Jesli spam hodnotite podle poctu zprav a ne podle obsahu, tak je mozna stesti ze se nestarate o mail servery.
Az budete spravcem, tak pochopite o cem se tu bavime ...
Jo, takže posíláté 50 tisíc "různých" mailů? Ten obsah neřeší člověk, ale stroje. To, jestli vám z 50 tisíc mailů nedojde ani jeden, je v tom, jak je ten stroj nastaven (a asi bude nastaven tak, že to jako spam vyhodnotí, nemám problém dostat informační mail z Google, od Microsoftu, od RedHatu a dalších, a tyto firmy asi budou produkovat trochu více mailů než vy). Nebudu se tady opakovat, ale pokud sou dané spamy, ehm maily, nezávadné, tak se s nimi tady podělte, pak vás podpořím.
Kdybych měl být "správcem na vaši úrovni", tak bych se spíše styděl, rozhodně nebudu posílat tisíce mailů (maximálně bych to řešil, kdyby došlo k odstávce nějakých služeb). Nezlobte se na mě, ale být správce a správce je trochu rozdíl. A posílání tisícovek mailů fakt mezi správcovské úkony nepovažuji (bavíme se teď tady o lokálním měřítku, je rozdíl, když daný newsletter bude rozesílat přímo Canoncal, na který budou kladeny jiné požadavky - ISO požadavky, ITIL atd., než nějaký lokální webhostingový admin, který si myslí, co není).
Psal sem, použijte Twitter, Facebook, Google+, IRC, RSS. Tady problémy určitě nevzniknou.
P.S.: Ty uvozovky berte ironicky.