Chapu, ale jak se ma clovek ktery vam chce posilat postu dozvedet ze toto vyzadujete? Mate to treba nekde zverejne?
Zrovna bez tohohle podle mě nedorazí 80 % emailů. Některé servery takový email zahodí, jiné ho odmítnou s chybou a jiné ho přijmou, ale dají mu takové spam skóre, že skončí ve spamu.
Obecně je potřeba držet se následujícího:
* Čistá IP co není na blacklistu,
* ani IP z /24 rozsahu nebo /64 prefixu nesmí být na blacklistu,
* reverzní záznam na této IP,
* doména z reverzního záznamu musí být v EHLO hlavičce,
* správně nastavené DKIM,
* správně nastavené SPF,
* odesílání pošty schované za ověřováním,
* neposílat emaily moc rychle,
* kontrolovat délku fronty,
* kontrolovat do narazí na limity.
I pak ale člověk může skončit na interním blacklistu velkých provozovatelů pošty, někde to je i výchozí chování. Tam pak je potřeba přistupovat individuálně, mají k tomu dokumentaci. Většinou k tomu vrátí info když odmítnou emaily.
Provozujeme SMTP server postavený na Haraka pro zákazníky a není to tak strašné, když se to dobře nastaví. Tento rok jsme řešili jen problém s blacklistem UCEPROTECTL3 a s Microsoftem, kterému ale stačilo potvrdit, že existujeme.