořit diskuzi na téma Budoucnost a vize v IT. Chtěla bych Vás tímto poprosit o Váš názor na moderní technologie, co z posledních novinek Vás zaujalo a kam si myslíte, že vývoj bude směřovat. (Příklad : mobily v hodin) nebo co byste chtěli, aby bylo vymyšleno - můžete povolit uzdu fantazii. Všem co si uděláte čas moc děkuji  :)


Jimm

Re:Budoucnost a vize v IT
« Odpověď #1 kdy: 07. 04. 2014, 20:55:38 »
Všechny tři to i stejně pojmenovaly...
http://forum.root.cz/index.php?topic=7908.0

mikrom

Re:Budoucnost a vize v IT
« Odpověď #2 kdy: 07. 04. 2014, 21:02:57 »
co byste chtěli, aby bylo vymyšleno
Doma mi decka permanentne blokuju vsetky elektricke zasuvky svojimi pristrojmi: mobily, tablety, notebooky, PSP. Nutne potrebujeme nejaky standardizovany bezdrotovy system nabijania na vsetky pristroje.
 

Natix

Re:Budoucnost a vize v IT
« Odpověď #3 kdy: 07. 04. 2014, 21:22:05 »
To už je nějaký running gag, ne?   ;)

Re:Budoucnost a vize v IT
« Odpověď #4 kdy: 07. 04. 2014, 21:36:11 »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Tak dobře: chtěl bych aby konečně někdo vymyslel mobil kterým by šel otevřít lahváč, chladič na procesor který bude současně fungovat jako topinkovač a kvantový neuropočítač velikosti knoflíkový baterky  ::)
Bible Kralická, přísloví 26

3 Bič na koně, uzda na osla, a kyj na hřbet blázna.
7 Jakož nejednostejní jsou hnátové kulhavého, tak řeč v ústech bláznů.
14 Dvéře se obracejí na stežejích svých, a lenoch na lůži svém.
27 Kdo jámu kopá, do ní upadá, a kdo valí kámen, na něj se obrací.

Krleš!


Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Budoucnost a vize v IT
« Odpověď #5 kdy: 07. 04. 2014, 21:37:14 »
Co se do dnešní ho dne nestihlo v IT zku*vit, to se stihne v budoucnu! Už dnes díky technologiím lidé spolu neumí komunikovat.