Telefoní číslo na HP podporu

creco

Re:--- Potřebuju telefoní číslo na HP technickou podporu ---
« Odpověď #15 kdy: 02. 11. 2013, 09:38:45 »
To ho asi neu(spo)kojí; zřejmě si chtěl zkrátit nudnou páteční noční nějakým sexíkem po telefonu  ;D
Ten má asi servisní smlouvu, ale jinak běžná reálná kurva by vyšla levněji.  ;) Kolega s nimi nedávno něco řešil a přesvědčovali ho, že to co potřebuje, je diagnostika po telefonu. Představuji si to tak, že by jim řekl, co na tom (ne)svítí za LEDky a oni řeknou, co tomu je a pošlou fakturu na na 2 400 Kč bez DPH. Ale to už střílím od boku, jelikož mašina si ani neškrtla i po výměně zdroje a tak to putovalo rovnou do servisu bez této služby za lidovou cenu.

Já si na jejich službu nemůžu stěžovat, technik dorazil do 2 hodin od nahlášení případu operátorovy s náhradním dílem. A za 2,5 hodiny měl vše hotovo i s aktualizaci všech možných firmware.


Lol Phirae

Re:--- Potřebuju telefoní číslo na HP technickou podporu ---
« Odpověď #16 kdy: 02. 11. 2013, 09:54:18 »
přesvědčovali ho, že to co potřebuje, je diagnostika po telefonu. Představuji si to tak, že by jim řekl, co na tom (ne)svítí za LEDky a oni řeknou, co tomu je a pošlou fakturu na na 2 400 Kč bez DPH.

Tak to mají u HP asi lépe promakané z hlediska sexu po telefonu než soudruzi od Fujitsu v Německu. V NDR po mně chtěli akorát spustit jakousi utilitu z DVD. Dokonce se mi povedlo je přesvědčit, že to asi k ničemu nebude, protože když vyndám ten rozbitý SAS RAID řadič, tak to jaksi normálně naběhne, jen je nám server bez disků tak nějak k ničemu...  ;D Zatímco s oním řadičem to zamrzne při POSTu na věčné časy, takže z toho DVD bohužel nenabootuju a utilitu nespustím.

No nakonec dorazil soudruh s novým řadičem, zaposiloval si s cca 50kilovou krávou, podrbal se na hlavě a zas odjel, druhý den dorazil znova, krom řadiče vzal ještě nový backplane a po výměně obojího to začalo fungovat. Jen mi to tak nějak pokazilo iluze o tom, že QC znamená, že ten krám po montáži zkusí někdo před odesláním k zákazníkovi aspoň zapnout a počkat, než/zda to naběhne.  ::)

Jenda

Re:--- Potřebuju telefoní číslo na HP technickou podporu ---
« Odpověď #17 kdy: 03. 11. 2013, 01:36:56 »
Jen mi to tak nějak pokazilo iluze o tom, že QC znamená, že ten krám po montáži zkusí někdo před odesláním k zákazníkovi aspoň zapnout a počkat, než/zda to naběhne.  ::)
Mohlo se to rozbít cestou, třeba se uklepal nějaký studený spoj.

Tak to mají u HP asi lépe promakané z hlediska sexu po telefonu než soudruzi od Fujitsu v Německu.
Aha, tak proto mi dávali vyplnit dotazník na sexuální orientaci a případné úchylky  ;)

Mirek

Re:Telefoní číslo na HP podporu
« Odpověď #18 kdy: 13. 11. 2013, 16:47:48 »
… no na CarePacku od HP je nejstrašnější ta iluze, že vám něco garantují. Negarantují vám vůbec nic, a ve smlouvě o CP či PWP je to i napsáno. Pokud nedodrží slovo, neexistuje sankce a ani páka, jak je k tomu donutit. Ověřeno na vlastní kůži. Pomohla jen "brutální" síla.

Meheh

Re:Telefoní číslo na HP podporu
« Odpověď #19 kdy: 14. 11. 2013, 07:23:39 »
Hele jako,


nedivte se ze pri prevozu se muze neco poskodit.
Zaobchazeni s materialem je bidne uz ve vyrobe, a od mensich cipu az po kompletne
sestavy racku bezne :)

Mam za sebou uz veci, treba jako ze BE Racky pro Microsoft meli v sobe (5x SSA70) / 12 servru + 2x Cisco switch,
je to neuveritelne tezke, 1 rack vazi kolem 1 tuny, a racky se normalne roztahli do boku a vsecko popadalo dolu,
takze kdyz to nalozili do kamionu prevezli do Dublinu, a tam otevreli, nebyl to asi hezky pohled na pro........ miliony :)

Clustery ETH s grafikama Tesla M2090 anebo Tesla K20/K20X se nanestesti do komionu ani nedostali,
chlapek s VZV to nejak poladil a skoncil s vidlama kolmo v asfaltu, rack padnul na bok, byl to watercooler takze skoda
relativne mala. Servry jinac jedou v pohode, jen kdyz se neco pokazi, tak to neco i stoji.

Co se supportu tyce, je prodrazenej a je to videt hlavne u zakazek nad 10M Korun Ceskych.