IPtables na Synology DiskStation

Martin Prokopič

IPtables na Synology DiskStation
« kdy: 26. 01. 2012, 17:59:47 »
Dobrý den,
Jsem v linuxu začátečník a potřeboval bych poradit, jak nastavit NAT na synology DS110j. Když napíšu příkaz iptables tak mám chybu Cant initialize iptables table nat: iptables who?
Došel jsem až k příkazu insmod a napsal jsem insmod ip_tables.ko , ale chyba: unknown symbol in module, or unknown parameter.
Potřeboval bych rozchodit buď iptables nebo nějakou alternativu v port forwardingu.
« Poslední změna: 29. 01. 2012, 11:01:07 od Petr Krčmář »

Lol Phirae

Re:Iptables na Synology DiskStation
« Odpověď #1 kdy: 26. 01. 2012, 18:15:44 »
Coooo? Jakej NAT? Vždyť to má jednu síťovku  :o ::)

Martin Prokopič

« Odpověď #2 kdy: 26. 01. 2012, 18:21:41 »

Já vim, ale nainstaloval jsem si Hamachi for linux. Muj kámoš má minecraft server ale nemá veřejnou ip, tak to ke mně půjde přes hamachi a já to budu natovat na mojí veřejnou ip.

Lol Phirae

« Odpověď #3 kdy: 26. 01. 2012, 18:30:20 »
Já vim, ale nainstaloval jsem si Hamachi for linux. Muj kámoš má minecraft server ale nemá veřejnou ip, tak to ke mně půjde přes hamachi a já to budu natovat na mojí veřejnou ip.

No, na týhle piksle nic NATovat nebudeš.

martin

« Odpověď #4 kdy: 26. 01. 2012, 19:21:37 »
Můžeš si to naloadovat buď ručně nebo nejjednodušší je udělat si v GUI firewallu alespoň jedno pravidlo.

dustin

« Odpověď #5 kdy: 26. 01. 2012, 19:44:57 »

Proč by nemohl mít na jednom rozhraní víc ethernetových segmentů?

Lol Phirae

« Odpověď #6 kdy: 26. 01. 2012, 20:24:04 »
Proč by nemohl mít na jednom rozhraní víc ethernetových segmentů?

Já si nevšim, že by se tazatel zmínil, že tam má switch s podporou VLAN. Pokud ho nemá, tak by opravdu nemohl, protože to nebude fungovat. Krom toho nebude fungovat ani ta krabice, kdybys viděl, co tam má výrobce za firmware a jaký prasečiny dělá ta piksla při rebootu, tak by tě vůbec nenapadlo o něčem podobném uvažovat.

martin