Reklamace Lenovo Z580A u CZC

Trident

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #30 kdy: 23. 08. 2013, 23:35:24 »

Je mi lito ze se servis Lenova v cechach dostal kvalitativne na uroven Aceru a HP. Tim spis ze jsem jako student IBM/Lenovo opravoval (vetsinou za odmenu;). Servis IBM/Lenovo a Dellu byl v te dobe prikladny.


Servis Lenova se dostal na úroveň Aceru jen u produktů podobné kvality jako je Acer. Sevis ThinkPadů je pořád na velmi dobré kvalitě. Lenovo má prostě dva servisní kanály. Na šmejdy a na kvalitní mašiny. Bohužel české zatoupení asi nedodrželo slib, že pro nižší modely změní firmu, která jim zajišťuje servis. Vrhá to na firmu špatné světlo, ale asi to je každému jedno.
Neocekavam opravu NBD, neocekavam drzeni dilu skladem, neocekavam opravu i kdyz zakaznik vylil do notasu kolu a neocekavam zapujceni nahradniho notasu.  Ocekavam ale splneni zakladnich podminek opravy.  Praktiky zde zminene jsou spinavost vcetne te ceny za opravu. To uz mi rovnou muzou dat slevu a vyrobek poskytnout jako jety se zkracenou zarukou. Za usetreny nervy a cas si nakoupim nahradni dily. A dostupnost dilu je u Lenova skvela.


Alois

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #31 kdy: 26. 03. 2014, 20:41:12 »
Zdravím všechny mé čtenáře, které chci varovat před nekalými praktikami společnosti Lenovo v případě, že se rozhodnete u nich notebook reklamovat. Jsem zdrcen celým přístupem k zákazníkovi a proto rozdělím mé reklamace do částí
1.   Reklamace – Proběhla po 2 měsících, kdy se vada začala projevovat stále častěji. Docházelo k takzvaným duchům na obrazovce, nebo deformace obrazu v podobě různých artefaktů. Jinými slovy se na notebooku absolutně nedalo pracovat a nejednalo se v žádném případě o maličkost. Rozhodl jsem se proto celé zařízení reklamovat přímo přes zákaznickou linku, která je z neznámých důvodů placená a krom toho čekáte na spojení několik minut. Telefonicky vše probíhalo vpořádku a já si naivně myslel, že vše bude probíhat na profesionální úrovni. Podle dohody jsem čekal druhý den na dopravce, který převzal notebook. Po několika dnech dorazil do servisního střediska sídlící v Polsku, kde vadu neodhalili a proto mě požádali o přesnější popsání vady. Samozřejmě jsem chybu popsal asi 200 slovy, aby nedošlo k nedorozumění. Po 3 týdnech mě kontaktoval dopravce, který samozřejmě jezdí po Ostravě pouze kolem 12 a v jiný čas vám to nedoručí, což ještě mohu nad tímto přimhouřit oči. Proto jsem se rozhodl přijít do jejich logistického centra, kde jsem čekal asi hodinu. Po hodině bylo vše vyřízeno a já s radostí rozbaluji zařízení. Když jsem si přečetl zprávu „Vada nebyla nalezena“ nevvěřil jsem vlastním očím. Byl jsem naprosto zdrcen tímto jednáním a myslel jsem si, že to celé vzdám.
Samozřejmě chyba se stále projevovala a nebyl to rozhodně jakýsi blud z mojí hlavy

2.   Reklamace – Asi po měsící, kdy jsem si řekl, že se jen tak nevzdám jsem se tentokrát rozhodl reklamovat zboží u společnosti Alza, kde popsali vadu a samozřejmě ji potvrdili. To už si Lenovo nedovolilo popírat diagnostiku této společnosti a proto vadu uznala. Já díky Alze měl o několik starostí méně a byl jsem spokojený. Opět po 3týdnech mi zařízení dorazilo ve stejném stavu se zprávou „Výměna LCD“. Stejně jako předtím se chyba projevovala stejným způsobem a nedošlo k nápravě chyby. Řekl jsem si, že si tohle nenechám líbit a postavil jsem si raději jako alternativu PC na kterém mohu normálně pracovat a nemuset tak čekat neustále na mé šuntské zařízení Lenovo. Po pár týdnech jsem opět sebral sílu a šel do „boje“ proti těmto nekalým praktikám

3.   Reklamace – Tentokrát vyřízena přesně po 30dnech formou výměny za jiný model, který obsahuje tutéž vadu. Domnívám se, že vada je softwarová, akorát Lenovo nemá profesionální odborníky, kteří ji vyřeší. Volám na linku Lenovo a rýpnu si proto do pracovnice, která za nic nemůže. Přesto jsem zkritizoval její společnost a popřál ji rovněž hezký den. Trochu se mi ulevilo, protože bych jinak musel celý notebook asi roztřískat :D Chci říct, že jediná Alza jakožto prodejce se mnou jednala na profesionální úrovni a byla vstřícná.

Pokud někdo něco takového zažil, neměl by si tohle nechat líbit a při nejmenším obeznámit ostatní s těmito odstrašujícími praktikami. Chci ještě říct, že nárok na vrácení peněz máte až po třetí uznané reklamaci, takže v mém případě uspěli jenom 2! Přeji mnoho úspěchu, nejen u reklamací, ale i v životě 

Jenda J

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #32 kdy: 11. 04. 2014, 01:30:03 »
      Moje zkušenost s NB Lenovo a prodejcem - servisem Orange Green v Ústí nad Orlicí. Zakoupil jsem u této firmy NB Lenovo v ceně kolem 16kKč, typ již nevím, OS Windows 7. Byl pro dceru, pro potřeby studia na VŠ. Fungoval asi 3 týdny a poté nenabootoval - černá obrazovka. Odnesl jsem jej tedy prodejci - firmě Orange Green. Druhý den byl opraven a zkásli mě o 250 Kč. Na můj protest, že jde o záruční opravu mi sdělili, že šlo o softwarovou závadu - poškozený boot sektor disku, a na toto se záruka nevztahuje. Žádal jsem je, aby mi vysvětlili, jak toto poškození mohlo nastat - prý: "Asi jste si nainstalovali nějaké špatné programy". Přestože žádné programy nebyly z naší strany instalovány, nechtěl jsem se hádat a zaplatil. Po týdnu to samé - nenabootoval, 250Kč, stejné vysvětlení a já začínal mít blbý pocit. Proběhl další týden, a byli jsme opět v tom.Tentokrát mi sdělili, že odešel komplet OS a NB bude nutno kompletně přeinstalovat, což ovšem budou chtět zaplatit a 250 to už nespraví.
      Tady jsem se rozhodl, že jim to za "práci" nedám, trochu se přiučím a nainstaluju W7 sám. Ale z čeho? Měl jsem si prý včas vypálit instalační média, jejichž obraz byl na disku, teď mám smůlu - na disku není nic. Takže já blbec přes tyto zmetky objednal instalační média na DVD od výrobce a opět zacáloval, tentokrát 1500 Kč za 3 DVD. Podotýkám, že licence W7 byla již v ceně notebooku. Když přišla média, jal jsem se instalovat. Mám trochu zkušenost se stolními počítači,s Windows XP, kde si vždy poradím. NB mě trochu mátl BIOSEM. Ale rozkoukal jsem se, jenže instalace zhavarovala. Tak jsem zkusil XPčka, (tím jsem měl blbec začít) a instalace zhavarovala též. V BIOSU jsem našel rutinu na test disku a ta mi detekovala vadný disk. Tím se vysvětlily všechny předchozí problémy a já se bláhově domníval, že by mi ti experti mohli vrátit něco peněz, protože jsem platil za zbytečné opravy vadného a chcípajícího disku. Ale vyvedli mě z omylu - "My jsme tu práci udělali pane, tak si ty peníze zasloužíme". No nezačli by jste je mít rádi? Bohužel, se věc vyvíjela dále - NB si občas usmyslel, že nevidí napájecí baterii. Pomohlo ji vyndat a znovu nasadit, ale vždy jen na chvíli. Opět servis Orange Green. Ležel u nich týden a vrátili mi jej s tím, že je v pořádku, u nich se prý závada neprojevila. Přinesli jsme ho domů a za 2 hodiny opět - nevidí baterku. Dcera byla na prášky, protože počítač nutně potřebovala a jen přicházela o data a byl věčně nefunkční. Celkem jsme servis kvůli této závadě absolvovali asi pětkrát - bezvýsledně - u nich se prý závada neprojevuje, a to i přesto, že jednou jsem jim donesl zapnutý, otevřený NB, který běžel na baterii a přitom hlásil, že baterii nemá. Vrátili za týden, prý se závada neprojevila. Jednou na mě dokonce zkoušeli, že je-li závada v baterii, mám smůlu, protože na ní je záruka jen půl roku. O to jsme se pohádali, protože podle mě byla závada nejspíš v základní desce a baterie s toto závadou neměla nic společného. No a při podobných srandičkách běžel čas, až ten křáp zmrtvěl docela. Tentokrát mi identifikovali závadu - odešla opravdu základní deska a prý: "Nová pane stojí 9850 Kč a k tomu asi 2000 - 3000 práce, protože máte měsíc po záruce"
      Moje zkušenost s firmou Orange Green Ústí nad Orlicí a NB Lenovo je, že takovou dávku arogantního zmrdství jen tak nepotkáte. Sdělil jsem jim tedy, že si koupím nový NB, zcela jiné značky a u někoho zcela jiného. Následně jsem koupil Samsung pro jednu a Asus pro druhou dceru, běží oba už asi dva roky, bez jakýchkoli problémů. To znamená, že uživatelem to asi nebylo. Proto bych se přidal k Vaší radě - Lenovo nebrat ale hlavně se obloukem vyhněte firmě Orange Green v Ústí nad Orlicí - tolik hochštaplerství na jedné hromadě je neuvěřitelné, a v kombinaci s nemožností rozumně komunikovat přímo s Lenovem vám připraví neřešitelné situace.

Komo

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #33 kdy: 11. 04. 2014, 09:47:11 »
Uz po prvom skasirovani si mal pisat na Lenovo helpdesk a stazovat sa na postup.

Ked sa taketo nieco stane, tak prva vec je komplet diagnostika bez ohladu na to, ci to suvis ma alebo nie.

Pavel 'TIGER' Růžička

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #34 kdy: 11. 04. 2014, 12:36:08 »
Já se s nikým moc nedohaduji. Pokud už si někdo z mého okolí koupí neThinkpadovskou řadu a je s tím problém, tak to pošlu tím kurýrem ... vrátí se to a závada je neodstraněná a připsáno, že se neprojevila? Udělám si kopie papírů, připíši, že závada nebyla odstraněna a pošlu jej zpět. Pokud udělají nějaký zásah, který se závadou nesouvisí, či se vrátí v poškozenějším stavu, tak dělám i fotodokumentaci, případně závadu natočím. Po třech opakováních to všechno vezmu, a donesu prodejci. Nechť si s tím poradí. Také doporučuji schovávat případné účty za náklady spojené s reklamací, protože máte nárok na jejich proplacení. Prostě nenechat sebou vyjebávat!


Zefek

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #35 kdy: 08. 10. 2014, 14:27:47 »
Reklamace notebooku IdeaPad u Lenova.

Všechno to začalo tím, že reklamovaný notebook lenovo přestal nabíjet. Dle smradu z nabíječky a vyhozeného jističe jsem usoudil, že pravděpodobně odešla primární část spínaného zdroje. Měření výstupu ze zdroje ukázalo, že je vadný zdroj.

Protože byl reklamovaný notebook lenovo ještě v záruce, chtěl jsem ho dát do servisu lenovo na opravu. Zavolal jsem na telefonní číslo 840 110 126 (servisní linka lenova) a popsal problémy s reklamovaným notebookem lenovo. Paní se mě zeptala, jestli jsem zkoušel i jiný zdroj. Jelikož mám doma zdrojů k tomuto typu asi deset, tak jsem to zkusil (ironie). Samozřejmě, že jsem to vyzkoušet nemohl a tak jsme se domluvili, že mi pošlou voucher, abych mohl reklamovaný notebook lenovo poslat poštou do servisu lenovo. Taky jsem se ptal na možnost, že bych reklamovaný notebook lenovo poslal bez pevného disku, protože vybitím reklamovaného notebooku lenovo došlo k tomu, že jsem neměl možnost zálohovat data. Tato možnost byla zamítnutá a údajně musím reklamovaný notebook lenovo poslat celý.

Až tady probíhalo vše celkem v pořádku. Na linku jsem volal 6.8.2014, reklamovaný notebook lenovo jsem odeslal 14.8.2014 a do servisu lenovo dorazil 21.8.2014. Ze servisu lenovo přišla zpráva, že reklamovaný notebook lenovo dorazil a že vyřízení reklamace může trvat i 15 pracovních dní a budou mě informovat o stavu řešení reklamace.
Až do 29.9.2014 se nedělo vůbec nic. Nikdo mi nedal vědět, nepřišel žádný email v jakém stavu reklamace je a tak jsem opět zavolal na výše uvedné číslo, jak je to s reklamací notebooku Lenovo. Tam po mě chtěl pán sériové číslo, které ovšem bylo napsáno na reklamovaném notebooku lenovo, který měl být v servise lenovo a v době telefonátu jsem u sebe neměl žádný doklad. Po chvilce hledání jsme se dobrali tomu, že reklamovaný notebook lenovo se už ze servisu lenovo nevrátí, že se jedná o neopravitelnou vadu. Tak jsem se ptal, zda existuje možnost zaslání dat z pevného disku notebooku lenovo, vzhledem k tomu, že jsem neměl možnost data zálohovat. Dozvěděl jsem se šokující zprávu, že to nelze, protože reklamovaný notebook lenovo byl už rozebrán a zrecyklován. A to aniž by mi o tom dal kdokoliv vědět.

Domluvili jsme se na vrácení peněz. Lenovo má dost zajímavý systém, protože já jako zákazník musím napsat na nějaký email žádost o dobropis a s tím zajít za prodejcem, který mi má vrátit peníze. 29.9.2014 jsem napsal email s žádostí o zaslání dobropisu vzhledem k tomu, že notebook lenovo je neopravitelný. Dnes máme 8.10.2014 a na email mi zatím nepřišla žádná odpověď.

Nechápu proč mi nikdo nedal vědět o stavu reklamace a o tom, že notebook je neopravitelný. Myslím si, že rozebráním a recyklací reklamovaného notebooku, se servis lenovo dopustil porušení mých práv, neboť se stále jednalo o mé zařízení, o kterém si mohu plně rozhodovat. Další věc, kterou u reklamace produktu lenovo nedokážu pochopit je, proč já jako zákazník musím psát nějakou žádost o dobropis. Proč to nemůžu vyřídit s člověkem na lince lenovo všechno najednou.

Od lenova už nikdy nic nekoupím. Na takový přístup nemám nervy.

Pavouk106

  • *****
  • 2 400
    • Zobrazit profil
    • Můj blog
    • E-mail
Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #36 kdy: 08. 10. 2014, 15:09:39 »
A to je ta chvíle, kdy by si člověk měl najít podklady (jako třeba nějaký servisní/reklamační podmínky toho jejich centra) a pak je s tim mlátit do hlavy tak dlouho, dokud nebudeš spokojen (tj. nechat si například zaplatit ztrátu dat). Otázka ale je, na co máš nárok. Třeba podle svých podmínek postupovali správně (a tím pádem by Lenovo pravděpodobně u zdejších čtenářů skončilo navždy).

Filip

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #37 kdy: 08. 10. 2014, 17:26:51 »
Tady by byla reklamace pres prodejce lepsi. Kdyz se do 30 dnu nic nestane, tak proste vrati penize.

Zefek

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #38 kdy: 08. 10. 2014, 17:36:54 »
Tam ale nejde vůbec o podmínky servisu, protože 1) měli mě do tří dnů informovat o tom jak o reklamaci rozhodli a 2) na vyřízení reklamace měli 30 kalendářních dnů. V prvním případě mě nikdo neinformoval a ve druhém si to o pár dní protáhli a kdybych tam nezavolal, nevím o stavu noťasu do dnes. Takže dvakrát porušili zákon o ochraně spotřebitele. Už jen tímhle by měli u českých spotřebitelů okamžitě skončit. Když jsem se ptal, proč mě neinformovali o tom, že je to neopravitelné, tak údajně proto, že jejich servis je v německu a oni mají problém s komunikací s českými zákazníky. Alespoň tímhle vším u mě značka Lenovo skončila.

Navíc je ještě problém v tom, že jde sice o servisní linku lenova, ale tu zajišťuje nějaká polská firma, takže se ve skutečnosti dovoláte do té firmy a lidi, se kterými mluvíte, nemají s lenovem nic společného. Samotný servis pak zajišťuje německá firma medion ag. Prakticky nemáte s kým mluvit tváří v tvář. Chtěl jsem to nechat opravit v nějakém českém servisu, ale všude servisují pouze ThinkPady a na IdeaPady nemají autorizaci.

O data nejde, to jsem prostě zkusil, když už se ten noťas nevrátí, abych řekl, že tam byl takový problém s tím, že nebyla možnost to zálohovat. Jo, člověk by měl zálohovat průběžně, ale nebyl to můj noťas. Ale pro celkový přístup v případě jakýchkoliv problémů, kdy lenovo dává ruce od reklamace pryč a řeší to všechno přes prostředníky, by tu značku měli lidi přestat kupovat.

Prodejce mě odkázal na tu jejich linku. Neměl jsem se nechat odbít a řešit to přes něj. Ale bylo to trochu komplikovanější, proto jsem zvolil tohle řešení. Zkusím za ním zajít ...

nechce

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #39 kdy: 21. 10. 2014, 14:52:17 »
Je tu jedna věc. ze zákona musí servis míét nějakou fotodokumentaci o reklamaci. tak že když ti vrátí notebook s tim že byl vytopený tak musí mít fotku jak je vytopený. je to z toho důvodu aby si nemohli vymýšlet. jednou se mi stalo že mi obratem vrátlili telefon s tim že jsem ho vytopil tak sjem si sehnal znalce se kerým jsem se dohodl že kdyžtak uděláme posudek a dáme to k soudu. Pak sjem napsal ufounovi že teda chi ty fotky jak je to vytopené a že jinak to dávám k soudu  vyhraji. Odpověď mi byl dotaz na číslo účtu kam maji poslat prachy.

Hlavně je důležité jim ten notebook nedat znovu do ruky protože je jisté, že tentokrát do něj vodu nalejou. A ulomené panty jsou důvok k reklamaci. Leda že by na nich bylo vidět nějaké páčení nebo náraz.

Pavouk106

  • *****
  • 2 400
    • Zobrazit profil
    • Můj blog
    • E-mail
Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #40 kdy: 21. 10. 2014, 16:10:18 »
Ještě doplním mojí zkušenost s reklamací notebooku Acer (byl to Travelmate za 33 tisíc v té době, takže ne šunt za desítku). Do servisu šel s vadným diskem - rychlost čtení i zápisu konstantní 1MB/s po celé ploše disku. Tuto závadu měl už podruhé. Notebook jako takový byl již mimo záruku, ale disk byl měněný nedávno, takže na něj jako takový záruka byla.

Ze servisu přišlo (ve zkratce):
Špatný konektor na základní desce, možné řešit způsoby:
1. výměna desky (za 15 tisíc)
2. ekologická likvidace na náklady Aceru (hahaha)
3. už si nepamatuju, ale podobná konina jako 2.

Po poradě s kamarádem (který se zajímal o práva) jsem kontaktoval servis a požadoval po nich vrácení notebooku minimálně ve stejném stavu, v jakém jsem ho odesílal. "tj. schopný nabootovat operační systém". Nehrozil jsem ničím (soudy, posudky, ...), jen jsem byl asertivní (a i dost nasranej). Dopadlo to tak, že mi zpět přišel notebook s novým diskem, který asi prvních 10 minut běžel jako nový a poté zase 1MB/s. Tak jsem disk vyndal, dal do USB boxu, přešel na Linux a notebook ještě dva roky používal. Pak odešel USB řadič na desce. Přemýšlel jsem ještě o Firewire boxu a bootování kernelu z CD, ale nakonec jsem se na to vykašlal.

Poučení - nenechat si srát na hlavu.

PS: Vzhledem k tomu, že šlo podruhé o stejnou závadu, je možné, že o poškozeném konektoru věděli už poprvé, ale jen to "zametli", aby nemuseli měnit základní desku nebo vyplácet prachy. To už ale zůstane jen spekulací...

j

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #41 kdy: 21. 10. 2014, 19:00:44 »
Kdyz uz to tu pisete ... kupovali sme dlouhy roky lenova jako firemni notes (thinkpady s dokem), reseni zavad prevazne onsite(jsou kupovany s 3-5let onsite servisem), kdyz uz si to chteli odvezt, tak zcela bez problemu bez disku (ten jim pochopitelne s firemnimi daty nikdo normalni neda).

Bohuzel, od ty doby co se z IBM stalo lenovo, jde kvalita produkce do poradny pr..ni diry. Doky se menej s kazdym pismenkem modelu, ted vymysleli hranaty nabijecky misto kulatych ... nejnovsi modely uz sou navic prakticky nerozebiratelny... a jako bonus, nevejde se do nich standardne velkej disk (teda, narvat by tam asi sel, ale ven uz jedine majzlikem). Nejstrasnejsi je ten jejich uber mackaci touch, kterej nefunguje (misto leta osvedcenych tlacitek).

e

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #42 kdy: 21. 10. 2014, 21:09:52 »
      Moje zkušenost s NB Lenovo a prodejcem - servisem Orange Green v Ústí nad Orlicí. Zakoupil jsem u této firmy NB Lenovo v ceně kolem 16kKč, typ již nevím, OS Windows 7. Byl pro dceru, pro potřeby studia na VŠ. Fungoval asi 3 týdny a poté nenabootoval - černá obrazovka. Odnesl jsem jej tedy prodejci - firmě Orange Green. Druhý den byl opraven a zkásli mě o 250 Kč. Na můj protest, že jde o záruční opravu mi sdělili, že šlo o softwarovou závadu - poškozený boot sektor disku, a na toto se záruka nevztahuje. Žádal jsem je, aby mi vysvětlili, jak toto poškození mohlo nastat - prý: "Asi jste si nainstalovali nějaké špatné programy". Přestože žádné programy nebyly z naší strany instalovány, nechtěl jsem se hádat a zaplatil. Po týdnu to samé - nenabootoval, 250Kč, stejné vysvětlení a já začínal mít blbý pocit. Proběhl další týden, a byli jsme opět v tom.Tentokrát mi sdělili, že odešel komplet OS a NB bude nutno kompletně přeinstalovat, což ovšem budou chtět zaplatit a 250 to už nespraví.
      Tady jsem se rozhodl, že jim to za "práci" nedám, trochu se přiučím a nainstaluju W7 sám. Ale z čeho? Měl jsem si prý včas vypálit instalační média, jejichž obraz byl na disku, teď mám smůlu - na disku není nic. Takže já blbec přes tyto zmetky objednal instalační média na DVD od výrobce a opět zacáloval, tentokrát 1500 Kč za 3 DVD. Podotýkám, že licence W7 byla již v ceně notebooku. Když přišla média, jal jsem se instalovat. Mám trochu zkušenost se stolními počítači,s Windows XP, kde si vždy poradím. NB mě trochu mátl BIOSEM. Ale rozkoukal jsem se, jenže instalace zhavarovala. Tak jsem zkusil XPčka, (tím jsem měl blbec začít) a instalace zhavarovala též. V BIOSU jsem našel rutinu na test disku a ta mi detekovala vadný disk. Tím se vysvětlily všechny předchozí problémy a já se bláhově domníval, že by mi ti experti mohli vrátit něco peněz, protože jsem platil za zbytečné opravy vadného a chcípajícího disku. Ale vyvedli mě z omylu - "My jsme tu práci udělali pane, tak si ty peníze zasloužíme". No nezačli by jste je mít rádi? Bohužel, se věc vyvíjela dále - NB si občas usmyslel, že nevidí napájecí baterii. Pomohlo ji vyndat a znovu nasadit, ale vždy jen na chvíli. Opět servis Orange Green. Ležel u nich týden a vrátili mi jej s tím, že je v pořádku, u nich se prý závada neprojevila. Přinesli jsme ho domů a za 2 hodiny opět - nevidí baterku. Dcera byla na prášky, protože počítač nutně potřebovala a jen přicházela o data a byl věčně nefunkční. Celkem jsme servis kvůli této závadě absolvovali asi pětkrát - bezvýsledně - u nich se prý závada neprojevuje, a to i přesto, že jednou jsem jim donesl zapnutý, otevřený NB, který běžel na baterii a přitom hlásil, že baterii nemá. Vrátili za týden, prý se závada neprojevila. Jednou na mě dokonce zkoušeli, že je-li závada v baterii, mám smůlu, protože na ní je záruka jen půl roku. O to jsme se pohádali, protože podle mě byla závada nejspíš v základní desce a baterie s toto závadou neměla nic společného. No a při podobných srandičkách běžel čas, až ten křáp zmrtvěl docela. Tentokrát mi identifikovali závadu - odešla opravdu základní deska a prý: "Nová pane stojí 9850 Kč a k tomu asi 2000 - 3000 práce, protože máte měsíc po záruce"
      Moje zkušenost s firmou Orange Green Ústí nad Orlicí a NB Lenovo je, že takovou dávku arogantního zmrdství jen tak nepotkáte. Sdělil jsem jim tedy, že si koupím nový NB, zcela jiné značky a u někoho zcela jiného. Následně jsem koupil Samsung pro jednu a Asus pro druhou dceru, běží oba už asi dva roky, bez jakýchkoli problémů. To znamená, že uživatelem to asi nebylo. Proto bych se přidal k Vaší radě - Lenovo nebrat ale hlavně se obloukem vyhněte firmě Orange Green v Ústí nad Orlicí - tolik hochštaplerství na jedné hromadě je neuvěřitelné, a v kombinaci s nemožností rozumně komunikovat přímo s Lenovem vám připraví neřešitelné situace.

blbost se holt prodrazi. microsoft ma svoje oficialni iso obrazy ke stazeni z cloudove sluzby pro kohokoliv bez jakychkoliv caviku. akorat je problem trefit ktery to iso ze odpovida tomu aktivacnimu klici co mas nalepeny na hardware od OEM distributora.

e

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #43 kdy: 21. 10. 2014, 21:45:50 »
Lenovo T5xx, ztuhle panty a diky tomu nastiply spodni vnejsi plast a vylomeny srouby z horniho vika taky vnejsi plast. on-site zasah pri kterem obcas clovek kouka pres rameno. taky zamitnuto. pravdepodobne interni politika lenovo. prece jen objemy prodeje napric odvetvim jsou v pr... a konkurence velika. navic je tam moznost u business zakazniku co berou T-rady vyrobit situaci "kdyz se dva hadaji, treti se smeje". doplnte zamestnanec, zamestnavatel, lenovo. na druhou stranu je to typ zavady, kde se da diky mobilite predjimat, ze vznikne dusledkem narocnejsiho pouziti, ktere odpovida zrychlenemu opotrebeni.

e

Re:Reklamace Lenovo Z580A u CZC
« Odpověď #44 kdy: 21. 10. 2014, 21:48:22 »
na druhou stranu by si lenovo melo ujasnit svoji strategii na neco mene schizofrenniho nez to co predvadi. a kvalita v podobe zivotnosti je pak logicky dusledek.