Toggle navigation
Fórum Root.cz
Domů
Nápověda
Vyhledávání
Přihlásit
Registrovat
Fórum Root.cz
Hlavní témata
Vývoj
Silné a slabé reference v ActionScriptu
« předchozí
další »
+
Tisk
Stran: [
1
]
Silné a slabé reference v ActionScriptu
5 Odpovědí
1747 Zhlédnutí
stepik
Silné a slabé reference v ActionScriptu
«
kdy:
09. 03. 2013, 16:37:55 »
Dobrý den co to znamená silná a slabá reference ? Párkrát jsem o tom četl ale nikde nemůžu najít pořaídné vysvětlení ... vím že to má co dělat s carbage collectorem ale nevím přesně co...
«
Poslední změna: 10. 03. 2013, 21:36:06 od Petr Krčmář
»
IP zaznamenána
Reklama
Ivorne
Re:silné a slabé reference
«
Odpověď #1 kdy:
09. 03. 2013, 17:33:04 »
V jakém kontextu máš na mysli?
IP zaznamenána
Franta <xkucf03/>
Re:silné a slabé reference
«
Odpověď #2 kdy:
09. 03. 2013, 18:02:10 »
STFW:
https://en.wikipedia.org/wiki/Weak_reference#Java
http://weblogs.java.net/blog/2006/05/04/understanding-weak-references
WeakReference ti může uklidit GC (pak dostaneš null).
IP zaznamenána
stepik
Re:silné a slabé reference
«
Odpověď #3 kdy:
09. 03. 2013, 18:23:54 »
No mám na mysli slabé a silné reference především v actionscriptu 3 kde jsem na ně narazil jedině při deklaraci posluchače události a jejich vysvětlení jsem moc nepochopil :
http://help.adobe.com/cs_CZ/FlashPlatform/reference/actionscript/3/flash/events/EventDispatcher.html#addEventListener()
(atribut useWeakReference) ...
IP zaznamenána
stepik
Re:silné a slabé reference
«
Odpověď #4 kdy:
09. 03. 2013, 18:41:53 »
Jo ok už jsem to pochopil vpodstatě se na objekt který obsahuje funkci posluchače přidá slabý odkaz který se nebude pro GC počítat jako platný ...
IP zaznamenána
Reklama
Natix
Re:silné a slabé reference
«
Odpověď #5 kdy:
10. 03. 2013, 13:37:55 »
Dobrá přednáška týkající se GC a weak/soft/phantom referencí. Sice se zabývá Javou, ale principy budou v ActionScriptu asi podobné:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KTC0g14ImPc#t=1164s
IP zaznamenána
+
Tisk
Stran: [
1
]
« předchozí
další »
Fórum Root.cz
Hlavní témata
Vývoj
Silné a slabé reference v ActionScriptu