Moderní design webových stránek

Petr Šmíd

Moderní design webových stránek
« kdy: 23. 02. 2014, 23:15:27 »
Ahoj,

mohli byste mi poradit nějaká studia, která dokážou vytvořit moderní design webu? Nemyslím nakódování webu, ale opravdu jen ten design.

Moderním designem si představuji např.:

https://ripple.com/users/
http://www.boost.vc/
http://www.gooddata.com/
https://www.spotify.com/at/
https://www.libertyinnorthkorea.org/

Mohli byste mně prosím nasměrovat, kam jít, co googlit apod? (Kódovat umím - jsem dlouholetý programátor.)
A případně jaké jsou ceny?

Předem díky,

Petr


Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Moderní design webových stránek
« Odpověď #1 kdy: 24. 02. 2014, 00:14:21 »
Nevím, jestli ve Tvých příkladech se dá hovořit o moderním designu, mne to přijde spíše jako předvádění technologií. Design je podle mne něco jiného.

Co se designu týče, tak každé lepší grafické studio Ti navrhne web a ty si ho potom nakóduj jak potřebuješ. A jak vybrat grafické studio? Nejlépe podle svého vkusu a jejich realizací. O ničem jiném to asi není.

Petr Šmíd

Re:Moderní design webových stránek
« Odpověď #2 kdy: 24. 02. 2014, 01:33:41 »
Můj vkus vidíš - máš nějaký tip na takové grafické studio? Já opravdu marně hledal...

xxxx

Re:Moderní design webových stránek
« Odpověď #3 kdy: 24. 02. 2014, 04:22:09 »
Tenhle typ designu by jste si zvládnul udělat i sám. Minimalistický design nemá se zkutečným designem nic společného. Pouze se rychleji načítá. Ani se moc nedivím že nechce nikdo v ČR tenhle typ designu dělat.

eMko

  • ****
  • 456
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Moderní design webových stránek
« Odpověď #4 kdy: 24. 02. 2014, 06:25:43 »
Největší umění v tomto typu designu je o sladění barev. Zbytek je selský rozum.

Tolik moje 0.02 USD (0.015 EUR nebo 0.40 CZK) :-)


neron

Re:Moderní design webových stránek
« Odpověď #5 kdy: 24. 02. 2014, 07:28:35 »
Není to sice odpověď na otázku, ale tisíce moderních i nemoderních designů lze najít zde: http://themeforest.net/