Cau, s placenymi SMS problem nemam. Ale zato spolehlive vim ze Telefonica, kurvy zasrany, prodavaji vase kontakty (telefonni cisla) "podnikatelum". Ty vas zacnou prozvanet (z normalnich cisel, zadna draha cisla, casto jde o ustredny a cisla jdou po sobe). V pripade, ze zjisti ze uzivatel reaguje zacili na nej telemarketing a cekaji az se slovne (zrejme to nahravaji) zavaze k necemu co ho bude neco stat a oni budou inkasovat.
S timto mam nekolikanasobnou zkusenost u predplacenek, smlouvu bych s ceskym poskytovatelem mobilnich sluzeb nikdy neuzavrel. Bez zajimavosti neni fakt ze se tak deje vzdy, kdyz delsi dobu nevolate nebo jinak neutracite. Jakmile cislo "ozije" tato aktivita mizi takze to maji nejak pod kontrolou. Dale je zajimave, ze konkretne tato aktivita se deje i tehdy kdyz operatora (tedy po telefonu) donutite blokovat reklamu. U jinych tipu nevyzadanych nabidek, pokud mohu doporucit, na ne lze mnohdy reagovat vyhruzkou (nejlepe nasledne, pri dalsim obtezovani, splnenou) si budete stezovat na nekale obchodni praktiky. Poskytovatel sluzby, Telefonica, ma jakysi monitoring a pak budete mit take alespon nejakou dobu klid.
U Vodafone si zase jsem jisty (opet predplacenky), ze ten namisto vlastnich cisel prodava cisla s kterimi jeho klienti komunikuji. Nijak blize jsem to nezkoumal, Vodafone mne totiz v jinych vecech sere natolik, ze co koupim vzdy rychle provolam a pak o nem alespon pul roku nechci vedet.
O T-Mobile predplacenkach a podvodech skrze pouzivani telefonu (zamerne formulovano takto), mohu rici jen to, ze sprava skrze web probiha narozdil od ostatnich poskytovatelu mobilnich sluzeb uspokojive, nastaveni je docela detailni (coz mne znacne desi v tom smyslu s cim vsim dopredu poskytovatel sluzby pocital a vetsina lidi o tom ani nevi, a ze u zbyvajicich poskytovatelu to musi byt stejne i kdyz nastavit nejde vse) a zda se ze neni ignorovano ale je dodrzovano. To zda treba za dalsiho pul roku nevymysli novy zpusob jak se obohatit na ukor svych zakazniku nevim. V minulosti jsem to nezaznamenal.