Martin: A to je osobní zkušenost? Myslím tím, ty osobně ho máš jako firemní?
Ptám se proto, že jsem k přespříliš kritickým příspěvkům rezervovanej. Uvedu příklad u aut. Mám Volvo a znám dva druhy lidí. Ti co ho kritizují (těch je sice většina) jako drahý, poruchový kšunt s předraženýma náhradníma dílama a drahým servisem vůbec (zaručené infirmace z doslechu, či ze závisti k jejich nadřízeným). A ti, co ho doopravdy mají, ti na něj nedají dopustit. Z vlastní zkušenosti vím, že servis je stejně drahý, jako u škodovky, díly stojí snad i míň.. Je pravda, že za ceny ruku do ohně nedám, protože servis prakticky není potřeba.. Neznám majitele, co by kritizoval.
Já se BB nechci zastávat, osobně nemůžu oponovat, ale okolí s BB na něj nedá dopustit, tak mi to přijde divný.. :-/ (Pravda, že okolí neni tak početné, ale co sem pokukoval letmo na BB fórech to potvrzuje)
Ad. uživatelské rozhraní, to je na první uchopení velmi příjemné, jako ovládání myší. Touchpad je kurzor, na stisk je jako levé tlačítko myši, vedle něj je tlačítko, které zas má funkci pravého tlačítka myši na PC. Nic složitého.
Ohmataný ho mám a nerozhoduju se jestli koupit, nebo ne.. Chtěl jsem hlavně rady, jak třeba přehodit kontakty ve formátu vcf. Nebo na zkušenosti se zálohováním kontaktů a kalendáře...?
Ale i za kritické příspěvky děkuju, jen bych nechtěl, aby se to zvrhlo jenom na tu kritiku, ale i na ty vcf vizitky ;-)...