Zdravim,
bastlim si v ramci zabavy aplikacie v jave, ktore pouzivaju JOGL (binder opengl pre javu) na rendrovanie 3d sceny (Kubuntu,AMD grafika,AMD cpu)... prisiel som na mensi bug. Vzdy ked spustim aplikaciu v okne, obcas sa tvori take male trhanie obrazu (nie tearing, ale drobne zaseky)... najprv som si myslel, ze ide o chybu v kode (niekde sa na nieco caka, vytvaranie/mazanie objektov alebo pod.) ale po otestovani takmer prazdnej aplikacie (iba vytvori okno a necha rotovat polygon) pozorujem identicke trhanie... vacsinu casu to clovek nepostrehne (BFU na ktorych som to testoval, to oznacili za plynule), ale neda mi to pokoja
FPS je stale 60...(interne pocitadlo priamo v aplikacii aj externe hlasi to iste) v pripade, ze vytvorim okno bez ramika a velkost okna nastavim na rozlisnie monitora (teda zakryjem celu plochu=fullscreen) trhanie zmizne a aplikacia ide celkom plynulo... z coho mi vychadza, ze zrejme to bude nieco so sposobom ako sa rendruje desktop a aplikacia a tym sposobene prerusenia... Problem je, ze som nedavno zistil, ze toto iste mi robi aj na windowsoch...teda v okne drobne sekanie, na fullscreene plynule... a nielen v mojich aplikaciach, ale celkovo aj v hrach (PES2013/2014... GW2). dokonca sa da odpozorovat identicke spravanie aj u toho openGl testu gears. Celkovo som skusal na 2 zostavach a na 4 OS a vysledok ten isty...
Zostavy:
1. Phenom II x2, ATI HD 4770, WinXP, Windows 7
2. FX6300, AMD HD7850, Kubuntu, Windows Vista
Ovladace: vsetko najnovsie (u linuxu oficialne)
Uz som viac-menej zmiereny s tym, ze to necham tak kedze pri beznom hrani to nieje poznat, ale celkom by ma zaujimalo kde je problem... Takze keby vedel niekto vysvetlit...