reklama

Plynulost 3D aplikace v okně

Bastlic

Plynulost 3D aplikace v okně
« kdy: 15. 11. 2013, 19:49:10 »
Zdravim,

bastlim si v ramci zabavy aplikacie v jave, ktore pouzivaju JOGL (binder opengl pre javu) na rendrovanie 3d sceny (Kubuntu,AMD grafika,AMD cpu)... prisiel som na mensi bug. Vzdy ked spustim aplikaciu v okne, obcas sa tvori take male trhanie obrazu (nie tearing, ale drobne zaseky)... najprv som si myslel, ze ide o chybu v kode (niekde sa na nieco caka, vytvaranie/mazanie objektov alebo pod.) ale po otestovani takmer prazdnej aplikacie (iba vytvori okno a necha rotovat polygon) pozorujem identicke trhanie... vacsinu casu to clovek nepostrehne (BFU na ktorych som to testoval, to oznacili za plynule), ale neda mi to pokoja :D FPS je stale 60...(interne pocitadlo priamo v aplikacii aj externe hlasi to iste) v pripade, ze vytvorim okno bez ramika a velkost okna nastavim na rozlisnie monitora (teda zakryjem celu plochu=fullscreen) trhanie zmizne a aplikacia ide celkom plynulo... z coho mi vychadza, ze zrejme to bude nieco so sposobom ako sa rendruje desktop a aplikacia a tym sposobene prerusenia... Problem je, ze som nedavno zistil, ze toto iste mi robi aj na windowsoch...teda v okne drobne sekanie, na fullscreene plynule... a nielen v mojich aplikaciach, ale celkovo aj v hrach (PES2013/2014... GW2). dokonca sa da odpozorovat identicke spravanie aj u toho openGl testu gears. Celkovo som skusal na 2 zostavach a na 4 OS a vysledok ten isty...

Zostavy:
1. Phenom II x2, ATI HD 4770, WinXP, Windows 7
2. FX6300, AMD HD7850, Kubuntu, Windows Vista

Ovladace: vsetko najnovsie (u linuxu oficialne)

Uz som viac-menej zmiereny s tym, ze to necham tak kedze pri beznom hrani to nieje poznat, ale celkom by ma zaujimalo kde je problem... Takze keby vedel niekto vysvetlit...
« Poslední změna: 15. 11. 2013, 22:39:24 od Petr Krčmář »

reklama


 

reklama