Zpracování generovaných dat z ssh

PK13

Zpracování generovaných dat z ssh
« kdy: 15. 10. 2012, 13:30:34 »
Ahoj,
potřeboval bych poradit (googlení moc nikam nevedlo :( ).

Představte si, že na stroji, ke kterému mám ssh přístup, je script, který generuje řádek po řádku nějaká data.

Například:
Kód: [Vybrat]
#!/bin/bash
for i in $(seq 1 2000)
do
   echo $i
   sleep 0.1
done

Já bych tato data potřeboval nějak zpracovávat (nejlépe python script není však podmínkou) a pak "printit" výsledky.
(Např: k prvnímu přičíst 1, k druhému 2 atd... až do nekonečna, resp. dokud mi budou přes ssh chodit data a výsledky vypisovat do terminálu)

Bohužel nevím jak to udělat (s bashem jsem úplný začátečník a s pythonem řekněme pokročilý začátečník). Nedokázal by někdo jednoduše popsat, jak na to?
Mockrát děkuji za odpovědi :)

h4k4

Re:Zpracování generovaných dat z ssh
« Odpověď #1 kdy: 15. 10. 2012, 13:52:00 »
Neco jako (ale fakt halucinuju - nemam uz ten stary dobry shell skill - musis otestovat)

for i in $(tail -f /var/log/ssh.log | awk {'print 1'}); do echo $i >>|  /home/me/myfile; done

ale to ti nebude pravdepodobne fungovat protoze jsem to vyhalucinoval z fleku.

Muzes to delat davkove, pokud nepotrebujes realtime odpoved.

A nebo toto:

http://pyinotify.sourceforge.net/

KapitánRUM

« Odpověď #2 kdy: 15. 10. 2012, 13:55:44 »
A to to nemůžeš sypat do databáze?

A) Pokud to jsou data o která můžeš přijít, tak použij memory table
CREATE TEMPORARY TABLE IF NOT EXISTS `tmplog` (`msg` varchar(512)) ENGINE=Memory DEFAULT CHARSET=latin1;
Pokud ne nebo zápasíš s pamětí, tak přes table.

B) Přistupovat do DB můžeš i přes SSH.

No a na obou stranách můžeš z Pytlouna přistupovat do DB:
http://www.google.cz/search?q=python+access+to+mysql

Tím vyřešíš problémy jako výpadek spojení a tak.

h4k4

« Odpověď #3 kdy: 15. 10. 2012, 14:01:03 »
Jen zvedavost:

Jak databaze notifikuje o tom, ze do ni pribyl radek?