Jak postupovat při reklamaci notebooku?

becan

Jak postupovat při reklamaci notebooku?
« kdy: 16. 11. 2011, 19:43:31 »
Dobry den, Ahoj

Potreboval bych pomoct, s uspesnou reklamaci notebooku MSI GX-633.

Vybral sem si ho, kvuli vykonu. Po tehle strane mi vyhovuje naprosto... ma masivni chlazeni, hlinikove sasi... najivka sem si myslel, ze sem nasel idalni PC pro me.

Problem prisel zahy... Zapina se tak v sesti z deseti pripadu. To sem taknejak prekousnul, protoze notebook pouzivam denne, a nemohl jsem si dovolit o nej i na mesic prijit.

Dalsi problemy sem mel s wifi, ktera ma hrozne spatny signal (taky sem prekousnul, ale uz sem docela nadaval).

Ale ted, po vice nez roce pouzivani se notebook stava nepouzitelny a to z techto duvodu:

Kdyz notebook zvednu za spodek, zasekne se, vetsinou zacne zrnet, monitor hyri barvami a z repraku sumi. Notebook se casto prehriva (casto je dost slabe slovo).

Dalsi problemy jsou jmenovatelem tohohle ntb. Praskle panty, ktere se ted uz stali natolik znicenyma (notebook prenasim, casto pouzivam, ale chovam se k nemu VELMI OPATRNE, je to moje laska :-D¨) ze uz je o strach ho otevrit a zavrit. Dale zebrovani, ktere ma tenhle notebook vystrcene do prostoru a je z opravdu spatneho materialu odeslo do vecnych lovist.

Jinak prenasim ho v kvalitnim batohu od HP...

Potreboval bych bud opravit veskere zavady, nebo odstoupit od kupni smlouvy. Jsem ochoten tisic korun priplatit, a koupit si od nich packarda :-D

Jinak jedna se o obchod EVA.CZ

Poradte jak postupovat... na novej notebook nemam a mit nebudu a vazne ho potrebuju...
« Poslední změna: 18. 11. 2011, 14:59:47 od Petr Krčmář »


r23

Re: MSI GX633-uspesna reklamace
« Odpověď #1 kdy: 16. 11. 2011, 21:23:11 »
MSI je hrozný šrot, škoda že sis před tím neprošel fóra. Bohuže moc šancí nemáš. Samozřejmě můžeš uplatnit reklamaci, notebook musí být uveden do funkčního stavu. Při předání do reklamace můžeš zkusit, že bys chtěl vrácení peněz nebo výměnu, ale žádná zákonná práva na to nemáš. Je to jen na prodejci. Hádat se s ním nemá smysl, nemůže za to a ani jemu jen tak po první reklamaci peníze nevrátí.

becan

Re: MSI GX633-uspesna reklamace
« Odpověď #2 kdy: 16. 11. 2011, 21:30:31 »
Pokud mi to uvedou do stabilniho stavu tak budu spokojen. Vim ze na to nemam narok, podle jejich reklamacniho radu muzu odstoupit od smlouvy, pokud to nedokazou dat do hromady... podle znamyho je prej v zadeki zakladni deska +vymena pantu... aby je to nevyslo draz nez vymena. Jen nevim jak to napsat aby mi nerekli ze je to blbim pouzivanim

r23

Re: MSI GX633-uspesna reklamace
« Odpověď #3 kdy: 16. 11. 2011, 21:48:43 »
Nebude to dražší. Prodejce ten notebook jen vezme a pošle do servisního střediska. Tam to opraví. S panty bývá problém, pokud jsou reklamovány samostatně. Někdy to nechtějí uznat - je sporné, nakolik je to vada a na kolik používáním (u MSI všichni sice víme, že je to by design, ale dokaž to).

Pavel 'TIGER' Růžička

Re: MSI GX633-uspesna reklamace
« Odpověď #4 kdy: 16. 11. 2011, 22:25:31 »
Mno, než to pošleš do reklamace, profoukni to stlačením vzduchem, protože pokud tam někde naleznou chuchvalec prachu, neuznají to.

Jinak MSI ještě tak horzná kvalita není, jsou horší, mnohem horší. Ale nesmíš hned všechno srovnávat s ThinkPadem. ;-)


becan

Re: MSI GX633-uspesna reklamace
« Odpověď #5 kdy: 17. 11. 2011, 14:50:50 »
ok, diky za rady a pomoc, jestli mi to nedaj do hromady tak sem v zadeki i z dechem...

Oliver

Re: MSI GX633-uspesna reklamace
« Odpověď #6 kdy: 17. 11. 2011, 15:20:04 »
ja so mmal to iste .... len to oblo s asusom ... normalne som ho siel reklamovat ze sa prehrieva, straca vykon a nefunguje mi mechanika ... do 30 dni mi ho vratili akoze zavady odstranene ... neodstranene ... tak dalsia reklamacia ... zas 30 dni .... no a zas nic .. a na 3x mam pravo na peniaze .. tak som ich ziadal a do 30 dni som ich mal na ucte .... ano 3 mesiace bez nb :(