Pošta neodchází na Centrum a Volný

Re:Pošta neodchází na Centrum a Volný
« Odpověď #60 kdy: 09. 04. 2014, 15:51:57 »
Jesli spam hodnotite podle poctu zprav a ne podle obsahu, tak je mozna stesti ze se nestarate o mail servery.

Az budete spravcem, tak pochopite o cem se tu bavime ...

Jo, takže posíláté 50 tisíc "různých" mailů? Ten obsah neřeší člověk, ale stroje. To, jestli vám z 50 tisíc mailů nedojde ani jeden, je v tom, jak je ten stroj nastaven (a asi bude nastaven tak, že to jako spam vyhodnotí, nemám problém dostat informační mail z Google, od Microsoftu, od RedHatu a dalších, a tyto firmy asi budou produkovat trochu více mailů než vy). Nebudu se tady opakovat, ale pokud sou dané spamy, ehm maily, nezávadné, tak se s nimi tady podělte, pak vás podpořím.

Kdybych měl být "správcem na vaši úrovni", tak bych se spíše styděl, rozhodně nebudu posílat tisíce mailů (maximálně bych to řešil, kdyby došlo k odstávce nějakých služeb). Nezlobte se na mě, ale být správce a správce je trochu rozdíl. A posílání tisícovek mailů fakt mezi správcovské úkony nepovažuji (bavíme se teď tady o lokálním měřítku, je rozdíl, když daný newsletter bude rozesílat přímo Canoncal, na který budou kladeny jiné požadavky - ISO požadavky, ITIL atd., než nějaký lokální webhostingový admin, který si myslí, co není).

Psal sem, použijte Twitter, Facebook, Google+, IRC, RSS. Tady problémy určitě nevzniknou.

P.S.: Ty uvozovky berte ironicky.


Mira

Re:Pošta neodchází na Centrum a Volný
« Odpověď #61 kdy: 09. 04. 2014, 16:09:02 »
Jesli spam hodnotite podle poctu zprav a ne podle obsahu, tak je mozna stesti ze se nestarate o mail servery.

Az budete spravcem, tak pochopite o cem se tu bavime ...

Jo, takže posíláté 50 tisíc "různých" mailů? Ten obsah neřeší člověk, ale stroje. To, jestli vám z 50 tisíc mailů nedojde ani jeden, je v tom, jak je ten stroj nastaven (a asi bude nastaven tak, že to jako spam vyhodnotí, nemám problém dostat informační mail z Google, od Microsoftu, od RedHatu a dalších, a tyto firmy asi budou produkovat trochu více mailů než vy). Nebudu se tady opakovat, ale pokud sou dané spamy, ehm maily, nezávadné, tak se s nimi tady podělte, pak vás podpořím.

Kdybych měl být "správcem na vaši úrovni", tak bych se spíše styděl, rozhodně nebudu posílat tisíce mailů (maximálně bych to řešil, kdyby došlo k odstávce nějakých služeb). Nezlobte se na mě, ale být správce a správce je trochu rozdíl. A posílání tisícovek mailů fakt mezi správcovské úkony nepovažuji (bavíme se teď tady o lokálním měřítku, je rozdíl, když daný newsletter bude rozesílat přímo Canoncal, na který budou kladeny jiné požadavky - ISO požadavky, ITIL atd., než nějaký lokální webhostingový admin, který si myslí, co není).

Psal sem, použijte Twitter, Facebook, Google+, IRC, RSS. Tady problémy určitě nevzniknou.

P.S.: Ty uvozovky berte ironicky.

Nechapete vubec nic a jste těžce mino misu ... Jakozto webhoster poskytujici prostor pro nase klienty se nejedna o nase zpravy ale nasich klientu. Jak uz jsem Vam psal pokud mate 50K domen (a vetsinou jim davate i funkcni email sluzby) a kazda si chce poslat jednu zpravu hned to mate 50K zprav za den, ktere museji odejit pres SMTP server a podle Vas jsem hned spammer .... Opravdu se bezte nekam zahrabat.