Výroba digiamuletu

Renate P

Výroba digiamuletu
« kdy: 01. 04. 2014, 11:38:20 »
Dobrý den,
jeden můj známý mi doporučil toto fórum že prý se zde nacházejí lidé zasvěceni do tajů moderní techniky  :) a že prý mi budou schopni poradit s výrobou digiamuletu z flešky. Přiblížím Vám o co jde:
Na internetu jsem narazila na fotografa, mága a spisovatele Ravena Argoniho který si na živobytí vydělává vytvářením takzvaných digiamuletů. Kamarádka si jeden u nich objednala a je to vlastně fleška do které pan Argoni nahrál šakra obrázky a pak amulet nabil svojí magickou silou. Chtěla jsem si u pana Argoniho také koupit amulet. Kontaktovala jsem ho emailem který je uveden na jeho stránce, vše se zdálo ok ale pak si pan argoni řekl o 5000 KČ. Přitom ta fleška byla jen 2GB velká a takovou seženete i na trhu a to do ceny 200 KČ. Myslím si, že pan Argoni zneužívá moc, kterou byl shůry obdařen, jen ke svému obohacování a že mu vůbec nejde o pomoc lidem. Jaké to bude mít důsledky na jeho karmu, to ať si pan Argoni domyslí sám.
Proto jsem tady a ptám se Vás: existuje, nejlépe zdarma dostupný, program pomocí kterého by bylo možné digiamulet vyrobit a pak ho třeba i nabít? Bavili jsme se o tom a na té flešce jsou nahrané čakry odhadem druhého řádu a pak jeden takový velký obrazec o kterém známý, který mne k Vám odkázal tvrdí, že se jedná o nějakou madelbrotovu množinu. Že prý to je něco z matematiky, tak nevím, jsetli to má v digiamuletu co dělat. Dohromady mají všechny ty obrázky skoro 200MB, takže na flešce je spusta volného místa.