Někdo s premium nebo vyšším levelem podpory u Google Cloudu?

Ahoj, nemáte tu někdo <subj>? Mám nový billing account ve firmě, kde GCE rozjíždím, resp. potřebuju povýšit do produkce, ale mám strašně osekané kvóty, např. 8CPU na celý projekt, nemůžu přiřadit další projek pod bill.acc., atd. Nejdou zvýšit, dokud si nepromluvím se salesem. NOJO! Jenže já už se salesem mluvil, dodal jsem veškeré požadované info, řekli že do 48 hod to odemknou, jenže už čekám druhý týden. Mám zaplacený basic support, otevřel jsem nový case, vyslech si šablonové odpovědi od L1 supportu, pak to předali dál, že mi daj vědět do konce druhého dne. Čtvrtý den a nic.
Četl jsem nějaké horror stories, že to tak na začátku někdy je, že u klienta bez platební historie s ním zacházejí jak s vonucí... prostě megakorporát. Někomu se to podařilo eskalovat přes support někoho jiného, kde už se s nima baví kompetentní lidi. Proto sháním někoho takového.

třeba přímo: husak.j uzenac freemail-ty-firmy

Pak tady popíšu, jak to dopadlo...


Re:Někdo s premium nebo vyšším levelem podpory u Google Cloudu?
« Odpověď #1 kdy: 25. 08. 2022, 14:54:47 »
doporucuju revolgy resellera. nic te to nestoji a umej pomoc.

Re:Někdo s premium nebo vyšším levelem podpory u Google Cloudu?
« Odpověď #2 kdy: 25. 08. 2022, 22:21:20 »
V pohodě, to si buď zvykneš, nebo to nevydržíš a odejdeš - s googlem mám v tomhle ohledu dost stejnou zkušenost, a to jsem je řešil v rámci většího korporátu s velkým rámcem. Vlastně neznám nikoho, kdo by se u jejich supportu něčeho dobral.