Pár postřehů:
V dnešní době může uspět buďto firma s dominantním postavením na trhu, nebo menší firma, která se specializovala na vhodné produkty. Chceš být živnostník, s.r.o., nebo jiná právní forma?
Bez manažerských dovedností se neobejdeš. Bez jisté úrovně soft skill nezískáš nezbytné kontakty.
Inspiruj se úspěšnýnmi, ale nekopíruj je. Věř svému úsudku a intuici, ale nech si poradit.
Nepodceňuj marketing, ani kvalitu produktu.
Rady pana Sedláka z živě ber s rezervou. Co funguje v USA nemusí fungovat u nás.
Pokud je lehký vstup do odvětví, bude hodně konkurence. Tvým cílem je získat komparativní výhodu.
Nestačí být průměrný, měl bys být alespoň velmi dobrý podle objektivních měřítek.
Uspěšným nedělají člověka vědomosti, ani tituly, ale schopnost činit správná rozhodnutí.
Cesta k úspěchu: nejdřív tě ignorují, potom se ti smějou a nakonec se chtěj přidat.
Vynález je jen 1 % inspirace a 99 % dřiny. (Edisoín)