...
Tak silnoproud se taky dost lišil od řídící techniky nebo sdělovačky a taky nevznikly oddělené fakulty. Tím oddělením se začali tunelovat učitelé, duplikovat předměty a celý provoz je v součtu nákladnější. ....
Tech problemu tam byla cela rada, a jednim z nich bylo, ze se vsichni bez rozdilu museli ucit veci, ktere ale ve svych oborech nikdy na nic nepotrebuji. K cemu je asi tak treba programatorovi znalost, jak se meri kapacitni zatez? Nebo k cemu potrebuje slaboroudar vedet, jak se nechavaj zrezivet sloupy vvn aby nerezively?
Co hur, zarazeni do oboru se v te dobe ve skutecnosti delo az po 4. semestru, coz vedlo k tomu, ze se 1/2 lidi nedostala tam kam chtela. A vsem temhle zbyl ten tlustoproud, protoze to nikdo delat nechtel.
Bylo toho samozrejme mnohem vic, trebas asi 10 matik ...(zcela nesouvisejicich s tim, co bylo treba v ostatnich predmetech, proste jen uceni aby bylo co ucit a nic to nestalo). Pokud si pamatuju, tak zrovna tohle prave potom co se odtrh fit vyrazne zredukovali.
Ehm... ad FEL ....
"Procesor ma 24bitovou adresovou sbernici a 16bitovou datovou sbernici. Jake nejvetsi mnozstvi pameti muze tento procesor adresovat:
A 64kB
B 1MB
C 16MB
D 1GB"
Sem slepy nebo spravna odpoved neni zadna? Toto je ze vzoru prijimacek na zmineny OI ... Pokud totiz dobre pocitam tak 1B je 8bitu, pokud muzu na jednu adresu ulozit 16 bitu, tak to sou 2B. 2^24 je 16M krat 2 je 32MB. Podotykam, ze soucasti toho vzoru je tvrzeni, ze je vzdy jedna odpoved spravna.