Ještě přemýšlím jak určují, že byl notebook ve styku s vodou. Např. přechod z tepla do zimi a naopak. Nebo např. pobytem ve vlhčí místnosti když se např. suší prádlo. Asi netušíte co?
Predevsim, pokud byly reklamovany rozlomene panty, tak je jim zcel howno do toho, ze byl notes utopen. A samo, jeste vetsi do systemu, sw a dalsich veci. => tohle bych jim nechal poradne sezrat.
Ještě přemýšlím jak určují, že byl notebook ve styku s vodou. Např. přechod z tepla do zimi a naopak. Nebo např. pobytem ve vlhčí místnosti když se např. suší prádlo. Asi netušíte co?
Voda po sobě zanechává stopy, jelikož obsahuje různé soli. Jsou to takové ty bílé mapy, kterým se říká vodní kámen. někdy stačí kapka a u reklamace dělají problémy, nicméně každý výrobek má nějakou normu, podle které se řídí jeho výroba. Tam se třeba garantuje použitelnost ve vzdušné vlhkosti zadávaná v %. Dále by mělo být v manuálu napsané, jak by se měl výrobek používat, případně čemu se může vystavit a čemu ne. Pokud to v manuálu není a prodejce Vás na to neupozornil (což nedělají), tak máte velmi silnou páku, jak to vyhrát. Mnohdy notebookům stačí i přechod třeba z kanceláře přes park domů, když ho po příchodu domů hned zapnete, studený vzduch zkondenzuje a může to natropit problémy. Vždycky minimálně 15min. počkat. Nicméně ten kontakt s vodou jsou často jen pouhé výmluvy a nic víc.
Voda po sobe sice stopy zanechava, ale odmitnuti reklamace z toho duvodu by
1) muselo souviset s reklamovanou vadou (jinak je to zcela irelevantni)
2) muselo byt radne zdokumentovano (foto ...) jinak je to opet irelevantni.
Podotykam, ze odmitnout reklamaci z duvodu mechanickeho poskozeni lze pouze pri predavani, nikoli po 14ti dnech, pak muzu totiz s klidem prohlasit, ze to rozlamali oni ... pokud rozlamany panty do reklamace prijali, tak zcela zjevne uznali, ze jde o reklamovatelnou vadu. A ze si to museli nechat nekde posoudit, stim se jim kazdej soud vysmeje.