Objevil se tu spam propagující ING Konto, už je sice smazaný, ale přikládám reakci ING, ať si sami můžete udělat názor na tenhle ústav a jeho marketingové metody.
Můj pohled: přestože banka takové spamování (asi) neschvaluje, nic s ním dělat nehodlá – bude tedy zřejmě vyplácet provize i těm, kteří spamují diskusní fóra a otravují ostatní uživatele Internetu, a tím takové chování de facto podporovat.
Vážený pane **********,
děkujeme za Váš email.
Zcela určitě se nejedná o reklamní kampaň banky. V těchto dnech sice nabízí Banka ING svým stávajícím klientům možnost doporučit nového klienta pro spořící účet ING Konto a získat tak pro sebe bonus ve výši 300 Kč, a pro nového klienta zvýhodněnou roční úrokovou sazbu na měsíc prosinec 2011 na zůstatek do 200 000 Kč, ale tuto akci nezveřejňujeme Vámi popsaným způsobem. Je nám líto, ale pokud některý z našich stávajících klientů nabízí tuto možnost přes internetová fóra, pak i když toto jednání nemusí banka schvalovat, tak nemůžeme ovlivnit jednání svých klientů v těchto veřejných diskuzích.
Jakékoliv další informace Vám rádi poskytnou operátoři Kontaktního centra společnosti ING. Jsme Vám k dispozici na bezplatném telefonním čísle 800 159 159, v pracovní dny v době od 7:00 do 22:00 hodin a o víkendu v době od 9:00 do 21:00 hodin.
S přáním hezkého dne,
Sylva Kozelková
Kontaktní centrum
Plzeňská 345/5, 150 00 Praha 5, Czech Republic
T 800 159 159
F + 420 257 473 555
E klient@**********
www.ingbank.cz