Je to celkem zabavne cist.. jsem v te firme hodne let a predstavy zde prezentovane jsou dost zabavne. Predevsim bez skvele anglictiny ani ranu. Zadnym jinym jazykem se nemluvi (vcetne pohovoru). Je treba znat ale vsechny dialekty. Rozumet kanadanovi stejne jako zaucenem indovi z call centra a samozrejme po telefonu. Dal nepocitej s tim, ze Te nekde podrzi. Psychicky jsou lidi dost vycerpani Pravidla sou tvrda a attrition to potvrzuje. S Linuxem nevystacis ani ve snu. Nocni znamena mit plnou zodpovednost, sam a bez kryti. Spoluprace je temer stale mezinarodni a casto narazi na radu potizi. Jako kazda velka firma - hromada postupu, nerizeni, norem internich ,skoleni tech predpisu (temer porad), vykazovani, vse se sleduje a je tam armada uredniku, ktera z toho zije a pronasleduje Te za kazde opomenuti, nemluve o auditech.. administrativa prevazuje technickou praci a predpoklada se ze to stihnes. Ted panuje krize.. boj o koryto. Nikdo nic neodpousti a s nicim nepomuze. Uspesnost prijeti neni vysoka. Kazdy uchazec prochazi radou pohovoru a vetsinou na odborne pozice ma nahradit seniora ktery utek, barak neni nafukovaci a pocty se naopak spise celkove snizuji. Vyvojari vetsinou neprezijou. Vetsina systemu je super draha, slozita a kriticka a naprosto se s ni nikde jinde v takovem rozsahu nesetkas = neprenositelna zkusenost. Nejaky zavineny vypadek, pretazene okno vyluky, nedokumentovane, neschvalene cinnosti = rovnou odchod. Skody mohou byt opravdu vysoke.. Mezi Brnem a jinymi lokacemi neni moc velkej rozdil. Az na to, ze v CR zadna technicka centra nejsou, jen lidi. Obcas se hledaj lidi na prvni uroven. To samozrejme neni administrace. Tam sedis a klikas do prohlizece = vytvaris tickety predevsim. Technicky temer nic.