Studium na strojní fakultě VŠB

Patrik

Studium na strojní fakultě VŠB
« kdy: 22. 10. 2013, 14:35:22 »
Hoj, zajímalo by mě, jak hodnotíte obtížnost studia na strojní fakultě. Studuji teď na FEI, ale nějak mi nejde programování...tak uvažuju, že půjdu na strojní fakultu, ale bojím se, abych nemusel skončit znovu :D NEmate někdo zkušenosti ? Konkrétně VŠB FS, ale klidně i jiné strojárny :) Díky
« Poslední změna: 22. 10. 2013, 14:39:22 od Petr Krčmář »


Tara

Re:Studium na strojní fakultě VŠB
« Odpověď #1 kdy: 22. 10. 2013, 21:06:30 »
Zůstaň na FEI, jen změň obor na takový kde není programování. Je to jednodušší než přestupovat na jinou fakultu.

Re:Studium na strojní fakultě VŠB
« Odpověď #2 kdy: 22. 10. 2013, 22:26:05 »
Pokud si myslis ze na to nemas tak jdi na mesic delat nekam ven nejlepe v zime az budou dvacitky pod nulou. Pak v lete repete v tricitkach na tri smeny do fabriky.
Uvidis, ze pak tu skolu zmaknes.
Děkuji za možnost editace příspěvku.

Yop

Re:Studium na strojní fakultě VŠB
« Odpověď #3 kdy: 22. 10. 2013, 22:54:14 »
Pod tohle se podepisu, protoze takove nakopnuti jsem dostal taky. Pul roku nic nedelani, pak do fabriky (uz jsem tam parkrat delal jako brigadnik) a stacili mi dva mesice na to, abych si uvedomil, ze nechci vypadat jak ten shrbenej dedula a automatu na kafe, co jeste pamatuje polozeni  zakladniho kamene one firmy. Zbyle mesice.... pche, nikdy vic.

DB

Re:Studium na strojní fakultě VŠB
« Odpověď #4 kdy: 23. 10. 2013, 09:05:57 »
Ahoj,
tak asi sám víš co tě baví a co ne. Pokud ti dělá problém IKT jenom z důvodů programování tak ti doporučuji to překousnout a zvolit si do 3. semestru telekomunikační technologie. Budeš se učit krásy CCNA & CCNP.