Ahoj,
mám doma tiskárnu HP LaserJet Pro MFP M130nw, jednoduchou černobílou multifunkci. Vyšel na ni nový firmware 15.12.2021, někdy začátkem ledna jsem to objevil a že provedu aktualizaci (toto dělám každý rok). Aktualizace zdechla, takže mám doma těžítko. Volal jsem do servisu do Tábora, tam mě přehodili na podporu do Prahy, z podpory do střediska v Olomouci, z Olomouce do společnosti Swiss Service na Slovensku, tam jsem se konečně dostal k technikovi a ten mi řekl, že jsem dneska čtvrtej a že ten firmware je vadnej. Tiskárna není v záruce, takže mi řekli že pro mě nic nemůžou udělat ať se opět obrátím na HP support. Založil jsem ticket na HP support, ale od 8.2. se k němu nikdo nevyjádřil ani ho nezavřeli. Firmware na stránkách je už aktualizovaný a v poznámkách je, že opravují chybu, která se mi stala, ale nový firmware mi taky nejde. Tj opravili, aby se to nedělo, ale neopravili, aby to zpátky nakopnulo tiskárny které jsou už v háji.
Než tam začnu volat, tak by mě zajímalo, jak se věci mají?
Mám právo po nich chtít opravu? Je jedno jestli v podobě nového firmwaru / výměny desky / výměny tiskárny?
shrnutí: Originální firmware od HP mi z tiskárny, která není v záruce udělal nefunkční kus HW a mám jen per huba potvrzeno, že firmware byl vadný.
Kdo za to nese zodpovědnost a jak se domoci kompenzace?