Já holt nemám ve zvyku stahovat ocas mezi nohy a dělat, že je vše v pořádku. Natož, abych si nechal srát na hlavu. Pokud to někomu nevadí a je spokojen, je to jeho věc. Ano, snažím se, aby svět kolem mne byl hezčí a lepší, protože jen tak se může situace změnit. Neříkám, že celá ta firma je špatná, ale chování jednoho z jejich zaměstnanců mne vadilo natolik, že já je prostě k životu nepotřebuji. Pokud Vám nadřazená arogance nevadí, tak mne ano. I kdyby to byl pouhý tón v hlase, který mi nesedí, tak mám plné právo se rozhodnout, jak s tím naložím. Lepší jednat s pohodářem, než s prudérem a je na mne, komu z nich se rozhodnu dát své peníze. Nikdo nejsme dokonalý a každý máme občas den blbec. Já jsem si svou chybu dokázal přiznat o čemž jsem psal hned v úvodním příspěvku. Přesto si myslím, že hned při první návštěvě se dalo zjistit, jak to s objednávkou ve skutečnosti je a mohlo se to řešit alternativním výběrem zboží.