Vzdálená plocha a připojení z Linuxu

Pavouk106

• 2 400
    • Zobrazit profil
    • Můj blog
Vzdálená plocha a připojení z Linuxu
« kdy: 28. 08. 2012, 14:45:41 »
Ahoj,

napíšu sem takový malý příběh zakončený otázkami. Už delší dobu jsem chtěl povolit vzdálenou plochu na PC s Windows Vista, které má doma známý. Důvod jednoduchý - BFU a nutnost se o počítač starat. Dnes k tomu (málem) opravdu došlo. Zeptal jsem se IT technika v práci, jak to na Vistách (sedmičkách) povolit a obratem volám BFU u toho PC. Jaké bylo moje zjištění, když nabídka na Vzdálenou plochu v PC vůbec nebyla... MS totiž do Home licencí tuhle možnost nedává. Takže PC bude opět čekat na můj osobní příjezd a na těch pár kliknutí, které je potřeba udělat.

A nyní slíbené otázky:
Jakým programem bych měl pak z Linuxu ke vzdálené ploše Windows přistupovat? (pokud vůbec takový je - o čemž nepochybuji)
Proč BFU utrácí 2500 Kč za OEM licenci, která je beztak na ho*** (houby)?
Proč piráti pirátí nejvyšší verze OS? Tady vím i odpověď - aby neřešili takovýhle imbecilní problémy, který MS svým zákazníkům nastoluje.

PS: Potřeboval jsem si postěžovat, ale zároveň se z toho můžu i něco dozvědět.
« Poslední změna: 28. 08. 2012, 15:52:27 od Petr Krčmář »

Tomáš

Re:Povolení vzdálené plochy a připojení z Linuxu
« Odpověď #2 kdy: 28. 08. 2012, 15:06:16 »
Teamviewer je fajn, ale časom budeš mať problém s licenciami. Pri rýchlejšej linke spraví službu aj VNC protokol, ale Teamvieweru stačí oveľa menší trafic.

Re:Povolení vzdálené plochy a připojení z Linuxu
« Odpověď #3 kdy: 28. 08. 2012, 15:11:50 »