to jsem jen tak odhadnul co si myslim, ze by byly rozumna cisla pro stredni a vysoke skolstvi.
ze s temito cisly by byla zachovana kvalita. s tim jak ziskavaji vysokoskolske vzdelani jelita s iq tykve, tak se rozsiruji
imbecilni obory jako jsou gender studia, pseudofilozoficke studia, sociologicke studia.
jedine snad technice obory si jeste nekde zachovavaji kvalitu.
Technické obory jsou ve školství obecně katastrofa, školy nejsou schopny techniky zaplatit, když si technik vydělá 150-200k Kč v komerční sféře, a ve škole dostane 60k, tak z toho vychází, co tam kolikrát člověk najde.
Když jsem studoval já průmyslovku, tak techničtí učitelé byl ultra odpad, lidi které by žádná komerční firma nezaměstnala, tak šli učit, možná ojedinělá zkušenost, ale takto jsem to vnímal. A kdyby neměli jen technické znalosti, ale tak škodolibé a závistivé lidi aby člověk pohledal, ve všech ostatních předmětech byla kvalita učitelů vyšší.
Na mě, jako na člověkovi, který chodil v mládí na kroužky elektroniky, sbíral amatérské rádio a doma si pájel zanechala škola nechuť k elektronice a úplně jsem ten obor začal nenávidět. Skoro jsem si všiml, že je u mě pravidlo, chceš-li zničit svůj vztah k něčemu co miluješ, jdi to studovat.
Pak jsem šel na ekonomku, a tam jsem žral keci na VŠE Ševčíkovi o liberální ekonomice, dneska vystupuje s voliči SPD při pojídání řízků na demonstracích.
Třeba má někdo jiné zkušenosti, ale tohle jsem si odnesl já.