[Tom] Tome, klíd, já bych Ti mohl povídat o autorizovaném servisu Lenovo .... teda jen řada IdeaPad .... ThinkPad funguje naštěstí pořád dobře. Ale IdeaPad ... zavoláš nějakého operátora, ten Ti objedná kurýra a ten Ti odveze notebook, ani nevíš kam .... pak Ti ho zase přiveze ... zjistíš, udělali něco jiného, než si nahlásil a že Ti chybí kus notebooku .... zavoláš znova operátorku, popíšeš jí to, zavolá Ti kurýra, ten to někam odveze a ..... ejhle, nebylo to tu už? No a takhle jsi půl roku bez notebooku. ČOIka Ti řekne, že se s nima můžeš maximálně soudit a když to prohraješ, platíš vše. Oni prý s tím nic nezmůžou. Voláš na české zastoupení, tam Ti slíbí, že to vše zaurgují, a že ho budeš mít rychle doma .... ejhle, ani třicetidenní zákonná lhůta jim nestačila. Věci se začno hýbat, až když se promailuješ na zastoupení pro východní evropu. Na ThinkPady nedám dopustit, ale IdePady už nechci ani vidět! Vím, že to není tou řadou notebooků, ale, že to je v českých flákačích. Naštěstí si to Lenovo uvědomilo a prý budou nějaké změny, co se týká servisu .... Takže možná v nějaké budoucnosti dostane i řada IdeaPad znovu šanci. A Tebe vzrušuje nějaký Gigacomputer .... Takže až si půjdeš pro notebook, zkontroluj na místě, jestli to je opravené, nevěř řečičkám a nic nepodepisuj. Pokud to nebude opravené, tak jim řekni, kolik dnů jim ještě ze zákona zbývá na nápravu, jinak, že budeš požadovat vrácení peněz. Není to jednoduché, aby člověk tady něčeho docílil, musí řvát, málo kdy to jde v klidu.