Prodloužení podpory Dell

RDa

  • *****
  • 2 619
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Prodloužení podpory Dell
« kdy: 06. 02. 2024, 01:54:43 »
Ahoj, mate nekdo zkusenosti se zmenou majitele (8K monitor puvodem z Rakouska) a naslednou reklamaci?

Tedy jeste mezitim budu muset prodlouzit nejakou formu podpory.. tak jsem zvedav co to bude stat.

A kdyz uz jsme u toho, tak dva workstationy (CZ) bych prodlouzil (ty jeste maj aktivni zaruku).. jestli se to jako oplati.
« Poslední změna: 06. 02. 2024, 07:06:57 od Petr Krčmář »


Re:Prodloužení podpory Dell
« Odpověď #1 kdy: 06. 02. 2024, 10:48:00 »
Dá se to zkusit jednoduše přes Service Tag na webu Dellu, jde tam i vytvořit reklamace. Maximálně to neprojde, ale většinou ani původní majitel žádnou registraci nedělá, takže pokud je v záruce, mohlo by to jít vyreklamovat, i když je původem z Rakouska.
Já teď prodlužoval u novýho T150 záruku o dva roky a vyšlo to asi na patnáct stovek, pokud jsou to nějaký lepší a dražší stanice typu projektantský stroje s Quadrem, tak by to smysl mít mohlo. U obyčejných počítačů to význam nemá.

jjrsk

  • ****
  • 451
    • Zobrazit profil
Re:Prodloužení podpory Dell
« Odpověď #2 kdy: 07. 02. 2024, 21:35:37 »
Support mas bud onsite, pak pri pozadavku rikas kam maji prijet. Je jim uplne jedno kdo to koupil/platil/... naprosto bezne si takhle support resi treba i zamestnanci na firemni HW (samozrejme s nejakym souhlasem z firmy) nebo ne, pak to nekam musis dovizt, a opet plati, ze je jim jedno kdo to tam doveze.

Pocitej s tim, ze ti (nejen)monitor vymeni za jiny, typicky opravovany kus. Ve kterem muze byt uvnitr neco uplne jineho = jiny typ/vyrobce panelu, jina elektronika ... bude to ve stejny krabici se stejnym cislem modelu.

RDa

  • *****
  • 2 619
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Prodloužení podpory Dell
« Odpověď #3 kdy: 07. 02. 2024, 21:54:00 »
Na WS (3640MT) dosla nabidka 2.4K na rok.  Monitor neni prodan puvodne v CZ, takze to potrebuji jeste osefovat nez se povede udelat prodlouzeni zaruky.

Imho na tom specl kusu (U3218K) moc alternativniho HW nebude, a jestli ano - tak jedine dobre. Ctu recenze a zminuje se tam burn-in, ale ten muj kus je na tom jeste hur.. ma barevne rohy - ale jenom na spodni hrane.

Pristup me prijde celkem fajn, ze proste je to jejich hw, jejich znacka.. a staraji se.

Oproti jinym firmam treba z embedded segmentu, ze kdyz nemas nakupni doklad od autorizovaneho distributora tak se k tomu vubec nemaj - to jako nechapu, jediny vysledek je, ze o takove znacce nebudu uz nikdy uvazovat, kdyz si nevazi sve uzivatele.

e3k

  • ****
  • 252
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Prodloužení podpory Dell
« Odpověď #4 kdy: 07. 02. 2024, 22:03:18 »
1. najdi SERVICE TAG
2. najdi kam ho mas zadat
3. to ti vypluje jaku mas zaruku a secko.


RDa

  • *****
  • 2 619
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Prodloužení podpory Dell
« Odpověď #5 kdy: 08. 02. 2024, 00:39:52 »
1. najdi SERVICE TAG
2. najdi kam ho mas zadat
3. to ti vypluje jaku mas zaruku a secko.

prinos: 0, doporucuji se naucit cist celou diskuzi nez na neco odpovite.

Re:Prodloužení podpory Dell
« Odpověď #6 kdy: 08. 02. 2024, 12:17:32 »
Na WS (3640MT) dosla nabidka 2.4K na rok.  Monitor neni prodan puvodne v CZ, takze to potrebuji jeste osefovat nez se povede udelat prodlouzeni zaruky.

Imho na tom specl kusu (U3218K) moc alternativniho HW nebude, a jestli ano - tak jedine dobre. Ctu recenze a zminuje se tam burn-in, ale ten muj kus je na tom jeste hur.. ma barevne rohy - ale jenom na spodni hrane.

Pristup me prijde celkem fajn, ze proste je to jejich hw, jejich znacka.. a staraji se.

Oproti jinym firmam treba z embedded segmentu, ze kdyz nemas nakupni doklad od autorizovaneho distributora tak se k tomu vubec nemaj - to jako nechapu, jediny vysledek je, ze o takove znacce nebudu uz nikdy uvazovat, kdyz si nevazi sve uzivatele.

To je normalka. Naco by firmam bola taka zaruka. Pri tom ako dnes cestuju zamestnaci, home office a pod, tak tak nejaka viazana zaruka na miesto/doklad by im bola na nic.  Vyhody NBD zaruky su prave v tom, ze nic neriesis.  Nahlasis poruchu, adresu a oni pridu.
Aky mas dovod predlzovat zaruku? Mam skusenosti, ze ked to prezije tych zakladne 3 roky(prvy rok), tak to bude fungovat dalej bez problemov. Predlzenie zaruky mi dava nejaky zmysel pri notebookoch.

RDa

  • *****
  • 2 619
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Prodloužení podpory Dell
« Odpověď #7 kdy: 08. 02. 2024, 12:41:07 »
Aky mas dovod predlzovat zaruku? Mam skusenosti, ze ked to prezije tych zakladne 3 roky(prvy rok), tak to bude fungovat dalej bez problemov. Predlzenie zaruky mi dava nejaky zmysel pri notebookoch.

Monitor neprezil 3.5 roku a musi na RMA, ne ze ne. Byla tam puvodne 3 leta zaruka. Podle me je to systemova vada samotneho LCD panelu ze nejakym zpusobem uhnije, protoze od roku 2018 nevydali zadnej aktualizovanej model s lepsimi vstupy napr.

Je tam silenej burn-in z taskbaru a zvlastni diskolorace v rozich. Nebylo to vystaveno jinym teplotam ani tlakum, po tydnu jsem to zapnul ze potrebuji projit jeden projekt v CADu a najednou me tohle prastilo do oci.

Re:Prodloužení podpory Dell
« Odpověď #8 kdy: 08. 02. 2024, 15:06:58 »
Aky mas dovod predlzovat zaruku? Mam skusenosti, ze ked to prezije tych zakladne 3 roky(prvy rok), tak to bude fungovat dalej bez problemov. Predlzenie zaruky mi dava nejaky zmysel pri notebookoch.

Monitor neprezil 3.5 roku a musi na RMA, ne ze ne. Byla tam puvodne 3 leta zaruka. Podle me je to systemova vada samotneho LCD panelu ze nejakym zpusobem uhnije, protoze od roku 2018 nevydali zadnej aktualizovanej model s lepsimi vstupy napr.

Je tam silenej burn-in z taskbaru a zvlastni diskolorace v rozich. Nebylo to vystaveno jinym teplotam ani tlakum, po tydnu jsem to zapnul ze potrebuji projit jeden projekt v CADu a najednou me tohle prastilo do oci.

Nerozumiem ti.

Mas pokazeny monitor, ktoremu skoncila zaruka a chces ju predlzit aby si ho mohol nasledne reklamovat? Alebo ako mam chapat tvoje slova?

Nemusi to byt systemova vada len kvoli tomu, ze od 2018 nema nastupcu. Je bezne, ze u nestandardnych monitorov Dell nevydava nove verzie casto. Pouzivam aktualne Dell U3023E a bola to nova verzia po tusim 8 rokoch.

RDa

  • *****
  • 2 619
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Prodloužení podpory Dell
« Odpověď #9 kdy: 08. 02. 2024, 15:58:44 »
Mas pokazeny monitor, ktoremu skoncila zaruka a chces ju predlzit aby si ho mohol nasledne reklamovat? Alebo ako mam chapat tvoje slova?

Presne tak. U monitoru za 100k / 4000e cekam ponekud lepsi provedeni, nez ze to chcipne - zacne hnit od rohu, prave po standardni zarucni dobe. Imho je to jediny 8K PC monitor na svete. Zaruka se prodlouzit da, takze at si to hosi vykoumaji, co udelali spatne az se to k nim vrati.

jjrsk

  • ****
  • 451
    • Zobrazit profil
Re:Prodloužení podpory Dell
« Odpověď #10 kdy: 08. 02. 2024, 20:21:44 »
...
Presne tak. U monitoru za 100k / 4000e cekam ponekud lepsi provedeni,...

Nj, jenze ses u Dellu. Dell odjakziva vyrabi spotrebak. Proto sem viz vejs psal, ze klidne vyrabi "stejny" monitor, ve kterym najdes 5 ruznych panelu od ruznych vyrobcu s diametralne jinejma parametrama. Podle toho, co bylo zrovna nejlevnejsi nebo to proste jen bylo.

Kdyz sem kdysi kupoval 2407wfp ... tak sem kupoval defakto konkretni SN. Protoze se vedelo, kdy tam co davali, a rozdil inputlagu byl treba 5x. Pokud se pamatuju, stal tenkrat neco kolem 30k ... bez dane. Mimochodem, predpokladana zivotnost monitoru od dellu je v radove jednotach tisic hodin (+- 3-8k, podle typu).

RDa

  • *****
  • 2 619
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Prodloužení podpory Dell
« Odpověď #11 kdy: 08. 02. 2024, 22:11:04 »
Nj, jenze ses u Dellu. Dell odjakziva vyrabi spotrebak.

Tak jako ty WS dosli s nejakou blbou pastou na cpu/chladici, takze to fucelo na max a throttlovalo z vyroby.. nez jsem to rozebral a prepastoval sam. Pak uz byl klid - takovy.. dodelej si doma.