Podpora Dell ProSupport Flex a její prodloužení

Podpora Dell ProSupport Flex a její prodloužení
« kdy: 06. 06. 2023, 21:14:36 »
Dobrý večer,
u notebooku Dell Latitude 5500 z druhé ruky ukazuje web Dellu toto:
Stav služeb podpory: Aktivní
Aktuální plán služeb podpory: Podpora ProSupport Flex
Datum vypršení platnosti: 07 DUB 2024
Životnost zařízení se blíží ke konci a do 06 DUB 2024 je lze obnovit, upgradovat či prodloužit provoz, s krytím dostupným do 06 DUB 2025.


V detailu jsou 4 řádky:
- Y2-4 ProSupport Flex Client and Next Business Day Onsite Service Extension, Low - platnost do 07 DUB 2024
- ostatní 3 řádky mají ukončenou platnost

Co tato podpora znamená a mohu ji já jako nový vlastník nějak prodloužit? Hledal jsem, ale moudrý z toho nejsem.
Díky.
« Poslední změna: 06. 06. 2023, 21:42:08 od Petr Krčmář »


vcunat

  • ***
  • 155
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Podpora Dell ProSupport Flex a její prodloužení
« Odpověď #1 kdy: 06. 06. 2023, 23:19:57 »
No a není lepší takové dotazy psát na podporu Dellu?

jjrsk

  • *****
  • 784
    • Zobrazit profil
Re:Podpora Dell ProSupport Flex a její prodloužení
« Odpověď #2 kdy: 07. 06. 2023, 07:55:58 »

Re:Podpora Dell ProSupport Flex a její prodloužení
« Odpověď #3 kdy: 07. 06. 2023, 11:35:09 »
Ale fungují, jenže jsem našel a četl nějaké obsáhlé PDF, smysl mi to nedávalo.

Šlo mi v podstatě o informace, které jsem získal na podpoře DELLu, mymsle jsem, že to někdo zná zpaměti:
- ProSupport je vyšší forma záruky NDB u zákazníka
- záruka se vztahuje na zařízení, kdo je vlastník není podstatné *)
- za peníze se dá záruka prodloužit o rok

*) Až na výjimky, kdy třeba vlastník žádá o zrušení "Master password" apod., tak mohou chtít doložit vlastnictví.

jjrsk

  • *****
  • 784
    • Zobrazit profil
Re:Podpora Dell ProSupport Flex a její prodloužení
« Odpověď #4 kdy: 07. 06. 2023, 14:26:49 »
Nazvy supportu se kazdych par let zmeni, u desktopu/notebooku nabizeji max 5 let (bydefault je tam 1/3 roky podle toho jestli je to kus nadoma nebo do firem), support naprosto bezne poskytnou treba zamestnanci (=doma/na sluzebce/...), potiz muze nastat pokud nelze zachovat system (to pak ma zamestnanec sice fukcni ale nepouzitelne zarizeni).

Rozdil v supportu je u tohodle HW prakticky v tom, jestli je nebo neni onsite = jestli jim to musis nekam vozit, nebo prijedou za tebou. Funguje to (vicemene) celosvetove.

Veskery servis muze byt prostrednictvim jetych/opravovanych komponent (u serveru si muzes priplatit ze to bude nove).