Dobrý den,
Věřte, pud sebezáchovy mám, proto to řeším. Ale jsem v práci, tu si nevybírám, nepřihlašuji se k ní, prostě je mi přidělena. A když prostě obchodník podepsal Word, já protestoval, vedení rozhodlo že mám držet pusu a Word, tak prostě Word.
Na ty kouzelné nástroje se ptám ve Wordu. Jak jsem psal, šablona je samozřejmost. Ale vynutitelnost je problematická, protože vždy se v dostatečně velké skupině najde kreativní jedinec co si tam něco namastí mimo šablonu. Sjednocení verzí a nastavení je také sci-fi, to v naší firmě prosazujeme leta, ale IT nějak nezvládá. A i když nějakou skupinu sjednotí, stejně vybočí přinejmenším vedoucí, kteří prostě musí mít...
Navíc jak jsem psal. Jsem postižen znalostí TeXu, DocBooku a šmrcnul jsem se kolem Dita XML než jsem zběhl k DocBooku. Takže vím že to jde i jinak a některé problémy prostě nejsou vlastnost, kterou je nutno bezbřeze přijímat a nevnímat, ale absurdní zbytečný problém ke kterému dojde a nemuselo by. Další problém je, že v této firmě takto rozsáhlé textové dokumenty běžně neděláme. Jednou za X let. A další problém je, že vedoucí totálně podcěňují rozsah co vznikne. Obchodník a vedoucí si myslí, že to bude nanejvýše 300 stran, spíše do 200.
Momentálně zkouším ten Combine document revisions. Na pár stránek co v tom zatím je (35 stránek k této chvíli, 2 autoři jsme prozatím aktivní, další přispěvatele do konce týdne čekám) to funguje. Zatím.
Nechtěl jsem rozpoutat flame, pardon.