C# a screenshot ze hry

Denoy

C# a screenshot ze hry
« kdy: 04. 05. 2012, 23:06:14 »
Zdravím,
potřebuju radu nebo nápad jak v C# udělat screen obrazu a poté uložit ve hře fullscreen.
Zkoušel jsem DirectX jako takový, ale vyskytly se problémy jěště před kompilaci, tak jsem to zkoušel dělat přes SlimDX, script mám napsaný, ale dělá to screen jen na ploše v případě vložení se do hry ztratím device (D3DERR_DEVICELOST) chyba Frameworku, nejspíše proto, protože je hra ve fullscreenu.
Dále jsem zkoušel OpenGL, který mi bohužel dělá screen černý.

Bylo mi řečeno, že by šel ten SlimDX, ale musel bych získat device z jiného procesu (hook apod.), jenže to je na mě trochu složitější.

Další nápad byl při screenování vypnout aero a poté zapnout u Vista+, ale je to rozumné?

Napište mi nějaké nápady, co by bylo nejlepší a jak by jste to řešili Vy. (jedná se o focení v jediné hře a tou je C-S v. 1.6)
« Poslední změna: 09. 05. 2012, 14:18:39 od Petr Krčmář »


KapitánRUM

Re:C# Screen ve hře
« Odpověď #1 kdy: 04. 05. 2012, 23:41:11 »
Třeba takhle jsem to měl pro řízení bota:
http://stackoverflow.com/questions/1483928/how-to-read-the-color-of-a-screen-pixel

Ale jestli to bude fungovat i pro snímání obrazovky při DX, to nevím, ale o to ti asi nejde ne,
screenshoot ve VLASTNÍ DX aplikačce je easy.

KapitánRUM

Re:C# Screen ve hře
« Odpověď #2 kdy: 04. 05. 2012, 23:42:19 »
Možná bych i našel zdrojáky....

Denoy

Re:C# Screen ve hře
« Odpověď #3 kdy: 05. 05. 2012, 00:01:09 »
No 'easy' právě jak pro koho, já v tom nedělám až tak dlouho aby to zrovna pro mě bylo easy. Kdybys našel nějaké ty zdrojáky tak bych ti byl nesmírně vděčný :)