1. Otestovat systém pomocí check disku, návod je zde: 
http://support.microsoft.com/kb/3152652. Provést defragmentaci: 
http://support.microsoft.com/kb/314848(Může zahlásit, že je málo místa, ale také poměrně spolehlivě testuje disk.)
3. Nainstalovat si Chrome a zkusit to odeslat z něj: 
https://www.google.com/chrome/Pokud to ve Chrome půjde a ve FF ne, je to problém FF.
4. Prověřit kvalitu síťového připojení: 
http://www.mymommybiz.com/seo/howtoping.htmlPokud se budou ztrácet pakety, může to být i připojením.
5. Podívat se do event-logu, co to tam píše nebo nepíše: 
http://support.microsoft.com/kb/3084276. Nainstalovat si nějaké antivirové řešení, třeba Comodo je super a po nainstalování už je CZ: 
http://www.slunecnice.cz/sw/comodo-antivirus/(Nedoporučuji naráz používat dva antiviry!)
7. Nainstalovat program na odstranění škodlivého software: 
http://www.slunecnice.cz/sw/spybot/8. Jestli jste z Liberce a nic z toho nepomohlo, volat firmu Profico viz 
www.profico.czAle celé to vypadá na problém pevného disku nebo nějaké mechaniky (CD/DVD) nebo připojené paměti Flash.
Firefox by neměl udělat to, že zamrzne celý počítač, doporučuji postupovat přesně tak, jak jsem zde naznačil.