Java 7 a instalace na Gentoo

Filip Dobrovolný

Java 7 a instalace na Gentoo
« kdy: 25. 04. 2012, 19:09:19 »
Dobrý den mám takový problém můj root je na dovolené v zahraničí a já nutně potřeboval nainstalovat javu 7 jdk tak sem si řekl že v linuxu nejsem takovej začátečník přečet jsem si http://www.gentoo.org/doc/en/java.xml a skusil jsem to pod rootem mym vysledekm bylo že se mi podařilo odinstalovat jdk 6 a dal jsem se nedostal moc vas prosim o nějaky navod davam
Kód: [Vybrat]
USE="*" emerge dev-java/oracle-jdk-bin ale hodi to
Kód: [Vybrat]
* IMPORTANT: 4 news items need reading for repository 'gentoo'.
 * Use eselect news to read news items.

Calculating dependencies... done!
[ebuild  N F  ~] dev-java/oracle-jdk-bin-1.7.0.3  USE="source -X -alsa -derby -doc -examples -jce -nsplugin"

The following keyword changes are necessary to proceed:
#required by dev-java/oracle-jdk-bin (argument)
=dev-java/oracle-jdk-bin-1.7.0.3 ~amd64

The following license changes are necessary to proceed:
#required by dev-java/oracle-jdk-bin (argument)
>=dev-java/oracle-jdk-bin-1.7.0.3 Oracle-BCLA-JavaSE

Use --autounmask-write to write changes to config files (honoring CONFIG_PROTECT).

* IMPORTANT: 4 news items need reading for repository 'gentoo'.
 * Use eselect news to read news items.

mam gentoo amd64. Já vím že my budete psat že jsem mohl zničit system a pod. ale prosím vas o řešení. předem děkuji.
« Poslední změna: 25. 04. 2012, 20:03:31 od Petr Krčmář »

eMko

• 456
    • Zobrazit profil
Re:Java 7
« Odpověď #1 kdy: 25. 04. 2012, 19:35:36 »
z http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/java-se-jdk-7-download-432154.html stáhněte jdk-7-linux-x64.tar.gz . V archivu by měl být samorozbalovací archiv (přidejte příznak spouštění - příkaz "chmod a+x název-souboru" - a spusťte).

Filip Dobrovolný

Re:Java 7
« Odpověď #2 kdy: 25. 04. 2012, 19:42:52 »