FlexiBee na RaspBerry Pi

Jirka

FlexiBee na RaspBerry Pi
« kdy: 06. 04. 2013, 10:46:32 »
Ahoj,

rád bych si nainstaloval FlexiBee server na mé RaspBerry Pi. Na server se potom bude přistupovat převážně z Windows klientů.

Nemáte s tím někdo zkušenosti? Je to vůbec reálné vzhledem k architektuře apod.? Nějaký jednoduchý postup?

Pokud máte někdo zkušenosti s FlexiBee. Půjdou mi přenést všechna data z Win do Linuxu (např. pomocí zálohy)?

Jsem začátečník.
Díky
Jirka
« Poslední změna: 08. 04. 2013, 10:46:19 od Petr Krčmář »

k3rn3l3rr0r

• *
  • 36
  • K3rn3l Ultras
    • Zobrazit profil
Re:FlexiBee + RaspBerry Pi
« Odpověď #1 kdy: 06. 04. 2013, 11:27:58 »
Co se týče Pí, tak moc neporadím snad jen:
http://vygoog.li/?q=winstrom%20flexibee%20na%20nepodporovanych%20distribucich&btn=1

Co se týče migrace, tak mám čerstvě jednu za sebou. Cca. před měsícem jsem migroval z Wydlí na CentOS server, na kterým jede Flexi pro 8 subjektů + napojení na web aplikace přes REST API. Měl jsem z toho trochu obavy... :) Ale nakonec se mi přes zálohy povedlo vše převést. Problém je s DB centralServer, kde jsou mimo jiné uloženy údaje o uživatelích a jejich přístupová hesla - tuto DB neumí FlexiBee importovat, takže je potřeba ji přenést ručně.

https://www.flexibee.eu/podpora/Knowledgebase/Article/View/13/0/pesunuti-flexibee-na-novy-server

Pokud bude potřeba napiš třeba PM a já případně nakouknu do .bash_history :)

Jo a nezapomenout na soubor s licencí a ZÁLOHOVAT, ZÁLOHOVAT, ZÁLOHOVAT. Já osobně radši nejdříve udělal snapshot disku těch Wydlí, než jsem zformátoval a nainstaloval opravdový systém... :D

Franta.

Re:FlexiBee + RaspBerry Pi
« Odpověď #2 kdy: 06. 04. 2013, 13:44:52 »
S přenosem dat by neměl být problém, aplikace je multiplatformní (Java) a používá databázi PostgreSQL.