Inštalovanie programov po rozzipovaní

Juraj_

Inštalovanie programov po rozzipovaní
« kdy: 29. 12. 2011, 01:42:54 »
Zdravím!

Mám Ubuntu 10.10. Stiahol som program: "Aptana Studio 3" vo formáte .zip. Rozzipoval som to a otvoril som to v terminále. Ale neviem ako to nainštalovať, lebo nefunguje ani príkaz: "sudo apt-get install", ani to neviem dostať do centra softwaru Ubuntu. Po príkaze terminál iba ukáže:
juraj@juraj-eMachines-E527:~/Stiahnuté/Aptana Studio 3$ sudo apt-get install
Načítavajú sa zoznamy balíkov... Hotovo
Vytvára sa strom závislostí             
Načítavajú sa stavové informácie... Hotovo
0 aktualizovaných, 0 nových nainštalovaných, 0 na odstránenie a 199 neaktualizovaných.
juraj@juraj-eMachines-E527:~/Stiahnuté/Aptana Studio 3$

Na Linuxe som začiatočník. Vie mi niekto poradiť ako inštalovať súbory, čo sťahujem zazipované?
« Poslední změna: 30. 12. 2011, 20:00:07 od Petr Krčmář »


Juraj_

Re:inštalovanie programov po rozzipovaní
« Odpověď #1 kdy: 29. 12. 2011, 01:46:59 »
A ešte jedna otázka:
Cez Wine mi nefungujú programy ako napríklad RodWebEditor.exe, fotografix.exe, Safari... existuje náhrada za Wine cez, ktorú by to išlo, alebo to na Ubuntu ani vôbec nespustím?

Nassir

Re:inštalovanie programov po rozzipovaní
« Odpověď #2 kdy: 29. 12. 2011, 02:46:48 »
Ak ma pamet neklame, tak aptana je zalozena na eclipse a preto bezi v jave. Rozbalis si adresar kam sa ti zachce a najdes v nom, alebo v bin podadresari subor eclipse.java.

(75 sekund neskor)
Alebo spustis subor AptanaStudio3. Wow, bol som tak blizko:
https://wiki.appcelerator.org/display/tis/Installing+Studio+on+Linux

Mordae

Re:inštalovanie programov po rozzipovaní
« Odpověď #3 kdy: 29. 12. 2011, 14:59:07 »
existuje náhrada za Wine cez, ktorú by to išlo, alebo to na Ubuntu ani vôbec nespustím?

A co Android? Jak Ti na nem behaj nejnovejsi hry ze Steamu a Photoshop? Slysel jsem, ze jsou taky nejaky problemy na PS3 spustit MS Office...

Kit

Re:inštalovanie programov po rozzipovaní