Žádný takový neznám, ale právě získání dat a následná jejich ruční/poloautomatická úprava je na tom to stěžejní. Tedy získaná data o produktech obsahují nějaké vlastnosti a něco lze seskupit víceméně automaticky (třeba podle EAN). Řada produktů v různých e-shopech mají různě vyplněný název, nemají EAN nebo jej mají různý apod., parametry jsou třeba chybně vyplněné apod. - takže automaticky je těžké/nemožné rozhodnout, zda jde o tentýž produkt nebo nikoli. U parametrů je třeba rozhodnout, která hodnota je ta správná (protože e-shopy ji mají vyplněnou různě a někdy chybně). Někdy je to obtížné/nemožné i pro člověka. Také je vhodné získat informace v dostatečně podrobném rozsahu a strukturované podobě.
Jakmile už máš předpřipravená data, tak nějaké setřídění podle ceny apod. je už ta primitivní část (např. dotaz do DB).
Pokud si to uvědomuješ a máš data zajištěna, tak tento příspěvek v klidu ignoruj.